ajattelin että tämmönenki aihe vois sopia tänne ehkä, ite voin kertoa yhen tapauksen, olimme juuri muuttaneet tyttöystävän kanssa uuteen kämppään ja kiirettä oli liiaksi, no kuitenki, ensimmäisen yön jälkeen aamulla huomasin että pahvilaatikko mihin alusvaatteet oli pakattu oli vielä jäänyt entiselle kämpälle, kiireessä otettiin vain tarpeellisemmat ja niin se laatikko unohtu, loput tavarat oli tarkoitus hakea loppu-viikon aikana, no kuitenki sattui olemaan yhet tyttöystävän lahjaksi ostamat miesten stringit leopardi kuvioiset, näitä en ollut koskaan edes pitänyt koska vähän vitsihän se lahja oli, no laitoin ne kuitenki päälle parempien puutteessa, no työpaikalla sitte muistin että samana päivänä piti käydä työterveyslääkärillä, ja siellä jouduin riisuun alkkarisilleen, hävetti kyllä tosissaan, lääkäri oli noin 40-vuotias nainen ja kyllä hänkin vähän kummissaan katsoi kun sain farkut riisuttua.
nolot lääkärissä käynnit
kaikkea sattuu
3
1972
Vastaukset
- ulpukka xx
Mulla kanssa vähän vastaava. Ajelin alapääni posliiniksi ja muistin vasta sen jälkeen että olin varannut gynekologiajan seuraavalle viikolle. Eihän ne karvat kerenny kasvaan ennen sitä. Keski-ikäisellä miesgynekologilla oli hyvä näkyvyys kun tarkasti alapääni. Iski silmää juuri ennen kuin astuin ovesta ulos.
- aikahuvittava
kiitos hyvistä nauruista!
- Tappra-stringit
Minulla oli kerran lääkäriin mennessä tappara-stringit,ja lekuri oli ilvesfani,ei hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711323Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291