Pingi paskeni

kettuuntunut maksaja

Keväällä Welhon kaapelissa oli pingi aina alle 25, nyt se ei koskaan ole 50 parempi. Voi vitun DNA.

12

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonera ja itellä 11ms näytti speedtestin mukaan. kahden megan adsl yhteys. pinggggggggg

      • Kusettaja DNA !

        Jeah pingi on 2500 ja traceroutet näyttöää joka paikkaan aivan karmeilta, ping 100-3500 traceissa

        Pätkii, nykii ja välillä poikki kokonaan.

        Koskaan ei ollu tällainen kun oli vielä Welhon oma - nyt kun on vaihtunu DNA:han niin päivä päivältä paskempi netin laatu. 17-21 aikana imutukset tulee alle 100kts, minissään tänään 1,7 kts ja linjan pitäis olla 10mt...


    • 12
      • kettuuntunut maksaja

      • dnawelho

      • speedtest.net
        kettuuntunut maksaja kirjoitti:

        http://www.speedtest.net/result/1001763554.png

        Miten voi olla mahdollista että Google Chromella mitatessa ping on 14 ms mutta Firefoxilla 60 ms? Testattu on vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin. Selainko tässä mättää.


      • TulevaEwelhonasiakas
        speedtest.net kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että Google Chromella mitatessa ping on 14 ms mutta Firefoxilla 60 ms? Testattu on vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin. Selainko tässä mättää.

        Welhon tyypit täällä kehumassa pingejänsä. Pingtesti 25ms jitter lähes sama. Mut joo sellanen perus 50ms on aina muihin kun näihin testeihin. Kai ne on säätäneet noi speedtest.net ja pingtest.net toimimaan isolla prioriteetillä. Paha vaan että muilla saattaa yhteys hieman pätkiä. Pelaaminen käytännössä mahdotonta. Perus selailu modeemi aikakaudelta tuttua. Eri mestoista tuleva data aiheuttaa viiveen. Toimivassa netissä koko sivu pamahtaa valmiina nähtäväksi. Välillä ei velhon dhcp palvelin kykene antamaan osoitetta. Nopeus on oikeesti tosi harvoin luvattu, yleensä alle 50%.
        SIIS IHAN PASKAA. Asiakaspalvelu vaan yrittää myydä nopeampaa liittymää. Ihan haista paska vaikea asiakas asenteella.


      • katss
        TulevaEwelhonasiakas kirjoitti:

        Welhon tyypit täällä kehumassa pingejänsä. Pingtesti 25ms jitter lähes sama. Mut joo sellanen perus 50ms on aina muihin kun näihin testeihin. Kai ne on säätäneet noi speedtest.net ja pingtest.net toimimaan isolla prioriteetillä. Paha vaan että muilla saattaa yhteys hieman pätkiä. Pelaaminen käytännössä mahdotonta. Perus selailu modeemi aikakaudelta tuttua. Eri mestoista tuleva data aiheuttaa viiveen. Toimivassa netissä koko sivu pamahtaa valmiina nähtäväksi. Välillä ei velhon dhcp palvelin kykene antamaan osoitetta. Nopeus on oikeesti tosi harvoin luvattu, yleensä alle 50%.
        SIIS IHAN PASKAA. Asiakaspalvelu vaan yrittää myydä nopeampaa liittymää. Ihan haista paska vaikea asiakas asenteella.

        jos käytössä uusi wlan modeemi, ottakaa modeemin asetuksista ip flood detection palomuurista pois päältä niin surffaaminen on melkolailla mukavampaa. Löysin tiedon welhon omilta sivuilta ja itsellä ainakin toimi.


      • opettele
        TulevaEwelhonasiakas kirjoitti:

        Welhon tyypit täällä kehumassa pingejänsä. Pingtesti 25ms jitter lähes sama. Mut joo sellanen perus 50ms on aina muihin kun näihin testeihin. Kai ne on säätäneet noi speedtest.net ja pingtest.net toimimaan isolla prioriteetillä. Paha vaan että muilla saattaa yhteys hieman pätkiä. Pelaaminen käytännössä mahdotonta. Perus selailu modeemi aikakaudelta tuttua. Eri mestoista tuleva data aiheuttaa viiveen. Toimivassa netissä koko sivu pamahtaa valmiina nähtäväksi. Välillä ei velhon dhcp palvelin kykene antamaan osoitetta. Nopeus on oikeesti tosi harvoin luvattu, yleensä alle 50%.
        SIIS IHAN PASKAA. Asiakaspalvelu vaan yrittää myydä nopeampaa liittymää. Ihan haista paska vaikea asiakas asenteella.

        EVO.
        http://www.pingtest.net/result/31458535.png


    • hidasta on..

      Tänään Sörnäisissä ollu Welhon kaapeli aivan jumissa..

      http://nopeustesti.kotinet.com/
      Kymppimeganen antaa tämmösen:
      "Liittymäsi nopeus on: 12.50kbps
      Voit siis ladata 1.56 KB/sec. PPO:n palvelimelta."

      • sir Kah

        Venkulat kaapeloi omiaan muurin toisella puolella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe