Hän kertoi, että on tällainen jumalattomien palsta, joka todella kaipaa väkeviä sananlevittäjiä. Voin vannoa, etten olisi edes tiennyt palstasta, ellei Jumala olisi kertonut. Ja totisesti, kirjoitustenne perusteella olette eksyneen Sanan Totuudesta hyvin kauas!
Pyytäkää nöyrästi syntejänne anteeksi ja rukoilkaa uskoa Jeesukseen!
Sain Jumalalta viestin
3
84
Vastaukset
- Lääkkeet
Joltakulta jäänyt lääkitys ottamatta?
- Rouvan kurkku
jumalauta tekosyyn sille, miksi ei itse tee asialle mitään vaan laittaa sinut asialle?
Onkos jumalat alkaneet oiken tehdä jotakin?
No, ainakin ne aloittivat oikeasta päästä purkamaan maapallon ongelmia: ateismipalstasta!
Ehkä kohta nälänhädille, sairauksille, köyhyydelle, ihmisten alistamiselle, luonnonmullistuksille jne. aletaan tehdä jotain.
Kerro jumalillesi terveisiä seuraavan kerran kun ottavat yhteyttä. Niillä on selvästi jumaloiminen vielä vähän hakusessa. Minä voin neuvoa niitä vaikka ilman korvausta, ihan hyvää hyvyyttäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906263- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142258- 351961
- 361920
- 461833
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201697