Pastori Joseph ja hänen seurakuntansa olivat lähes saaneet uuden kirkkorakennuksen valmiiksi kun kristillisvastainen puolisotilaallinen joukko murskasi puolet rakennuksesta. Hyökkäys tapahtui Intiassa 14.9.2010. Seurakunnan pastori pyysi asiasta poliisitutkintaa, mutta poliisi kieltäytyi tarttumasta asiaan.
Seuraavana päivänä hindunationalistit painostivat alueen asukkaita allekirjoittamaan vetoomuksen kirkkorakennusta vastaan. Nationalistit peittivät jäljelle jääneen rakennuksen pressulla estääkseen tuhojen korjaamisen. Kirkon rakentamiseen oli hallituksen lupa.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2010/10/vastavalmistunut-kirkko-tuhottiin.html
Vastavalmistunut kirkko tuhottiin nationalistien toimesta
5
530
Vastaukset
- usko on harhaa
Intiassa ihmiset ymmärtävät, miten vahingollinen kristinusko on ja estävät tuon pahan alullepääsyn maassaan.
Linkkisi on puolueellinen. Todella hupaisaa, kun linkissä puhutaan ihmisoikeuksista ja krisseleiden vainoista eri puolilla maailmaa, kun ihan täällä kotomaassakin ev.lut. kirkko harjoittaa törkeää ihmisoikeuksien rikkomista esim. homoasiassa (tässä asiassa esiintyy myös vainoa), ja siinä, että se harjoittaa järjestelmällistä lasten uskonnollista pakkoaivopesua, vaikka Suomessa pitää olla vapaus valita kuuluuko mihinkään uskontoon tai ei.
Turussa eivät buddhatemppelin rakentajat saa rauhaa, vaan toistamiseen on heidänkin rakennuksensa tuhopoltettu. Turha siis marmattaa kristinuskon vainoista. Buudha-uskonto ei vahingoita ketään, mutta kristinusko perustuu harhaiseen ja vääristyneeseen ihmis- ja maailmankuvaan, joka aiheuttaa ahdistusta ja väkivaltaisuutta ja luonnonvastaista eriavoisuutta eri ihmisten ja muun maapallon eliöstönkin välille.- Feodoric
vainoamisfantasia on vähi-idän uskovaisilla yksi suurimpia kiihokkeita. Judeokristillisen perinteen kaikilla kolmella on sama toive, juutilaisilla islameilla ja ristityillä. Kova huuto ja parku aina ja ikuisesti että meidän uskossa tiedetään totuus, siksi meidän usko on vainottu, tai miten milloinkin. Juutalaiset sentään saivat ihan oikeasti kunnon käsittelyn holocoostissa... ilmankos heidän uskontonsa elävöityi ja rehevöityi sen jälkeen, mahtava tyydytys jonka he saivat vainotuksitulemisen vietilleen teki selvästi hyvää uskonnon elin-voimalle. Nyt olisi vuorossa kristinusko ja islam. Kuka lähtee messiin? :)
- usko on harhaa
Feodoric kirjoitti:
vainoamisfantasia on vähi-idän uskovaisilla yksi suurimpia kiihokkeita. Judeokristillisen perinteen kaikilla kolmella on sama toive, juutilaisilla islameilla ja ristityillä. Kova huuto ja parku aina ja ikuisesti että meidän uskossa tiedetään totuus, siksi meidän usko on vainottu, tai miten milloinkin. Juutalaiset sentään saivat ihan oikeasti kunnon käsittelyn holocoostissa... ilmankos heidän uskontonsa elävöityi ja rehevöityi sen jälkeen, mahtava tyydytys jonka he saivat vainotuksitulemisen vietilleen teki selvästi hyvää uskonnon elin-voimalle. Nyt olisi vuorossa kristinusko ja islam. Kuka lähtee messiin? :)
Juuri näin.
Kristinusko perustuu siihen, että sille löytyy vihollisia ja vastustajia, pahuutta, jota vasten oma uskonto esitetään hyvänä. Itseään ei siis voi korottaa, ellei löydy jotain itseään huonompaa.
Kristinuskon perussloganeita on kertoa, että jos et usko juuri tämän uskonnon jumalaan, joudut ikuiseen kidutukseen. Toisin sanoen "me olemme hyviä, muut pahoja". Jotta asetelma saisi vahvistusta, on tärkeää saada muut edes näyttämään pahoilta.
Mitä tekivätkään juutalaiset holokaustista vapautumisen jälkeen.. Menivät ja ryöstivät maan Lähi-idässä sen alkuperäiskansalta ja nyt harjoittavat samaa väkivaltaa, mitä he itse kokivat. Katsotaanko tätä palestiinalaisten kansanmurhaa nyt läpi sormien säälistä juutalaisten omaa teurastushistoriaa ajatellen. - titty,
usko on harhaa kirjoitti:
Juuri näin.
Kristinusko perustuu siihen, että sille löytyy vihollisia ja vastustajia, pahuutta, jota vasten oma uskonto esitetään hyvänä. Itseään ei siis voi korottaa, ellei löydy jotain itseään huonompaa.
Kristinuskon perussloganeita on kertoa, että jos et usko juuri tämän uskonnon jumalaan, joudut ikuiseen kidutukseen. Toisin sanoen "me olemme hyviä, muut pahoja". Jotta asetelma saisi vahvistusta, on tärkeää saada muut edes näyttämään pahoilta.
Mitä tekivätkään juutalaiset holokaustista vapautumisen jälkeen.. Menivät ja ryöstivät maan Lähi-idässä sen alkuperäiskansalta ja nyt harjoittavat samaa väkivaltaa, mitä he itse kokivat. Katsotaanko tätä palestiinalaisten kansanmurhaa nyt läpi sormien säälistä juutalaisten omaa teurastushistoriaa ajatellen.Joka häntä seuraa tarkasti, ei koskaan tee kenellekään mitään pahaa. Jeesus teki ja tekee edelleen ainoastaan hyvää, hän paransi sairaita ja auttoi kärsiviä ruokki nälkäisiä, herätti jopa kuolleita ja ennen kaikkea antoi syntejä anteeksi ja antaa edelleen. Tämä on kristityn tehtävä, tehdä ainoastaan hyvää. Nimikristitylle tämä on mahdotonta, koska häneltä puuttuu Jeesus, voiman antaja.
kauan sitten tuli eräs meidän kylän mies uskovaiseksi Jeesukseen. Hän oli sellainen kaveri, jota vähiten ajateltiin tulevan Jeesukseen uskovaksi koskaan eikä milloinkaan. Mutta mikä ihmisille on mahdotonta, on Jeesukselle mahdollista. Hän sanoi kerran humalapäissään. "Jeesus auta" Jeesus auttoi ja niinkuin hän itse sanoi," Jeesus tuli minun sydämeeni asumaan ja muutti minut toiseksi mieheksi asettamalla minun kivisydämen tilalle lihasydämen. Nyt hän seuraa Jeesustietä ja se tie vie häntä koko ajan voimallisiin hyviin tekoihin joita monet aivan kadehtivat. On hänellä vastustajiakin, kuten hänen mestarillaankin, mutta ei se häntä lannista lainkaan, päinvastoin. Tällä vain halusin sanoa sen, että joka Jeesusta lähtee suraamaan, hänen tiensä kirkastuu kirkastumistaan aina sydän päivään saakka.
- siitä saa
Pitääkö sitä mennä niitä kirkkoja joka paikkaan pystyttelemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529