Olin viimeisilläni raskaana. Väsymys painoi paljon ja oli monta muistettavaa asiaa. Ratsastin lähes koko raskausajan kuitenkin päivittäin. Tällä kertaa ollessani hevosen selässä muistin yhtäkkiä että: ei hitto!!! Olen unohtanut hakea tytön koulusta!! Vilkaisin kelloa ja paniikki alkoi vallata minut kun huomasin hänen päässeen jo pari tuntia sitten.. Siltä istumalta hyppäsin selästä alas ja turkkasin hevosen varusteineen päivineen talliin. Kaasutin koululle niin nopeasti kuin mahdollista. Törttöilin vielä liikenteessä kun yritin katsoa josko ekaluokkalainen tyttöni hortoilisi jossain.
Saavuin koululle ja juoksin suoraan opettajien huoneeseen. Likavana näkyi kulkevan perässäni päästyäni perille. Siellä kliinin huoneen täytti paskan haju mutta enhän siinä tilanteessa siitä tietysti välittänyt vaan hengästyneenä selitin että olin unohtanut hakea tytön enkä löydä häntä mistään.
Muutama opettaja lähti heti mukaani etsimään, kyselimme toisilta opettajilta ja kiersimme iltapaiväkerhot. No kun tyttöä ei löydy soitan hätääntyneenä miehelleni että mitäs nyt tehdään? Hän kuuntelee rauhassa ja toteaa vaan että tuossahan tuo katsoo telkkaria.
Siis hä! Nyt mieleeni alkaa palautua kuinka ajoin autoa, hain hänet koulusta, jonka jälkeen otin pikku torkut ja lähdin sitten ratsastamaan... Hämmennyin niin etten oikein osannut sanoa mitään.. Siinä seisoin ison mahani kanssa opettajien edessä, ratsastushousujen napit ja vetoketjut vielä auki koska en mahtunut enään mihinkään vaatteisiin.
Opettajat olivat jännittyneinä seuranneet puhelua vierestä ja heidän ilmeet olivat mieleenpainuvat kun sitten totesin että: öööö.. tota tota.. Taisinkin viedä sen jo aikaisemmin kotiin.. Ja kyllä hävetti, onneksi ratsastuskypärän heitin sentään tallin nurkkaan, se kun vielä olis ollut päässä =)
Hormoonien sekoittamana?
Äippä*
0
761
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761