Voinko ratsastaa säännöllisesti koulua ja esteitä, ja ylipäätänsä ratsastaa vähän pääle 80cm shetulla???
Oon ite melkee 150cm painan 34, oonko liian pitkä/painava vai sopivan kokoinen ?
Ratsastaisin muuten joka pv paitsi sunnuntaina ois lepopv, mut kertokaa että voinko ylipäätänsä ratsastaa tämän kokoisella shettiksellä???
Voinko mennä vähän pääle 80cm shettiksellä??
4
419
Vastaukset
- "nimimerkki varattu"
Oot tosi laiha, mutta pitkä joten itse en suosittelisi. Oon itse 140cm ja en voi ratsastaa kamuni shettiksellä jonka säkä on 93cm.
- Ratsastaa..
ratsastaa vähät väli joku 1-2-3 kertaa viikossa yhdellä rotevalla 70cm shetlanninponiOrilla ????
Ja ei kai se pituus haittaa vaan paino? (paitsi joo sillonku jalat alkaa raahaa maata)... - Joku...
Musta kyllä voit ratsastaa. Koska oot niin laiha. Ja miks sä "nimimerkki varattu" et voi ratsastaa sun kamus shetul? Kyl se jaksaa kantaa sua helposti (ellet oo kauheen painava).
- Ponikujan Sissi
Suosittelen jättämään tämänkokoiset ponit vähän pinemmille ratsastajille tai ajoon ihan vain senkin takia että 80cm shettiksellä ratsastaessasi istuntasi huononeen johtuen ponin pienestä koosta. Painosi on juuri siinä rajalla että voitko mennä vai et joten se riippuu ponin kunnosta, en kuitenkaan suosittele menemään useammin kuin pari mkertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2183654Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143529Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912618Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman122199Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling602170Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111919Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 841233
- 721163