Täällähän

Cassis-Alma

on ollu säpinää ;o),,, suuntaan jos toiseenki,,, No vaihtelu virkistää, sano kissakin kun akalla pöytää pyyhki ;o),,,

Onko tämä sunnuntai tullu sopivasti otettua levon merkeissä, vai niinkun minä, teon merkeissä ;o)?,,, pienen tihkusateen alla,,, sulamatta kuitenkaan, kun en satu olemaan sokerista ;o),,,

28

252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satumainen_nainen

      teon merkeissä meni tääkin päivä ja huominen myös.:)
      Täällä ei satanut pahemmin, ihan oli loistava keli kaikin puolin.
      Pieni tihkusadehan ei haittaa ollenkaan, se piristää kummasti.

      • hummeriheippa

        tässä etelä osassa. Ainakin ikkunapelti ropsahtelee siihen malliin.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        tässä etelä osassa. Ainakin ikkunapelti ropsahtelee siihen malliin.

        pikkupojat nakkele kiviä ikkunoihin?;) Täällä oli noilla kaupunkilaispojilla yhteen aikaan semmoinen tapa, että menivät tuonne valtatien ylikulkusillalle ja sieltä heittelivät lumipalloja/kiviä alitse ajaviin autoihin.


      • hummeriheippa
        satumainen_nainen kirjoitti:

        pikkupojat nakkele kiviä ikkunoihin?;) Täällä oli noilla kaupunkilaispojilla yhteen aikaan semmoinen tapa, että menivät tuonne valtatien ylikulkusillalle ja sieltä heittelivät lumipalloja/kiviä alitse ajaviin autoihin.

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.


      • Cassis-Alma

        se ulkona on tekemässä jotain,,, joskus sattaa tulla tehtyä vaikka jotain hyödyllistäki, eikä tule mieleen edes kiusata naapureita ;o),,, Se pieni tihku mitään haittaa,,, kyllä se kuivaa, pitää tuoreena ja vetreenä ;o),,,


      • Cassis-Alma
        hummeriheippa kirjoitti:

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.

        olla hyvä heittokäsi,,, tuliskohan Pitkämäki pikkupalkkaa vastaan kokeilemaan ;o),,,


      • hummeriheippa
        Cassis-Alma kirjoitti:

        olla hyvä heittokäsi,,, tuliskohan Pitkämäki pikkupalkkaa vastaan kokeilemaan ;o),,,

        "pitkäkäden" kaltaisia...Mietin, ettei taitaisi itseltäkään onnistua ihan helpolla heitot. Pitäisi mennä kauemmaksi talon edestä, mutta sitten tulisi heitto matkaa jo liikaa. 25-30 metriä maasta suoraan ylös, se vaatii tekniikkaa ja hieman voimaakin.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.

        olla jo lingon tarvis.;) Enkä tarkoita nyt lumilinkoa enkä mehulinkoa.:D
        Minua alkais pyörryttää noin korkealla, ei kärsi maahan katsoa.:)
        Siellä saa hengitellä sitten raikasta ilmaa kait?


      • hummeriheippa
        satumainen_nainen kirjoitti:

        olla jo lingon tarvis.;) Enkä tarkoita nyt lumilinkoa enkä mehulinkoa.:D
        Minua alkais pyörryttää noin korkealla, ei kärsi maahan katsoa.:)
        Siellä saa hengitellä sitten raikasta ilmaa kait?

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.

        kiipeilin kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta iän myötä on tullut jonkun verran korkean paikan kammoa.
        Mutta, niinhän se on....huipulla tuulee ja alhaalla haisee.:D


      • Cassis-Alma
        hummeriheippa kirjoitti:

        "pitkäkäden" kaltaisia...Mietin, ettei taitaisi itseltäkään onnistua ihan helpolla heitot. Pitäisi mennä kauemmaksi talon edestä, mutta sitten tulisi heitto matkaa jo liikaa. 25-30 metriä maasta suoraan ylös, se vaatii tekniikkaa ja hieman voimaakin.

        toi oikea käsi on erikoistunu heittoihin ;o),,, mut vaan klapien heittoon vaakasuoraan liiteriin ;o),,,


      • hummeriheippa kirjoitti:

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.

        Ei muuten, mutta muistan aikoinaan, kun kävin yhen kaverin opiskelija-asunnossa. Kehu kovasti merinäköalalla. Ja olihan sieltä. 12. kerros Koivukylässä mäen päällä. Näky illalla Tallinnan valot.


      • kauan sitten
        LaardiBee kirjoitti:

        Ei muuten, mutta muistan aikoinaan, kun kävin yhen kaverin opiskelija-asunnossa. Kehu kovasti merinäköalalla. Ja olihan sieltä. 12. kerros Koivukylässä mäen päällä. Näky illalla Tallinnan valot.

        opiskelija-aikoina Koivukylässä ja kerros oli 12. Se harmaa 12-kerroksinen talo Elannon ja K-kaupan vieressä.
        Kyllä näki kauas.


    • tekemiset on jäänyt hyvin vähiin, lepoa ja kahlaamista läpimärkänä.
      En kyllä panisi yhtään, siis pahaksi. jos vaika tuo kastelu sulattaisi pari kiloa tuosta vyötäröltä, ettei tarvisis ruveta millekään hyvin, hyvin rasittavalle dieetlle ja liikunnalle........
      http://www.youtube.com/watch?v=KnDm3qr1Knk

      • Cassis-Alma

        sulla vaan keskikohdalla ole jotain turvotusta???,,, No kuuleppa, kun nehän mainostaa sitä activia jogurttia et sillä turvotus lähtee,,, ja jos ei kahden viikon aikana turvotus ole helpottanu, niin rahat takasin ;o),,, Siitä vaan kokeilemaan,,, saa kaks viikkoa nauttia ilmasta activiaa ;o),,,

        Eipä ihan kahlaaamiseks menny ulkona olo, mut kohta tietenkin lumessa joutuu kahlamaan :o(((,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        sulla vaan keskikohdalla ole jotain turvotusta???,,, No kuuleppa, kun nehän mainostaa sitä activia jogurttia et sillä turvotus lähtee,,, ja jos ei kahden viikon aikana turvotus ole helpottanu, niin rahat takasin ;o),,, Siitä vaan kokeilemaan,,, saa kaks viikkoa nauttia ilmasta activiaa ;o),,,

        Eipä ihan kahlaaamiseks menny ulkona olo, mut kohta tietenkin lumessa joutuu kahlamaan :o(((,,,

        sanoisi turvotusta, enemmänki sellaisen tasaisesti pyöristyny;)))
        Sinä päivänä kun minä syön jugurttia niin lapset heivaa mun dementiaosastolle, tai vaihtoehtoisesti suljetulle;))))


      • Cassis-Alma
        bar.sinistra kirjoitti:

        sanoisi turvotusta, enemmänki sellaisen tasaisesti pyöristyny;)))
        Sinä päivänä kun minä syön jugurttia niin lapset heivaa mun dementiaosastolle, tai vaihtoehtoisesti suljetulle;))))

        miks ne sun karistaa ovimaton ulkopuolelle?,,, oletko luvannu olla jogurttia syömättä?,,, No onhan siinä kyllä tuhti satsi sokeria,,, yhdessä purkillisessa 8 palaa,,,


    • pahapena

      Almasein vähättele,kylhän Sä oot ihan sokerista tehty...maistutkii niin hyvälle,et ihan sanattomaks jää ;o)

      • Cassis-Alma

        lupasit olla kertomatta,,, No maistunhan tietty,,, kaffenkin juon ilman sokeria,,, oon valmiiksi niin makee ;o),,,


      • hummeriheippa

        tyhjensi sun lompakon, kun tulit takaisin huuhaalle:)))


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        lupasit olla kertomatta,,, No maistunhan tietty,,, kaffenkin juon ilman sokeria,,, oon valmiiksi niin makee ;o),,,

        taas mä olin hualimaton suuvärkkini kans ;o)...mut nyt mun täytyy mennä..tiijät kyl mihin ;o)..nou,nou,en mee vieraisiin,mut you know ;o)


      • pahapena
        hummeriheippa kirjoitti:

        tyhjensi sun lompakon, kun tulit takaisin huuhaalle:)))

        kyl toi pappa on reilu jätkä,anto jokaiselle eken ja sano,ostakaa mitä haluutte ;o)
        Ei vaan,kyl siel tuuli puhalsi ;o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        taas mä olin hualimaton suuvärkkini kans ;o)...mut nyt mun täytyy mennä..tiijät kyl mihin ;o)..nou,nou,en mee vieraisiin,mut you know ;o)

        nyt,,, sovittiinhan siitä jo eilen,,, ja sen minkä lupaan, sen myös pidän ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        kyl toi pappa on reilu jätkä,anto jokaiselle eken ja sano,ostakaa mitä haluutte ;o)
        Ei vaan,kyl siel tuuli puhalsi ;o)

        nyt vaan kaikkia antanu,,, mites se peruskiven muuraus?,,, jäikö edes senvertaa? ;o),,,


    • juorutäti.

      taitaa olla huuhaalla uusi pari.;)

      • pahapena

        Almaa ja mua tarkotat,me ollaan styylatty jo koht 70 vuotta ;o)


      • Cassis-Alma

        ai sinäkin huomasit ;o),,, juorutäti muistaa nyt vaan olla tarkkana, ettei vaan jää mikään huomaamatta ;o),,, Tiä koskaan mitä tapahtuu,,, juu,,, ei me erota koskaan,,, niinkun huomasit toi Pahis jo kertokin pitkän suhteen keston,,, mut eipä se vielä kertonu miten tää vaan kestää kestää kestää ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        Almaa ja mua tarkotat,me ollaan styylatty jo koht 70 vuotta ;o)

        noi on huomannu ;o),,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe