Täällähän

Cassis-Alma

on ollu säpinää ;o),,, suuntaan jos toiseenki,,, No vaihtelu virkistää, sano kissakin kun akalla pöytää pyyhki ;o),,,

Onko tämä sunnuntai tullu sopivasti otettua levon merkeissä, vai niinkun minä, teon merkeissä ;o)?,,, pienen tihkusateen alla,,, sulamatta kuitenkaan, kun en satu olemaan sokerista ;o),,,

28

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satumainen_nainen

      teon merkeissä meni tääkin päivä ja huominen myös.:)
      Täällä ei satanut pahemmin, ihan oli loistava keli kaikin puolin.
      Pieni tihkusadehan ei haittaa ollenkaan, se piristää kummasti.

      • hummeriheippa

        tässä etelä osassa. Ainakin ikkunapelti ropsahtelee siihen malliin.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        tässä etelä osassa. Ainakin ikkunapelti ropsahtelee siihen malliin.

        pikkupojat nakkele kiviä ikkunoihin?;) Täällä oli noilla kaupunkilaispojilla yhteen aikaan semmoinen tapa, että menivät tuonne valtatien ylikulkusillalle ja sieltä heittelivät lumipalloja/kiviä alitse ajaviin autoihin.


      • hummeriheippa
        satumainen_nainen kirjoitti:

        pikkupojat nakkele kiviä ikkunoihin?;) Täällä oli noilla kaupunkilaispojilla yhteen aikaan semmoinen tapa, että menivät tuonne valtatien ylikulkusillalle ja sieltä heittelivät lumipalloja/kiviä alitse ajaviin autoihin.

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.


      • Cassis-Alma

        se ulkona on tekemässä jotain,,, joskus sattaa tulla tehtyä vaikka jotain hyödyllistäki, eikä tule mieleen edes kiusata naapureita ;o),,, Se pieni tihku mitään haittaa,,, kyllä se kuivaa, pitää tuoreena ja vetreenä ;o),,,


      • Cassis-Alma
        hummeriheippa kirjoitti:

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.

        olla hyvä heittokäsi,,, tuliskohan Pitkämäki pikkupalkkaa vastaan kokeilemaan ;o),,,


      • hummeriheippa
        Cassis-Alma kirjoitti:

        olla hyvä heittokäsi,,, tuliskohan Pitkämäki pikkupalkkaa vastaan kokeilemaan ;o),,,

        "pitkäkäden" kaltaisia...Mietin, ettei taitaisi itseltäkään onnistua ihan helpolla heitot. Pitäisi mennä kauemmaksi talon edestä, mutta sitten tulisi heitto matkaa jo liikaa. 25-30 metriä maasta suoraan ylös, se vaatii tekniikkaa ja hieman voimaakin.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        jos näin ylös kiviä nakkelee. Tarkkaan katsoen 9 kerros.

        olla jo lingon tarvis.;) Enkä tarkoita nyt lumilinkoa enkä mehulinkoa.:D
        Minua alkais pyörryttää noin korkealla, ei kärsi maahan katsoa.:)
        Siellä saa hengitellä sitten raikasta ilmaa kait?


      • hummeriheippa
        satumainen_nainen kirjoitti:

        olla jo lingon tarvis.;) Enkä tarkoita nyt lumilinkoa enkä mehulinkoa.:D
        Minua alkais pyörryttää noin korkealla, ei kärsi maahan katsoa.:)
        Siellä saa hengitellä sitten raikasta ilmaa kait?

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.


      • satumainen_nainen
        hummeriheippa kirjoitti:

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.

        kiipeilin kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta iän myötä on tullut jonkun verran korkean paikan kammoa.
        Mutta, niinhän se on....huipulla tuulee ja alhaalla haisee.:D


      • Cassis-Alma
        hummeriheippa kirjoitti:

        "pitkäkäden" kaltaisia...Mietin, ettei taitaisi itseltäkään onnistua ihan helpolla heitot. Pitäisi mennä kauemmaksi talon edestä, mutta sitten tulisi heitto matkaa jo liikaa. 25-30 metriä maasta suoraan ylös, se vaatii tekniikkaa ja hieman voimaakin.

        toi oikea käsi on erikoistunu heittoihin ;o),,, mut vaan klapien heittoon vaakasuoraan liiteriin ;o),,,


      • hummeriheippa kirjoitti:

        näkymät ja maisemat läpi talon kahteen suuntaan.
        Oon aina tykännyt asua korkealla. Tehdä myös töitä (ja tehnyt) korkealla. Ei huippaa. No...raikasta ilmaa...miten sen ottaa. Raskaammat saasteet kai jää alemmaksi mutta kevyt nousee yhtä lailla ylös. No on raikkaampaa kuin katujen tasalla.

        Ei muuten, mutta muistan aikoinaan, kun kävin yhen kaverin opiskelija-asunnossa. Kehu kovasti merinäköalalla. Ja olihan sieltä. 12. kerros Koivukylässä mäen päällä. Näky illalla Tallinnan valot.


      • kauan sitten
        LaardiBee kirjoitti:

        Ei muuten, mutta muistan aikoinaan, kun kävin yhen kaverin opiskelija-asunnossa. Kehu kovasti merinäköalalla. Ja olihan sieltä. 12. kerros Koivukylässä mäen päällä. Näky illalla Tallinnan valot.

        opiskelija-aikoina Koivukylässä ja kerros oli 12. Se harmaa 12-kerroksinen talo Elannon ja K-kaupan vieressä.
        Kyllä näki kauas.


    • tekemiset on jäänyt hyvin vähiin, lepoa ja kahlaamista läpimärkänä.
      En kyllä panisi yhtään, siis pahaksi. jos vaika tuo kastelu sulattaisi pari kiloa tuosta vyötäröltä, ettei tarvisis ruveta millekään hyvin, hyvin rasittavalle dieetlle ja liikunnalle........
      http://www.youtube.com/watch?v=KnDm3qr1Knk

      • Cassis-Alma

        sulla vaan keskikohdalla ole jotain turvotusta???,,, No kuuleppa, kun nehän mainostaa sitä activia jogurttia et sillä turvotus lähtee,,, ja jos ei kahden viikon aikana turvotus ole helpottanu, niin rahat takasin ;o),,, Siitä vaan kokeilemaan,,, saa kaks viikkoa nauttia ilmasta activiaa ;o),,,

        Eipä ihan kahlaaamiseks menny ulkona olo, mut kohta tietenkin lumessa joutuu kahlamaan :o(((,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        sulla vaan keskikohdalla ole jotain turvotusta???,,, No kuuleppa, kun nehän mainostaa sitä activia jogurttia et sillä turvotus lähtee,,, ja jos ei kahden viikon aikana turvotus ole helpottanu, niin rahat takasin ;o),,, Siitä vaan kokeilemaan,,, saa kaks viikkoa nauttia ilmasta activiaa ;o),,,

        Eipä ihan kahlaaamiseks menny ulkona olo, mut kohta tietenkin lumessa joutuu kahlamaan :o(((,,,

        sanoisi turvotusta, enemmänki sellaisen tasaisesti pyöristyny;)))
        Sinä päivänä kun minä syön jugurttia niin lapset heivaa mun dementiaosastolle, tai vaihtoehtoisesti suljetulle;))))


      • Cassis-Alma
        bar.sinistra kirjoitti:

        sanoisi turvotusta, enemmänki sellaisen tasaisesti pyöristyny;)))
        Sinä päivänä kun minä syön jugurttia niin lapset heivaa mun dementiaosastolle, tai vaihtoehtoisesti suljetulle;))))

        miks ne sun karistaa ovimaton ulkopuolelle?,,, oletko luvannu olla jogurttia syömättä?,,, No onhan siinä kyllä tuhti satsi sokeria,,, yhdessä purkillisessa 8 palaa,,,


    • pahapena

      Almasein vähättele,kylhän Sä oot ihan sokerista tehty...maistutkii niin hyvälle,et ihan sanattomaks jää ;o)

      • Cassis-Alma

        lupasit olla kertomatta,,, No maistunhan tietty,,, kaffenkin juon ilman sokeria,,, oon valmiiksi niin makee ;o),,,


      • hummeriheippa

        tyhjensi sun lompakon, kun tulit takaisin huuhaalle:)))


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        lupasit olla kertomatta,,, No maistunhan tietty,,, kaffenkin juon ilman sokeria,,, oon valmiiksi niin makee ;o),,,

        taas mä olin hualimaton suuvärkkini kans ;o)...mut nyt mun täytyy mennä..tiijät kyl mihin ;o)..nou,nou,en mee vieraisiin,mut you know ;o)


      • pahapena
        hummeriheippa kirjoitti:

        tyhjensi sun lompakon, kun tulit takaisin huuhaalle:)))

        kyl toi pappa on reilu jätkä,anto jokaiselle eken ja sano,ostakaa mitä haluutte ;o)
        Ei vaan,kyl siel tuuli puhalsi ;o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        taas mä olin hualimaton suuvärkkini kans ;o)...mut nyt mun täytyy mennä..tiijät kyl mihin ;o)..nou,nou,en mee vieraisiin,mut you know ;o)

        nyt,,, sovittiinhan siitä jo eilen,,, ja sen minkä lupaan, sen myös pidän ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        kyl toi pappa on reilu jätkä,anto jokaiselle eken ja sano,ostakaa mitä haluutte ;o)
        Ei vaan,kyl siel tuuli puhalsi ;o)

        nyt vaan kaikkia antanu,,, mites se peruskiven muuraus?,,, jäikö edes senvertaa? ;o),,,


    • juorutäti.

      taitaa olla huuhaalla uusi pari.;)

      • pahapena

        Almaa ja mua tarkotat,me ollaan styylatty jo koht 70 vuotta ;o)


      • Cassis-Alma

        ai sinäkin huomasit ;o),,, juorutäti muistaa nyt vaan olla tarkkana, ettei vaan jää mikään huomaamatta ;o),,, Tiä koskaan mitä tapahtuu,,, juu,,, ei me erota koskaan,,, niinkun huomasit toi Pahis jo kertokin pitkän suhteen keston,,, mut eipä se vielä kertonu miten tää vaan kestää kestää kestää ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        Almaa ja mua tarkotat,me ollaan styylatty jo koht 70 vuotta ;o)

        noi on huomannu ;o),,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe