Satu Silvo ulos

laskis

Juuri äsken Satu Silvo sai kenkää Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta. Alhaisimmat pisteet johtuivat Sadun pökkelömäisestä ja kankeasta tanssityylistä. Antti Tuisku sai parinsa kanssa korkeimmat pisteet, mutta ei minua vakuuttanut. Viihdyttävimmät olivat Jethro ja Nasima. Jompi kumpi voisi voittaa koko kisan;) Mitä mieltä olitte muut katsojat? Lähtikö oikea pari kotiin? Ketkä ansaitsevat voittaa koko kisan?

14

2091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A&A

      Jethro eikä Nasimakaan tanssillisesti eivät ole parhaita.Jethroa kiva katsella kun hymy huulilla aina on,mutta tanssiminen aika kamalaa..Ja Nasima aika kankea. Itse luulen että Antti ja Ansku voittaa ja hyvä niinh.Ovat raikas pari ja tanssikin sujuu hienosti.Lauraa toivoisin ulos...paukkuu yli jotenkin sen naisen ilmeily.Mutta aika näyttää miten käy.

      • Jethro yllätti

        Jethro yllätti tuomarit, minusta 27 pistettä on loistava saavutus. Hänellä oli salsa hallussa.


      • Pois nyt
        Jethro yllätti kirjoitti:

        Jethro yllätti tuomarit, minusta 27 pistettä on loistava saavutus. Hänellä oli salsa hallussa.

        Jeyrolla ei ole tamssi ollenkaan hallussa-
        .


    • sambaa se on zumpaa

      Nuotion Pipsa sais voittaa

    • uimarit jne

      takas altaalle , on kuin ankerias parketilla

    • suurimmaks osaks

      puhelimella näitä tanzuja.Joten olen melko varppi että Jungneri lähti viime viikolla,koska naiset ei halua katsoa nättiä naista,joka kaiken lisäksi on monien mielestä avionrikkoja.
      Nyt sitten Silvo lähti .Näyttävä ja seksikäs nainen äänestetään ulos koska naiset eivät kestä katsoa telkkarista niin sähäkkää leidiä.Ei sillä että hänen esitys olisi ollut mitenkään huippu,muttei huonokaan.
      Viime viikolla kun Jethro sai jäädä oli ilmiselvää Marian pudotuksen syyt,kuten edellä sanoin.Onneksi Jeti sentään näytti tällä viikolla miten jalka ja lanne vipattaa :)

    • Shangai

      oikea pari lähti, mutta Antilla ja Sadulla on niin suuri ikäero, että ei se ole ihmekkään, ettei Sadun ikäinen tuommosiin kiemuroihin taivu, vaikka olisi pidempikin harjoitteluaika. Mutta ei se ihmistä itseään yhtään huononna. Sadulle terveisiä olet ihan ihana.

    • *

      Sadun olisi pitänyt lähteä jo viime viikolla eikä suinkaan Marian! Sadulla ei selvästikään ollut aitoa kiinnostusta koko homman ja hänen eilinen lausahduksensa "hyvä, että täältä pääsee pois" oli leikillisesti sanottu, mutta totta ainakin 80 %:sti.

      Antti ja Ansku korjaavat potin: he ovat luonnollisia, iloisia ja hyviä! Jethro on "haaska" :-), mutta ei osaa tanssia. Marian putoamista ihmettelen vieläkin..

    • silakkana

      Kaikkien ryhävalaiden äiti lähtí..

    • No joo

      Satu tanssi kyllä kuin puujaloilla. Yritti ilmeillään (karmeilla) kääntää huomion jaloista pois. Jalat koukussa ja harallaan ei ollut kyllä viehättävää katsottavaa. Jethrolla selvää parannusta aikaisempaan, mutta kyllä sai tuomareilta likaa pisteitä. Ei nyt NIIN hyvin kuitenkaan mennyt. Nasimaakin hehkutettiin liikaa. On jäykkä tanssija, vaikka muuten sädehtivä. Joona ei myöskään vakuuttanut. Lauran pisteet mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä. Mielestäni hän kuitenkin notkein ja kuten tuomaritkin arvioivat, teknisesti ja rytmillisesti parhain. Sais nyt vaan nuo käytöstapansa kuntoon. Mielenkiintoista seurata kuitenkin, kuinka kaikki edistyvät!

    • säihkysäärekäs

      Kyllä tämä Antti Tuisku ja parinsa ovat selvästi parhaimmat. Heillä on sitä iloa ja nuoruuden taitoa ja notkeutta. Turha edes muita mainita.

    • monenmoista

      maallikkona totean kun katsoin, että taas Antti ja Ansku olivat parhaita. Enkä ihmettele että muutkin pitivät parhaina. Heidän tanssinsa oli ihailtavan kevyttä ja helpon näköistä vaikka oli itse asiassa hyvin haasteellista. Sama oli viime kerralla. En ihmettele vaikka voittaisivat.

      Kun taas Sadun tanssi oli kankeaa ja tökeröä paikka paikoin, silmiinpistävästi. Sanoin, että nyt tippuu Satu ja niin kävi. Jethro ylitti itsensä verrattuna viime kertaan, mutta pysyy silti pökkelönä. Toki hänen laisiaan tanssijoita on kapakat pullollaan, mutta kisassa etsitään taitajaa.

    • EN KATSO!

      TÄYTTÄ PASKAA, LIETEPASKAA, ONGELMAJÄTETTÄ, SONTAA, TYPERYKSILLE SUUNNATTUA!

      EN KATSO, NIMI KERTOO KAIKEN.

    • oli pettymys

      Satu näytteli iloista, kun kisa loppui hänen osaltaan, hän pettyi kuitenkin. Itki kulisseissa pettymystään...häviö otti koville.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe