Jetro voitti Lauran!

JetroLaura

Monenlaista on nähty, mutta eilinen (24.10.) lähetys sen todisti, tämä ohjelma on VIIIIIHDETTÄÄÄÄÄÄ! Ja ihan hyväkin niin. Jetro sai siis pisteen enemmän kuin Laura Voutilainen, joka sentään osaa tanssia..mutta miten perustelivat kummankin esitystä tuomarit...Lauraa "haukuttiin" siitä että esityksestä puuttui lämpöä...kenelle tanssitte? Itsellenne? toisillenne? tannsista ei välity fiilis...kun taas Jetro petrasi edellisestä kerrasta todella paljon tuomarien mielestä ja fiilis oli kohdillaan! Jotenkin uskomatonta mutta hauskaa, nyt on vaikea aavistaa kuka tippuu seuraavaksi..kenen fiilis säilyy ja ketä kansa äänestää...

5

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töllääjä

      ...Jethro paransi selvästi edelliseen viikkoon, mutta ei sitä nyt voi missään nimessä parempiin verrata. Toivotaan nyt kuitenkin että kisan voittaa paras tanssija, eikä paras naurattaja.

      • TTK fanit

        Se tosiasia, että Laura hävisi Jetrolle on kyllä jotain uskomattoman pöyristyttävää. Kyse on aivan eri tason tanssijoista.

        Valitettavasti Lauralla on eri arvostelukriteerit kuin muilla. Se miksi näin ei ole mulle selvinnyt.

        Ainoa, jonka jalkatyöskentely on lähettä ammattitasoa. No, on se A Tuiskullakin kyllä käsittämättömän hyvällä tasolla.


      • siälittävä ohjelma
        TTK fanit kirjoitti:

        Se tosiasia, että Laura hävisi Jetrolle on kyllä jotain uskomattoman pöyristyttävää. Kyse on aivan eri tason tanssijoista.

        Valitettavasti Lauralla on eri arvostelukriteerit kuin muilla. Se miksi näin ei ole mulle selvinnyt.

        Ainoa, jonka jalkatyöskentely on lähettä ammattitasoa. No, on se A Tuiskullakin kyllä käsittämättömän hyvällä tasolla.

        Joo minäkin luotin tuomarien ammatitaitoon eiliseen asti. Mutta pelle porukkahan se sielläkin on. Mutta kyseessähän onkin vain ohjelma joka tekee rahaa ja niitä on tuomarien kehuttava ketä kansa äänestää.


    • M

      olla seuraava putoaja. Vaikka tuomarit puoltaisivat jatkossa, niin yleisö ei ehkä kuitenkaan. Laura ei ainakaan voita kisaa vaikka ennakkoon näin ajattelin. Hän jakaa persoonana mielipiteet kahtia se voi koitua kohtaloksi yleisöäänestyksessä. Antti Tuiskussa on voittaja-ainesta.

    • xdlyu,vgt

      Jetro joka ei osannut tanssia voitti taitavan tanssijan,painukaa Jetron ihailijat kuuseen jos äänestätte vain koska pidätte tyypistä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe