TPS:n pahin kriisi

Åboy

TPS on 2000-luvun pahimmassa kriisissä. Tepsin johtoryhmä pohti pahaa tilannetta yli yön mutta ongelma saatiin ratkaistua onnellisesti.
Aamulla saapui Turkuun muutama rekka-autolastillenen rahaa ja pronssimitali futiksen pronssisijan johdosta. Tilanne oli erittäin vakava koska sekä rahasäiliö että mitaliholvi olivat jo ääriään myöten täynnä. Rahasäiliön nurkat jo natisevat uhkaavasti.
Aamulla tilanne saatiin kuitenkin väliaikaisesti ratkaistua ja rekkojen rahalastit ja pronnsimitali saatiin purettua puolustustusvoimilta tyhjäksi jääneeseen ammusvarastoon.
Uuden rahasäiliön rakentaminen on kuitenkin välttämätöntä, huokaisi TPS:n toimitusjohtaja Kari hietarinta.

7

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se että

edes tepsi ei tunnu saavan menestystä enää rahalla ostamalla, kuten aikoinaan. Lisäksi marginaalilaji potkupallo ei kiinnosta ketään, kuten ei hevospoolokaan.
      Lisäksi holvi on jo löytynyt, sitä kutsutaan nimellä VANHAT VELKOJAT.

• Åboy

Paljonks tepsi on sulle sitten velkaa? Nyt jos olet ripeä otat katuharjan kainaloon ja menet rahojen purkupaikalle niin sieltä voit siivota sen mikä purkauksessa putosi kadulle. Joten ei muuta kuin toimeen.

• täällä jossain...
        Åboy kirjoitti:

Paljonks tepsi on sulle sitten velkaa? Nyt jos olet ripeä otat katuharjan kainaloon ja menet rahojen purkupaikalle niin sieltä voit siivota sen mikä purkauksessa putosi kadulle. Joten ei muuta kuin toimeen.

noille potkupallo-viesteille oma palsta?

Sitten tämän palstan aiheeseen, eli ketä vastaan Tepsukat karsivat keväällä? Sun oma mielipide riittää (sillä faktoja ei ole vielä kenelläkään, ei edes turkulaisilla).

• Åboy
        täällä jossain... kirjoitti:

noille potkupallo-viesteille oma palsta?

Sitten tämän palstan aiheeseen, eli ketä vastaan Tepsukat karsivat keväällä? Sun oma mielipide riittää (sillä faktoja ei ole vielä kenelläkään, ei edes turkulaisilla).

Onhan noita palstoja.

Rahahuolistakin on ihan omansa, mutta kun keväälläkin niitä tepsin rahahuolia täällä kirjoittelit niin miksen sitten minä nyt?

Samoin on seksuaalivähemmistöille oma palstansa, voi olla että olet sinne kirjoitellutkin en tiedä? Siellä voit kuitenkin toteuttaa fantasiasi miesten keskeiseen lähestymiseen jota kuulutat päivittäin täällä.

Mielenterveydestä on oma palstansa jne...valitse niistä

• tepsukoilla vois...
        Åboy kirjoitti:

Onhan noita palstoja.

Rahahuolistakin on ihan omansa, mutta kun keväälläkin niitä tepsin rahahuolia täällä kirjoittelit niin miksen sitten minä nyt?

Samoin on seksuaalivähemmistöille oma palstansa, voi olla että olet sinne kirjoitellutkin en tiedä? Siellä voit kuitenkin toteuttaa fantasiasi miesten keskeiseen lähestymiseen jota kuulutat päivittäin täällä.

Mielenterveydestä on oma palstansa jne...valitse niistä

mitään rahahuolia olla? Rahaahan tulee ovista ja ikkunoista (turha niitä rahoja on mihinkään velkojen maksuun käyttää). Voitte ostaa rahoillanne(?) vaikka sen oravan (joka sai kenkää) lahdesta!

Oletko itse käynyt siellä mielenterveyspalstalla kirjoittelemassa suljetusta osastosta?

• Åboy
        tepsukoilla vois... kirjoitti:

mitään rahahuolia olla? Rahaahan tulee ovista ja ikkunoista (turha niitä rahoja on mihinkään velkojen maksuun käyttää). Voitte ostaa rahoillanne(?) vaikka sen oravan (joka sai kenkää) lahdesta!

Oletko itse käynyt siellä mielenterveyspalstalla kirjoittelemassa suljetusta osastosta?

On tässä ongelmia. Rahat pitää saada sisään puolustusvoimien luolaan. Luolan aukko niin pieni että ainoa keino on lapiointi. Siihen tarvitaan paljon väkeä ja talkoohenki on nykyisin tiukoilla. Ja kaikkia työntekijöitä vaivaa rahanpöly joka toisille tuottaa allergisia reaktioita.

• apua...
        Åboy kirjoitti:

On tässä ongelmia. Rahat pitää saada sisään puolustusvoimien luolaan. Luolan aukko niin pieni että ainoa keino on lapiointi. Siihen tarvitaan paljon väkeä ja talkoohenki on nykyisin tiukoilla. Ja kaikkia työntekijöitä vaivaa rahanpöly joka toisille tuottaa allergisia reaktioita.

niiltä glory huntereilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4367
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe