TPS on 2000-luvun pahimmassa kriisissä. Tepsin johtoryhmä pohti pahaa tilannetta yli yön mutta ongelma saatiin ratkaistua onnellisesti.
Aamulla saapui Turkuun muutama rekka-autolastillenen rahaa ja pronssimitali futiksen pronssisijan johdosta. Tilanne oli erittäin vakava koska sekä rahasäiliö että mitaliholvi olivat jo ääriään myöten täynnä. Rahasäiliön nurkat jo natisevat uhkaavasti.
Aamulla tilanne saatiin kuitenkin väliaikaisesti ratkaistua ja rekkojen rahalastit ja pronnsimitali saatiin purettua puolustustusvoimilta tyhjäksi jääneeseen ammusvarastoon.
Uuden rahasäiliön rakentaminen on kuitenkin välttämätöntä, huokaisi TPS:n toimitusjohtaja Kari hietarinta.
TPS:n pahin kriisi
7
246
Vastaukset
- on se että
edes tepsi ei tunnu saavan menestystä enää rahalla ostamalla, kuten aikoinaan. Lisäksi marginaalilaji potkupallo ei kiinnosta ketään, kuten ei hevospoolokaan.
Lisäksi holvi on jo löytynyt, sitä kutsutaan nimellä VANHAT VELKOJAT.- Åboy
Paljonks tepsi on sulle sitten velkaa? Nyt jos olet ripeä otat katuharjan kainaloon ja menet rahojen purkupaikalle niin sieltä voit siivota sen mikä purkauksessa putosi kadulle. Joten ei muuta kuin toimeen.
- täällä jossain...
Åboy kirjoitti:
Paljonks tepsi on sulle sitten velkaa? Nyt jos olet ripeä otat katuharjan kainaloon ja menet rahojen purkupaikalle niin sieltä voit siivota sen mikä purkauksessa putosi kadulle. Joten ei muuta kuin toimeen.
noille potkupallo-viesteille oma palsta?
Sitten tämän palstan aiheeseen, eli ketä vastaan Tepsukat karsivat keväällä? Sun oma mielipide riittää (sillä faktoja ei ole vielä kenelläkään, ei edes turkulaisilla). - Åboy
täällä jossain... kirjoitti:
noille potkupallo-viesteille oma palsta?
Sitten tämän palstan aiheeseen, eli ketä vastaan Tepsukat karsivat keväällä? Sun oma mielipide riittää (sillä faktoja ei ole vielä kenelläkään, ei edes turkulaisilla).Onhan noita palstoja.
Rahahuolistakin on ihan omansa, mutta kun keväälläkin niitä tepsin rahahuolia täällä kirjoittelit niin miksen sitten minä nyt?
Samoin on seksuaalivähemmistöille oma palstansa, voi olla että olet sinne kirjoitellutkin en tiedä? Siellä voit kuitenkin toteuttaa fantasiasi miesten keskeiseen lähestymiseen jota kuulutat päivittäin täällä.
Mielenterveydestä on oma palstansa jne...valitse niistä - tepsukoilla vois...
Åboy kirjoitti:
Onhan noita palstoja.
Rahahuolistakin on ihan omansa, mutta kun keväälläkin niitä tepsin rahahuolia täällä kirjoittelit niin miksen sitten minä nyt?
Samoin on seksuaalivähemmistöille oma palstansa, voi olla että olet sinne kirjoitellutkin en tiedä? Siellä voit kuitenkin toteuttaa fantasiasi miesten keskeiseen lähestymiseen jota kuulutat päivittäin täällä.
Mielenterveydestä on oma palstansa jne...valitse niistämitään rahahuolia olla? Rahaahan tulee ovista ja ikkunoista (turha niitä rahoja on mihinkään velkojen maksuun käyttää). Voitte ostaa rahoillanne(?) vaikka sen oravan (joka sai kenkää) lahdesta!
Oletko itse käynyt siellä mielenterveyspalstalla kirjoittelemassa suljetusta osastosta? - Åboy
tepsukoilla vois... kirjoitti:
mitään rahahuolia olla? Rahaahan tulee ovista ja ikkunoista (turha niitä rahoja on mihinkään velkojen maksuun käyttää). Voitte ostaa rahoillanne(?) vaikka sen oravan (joka sai kenkää) lahdesta!
Oletko itse käynyt siellä mielenterveyspalstalla kirjoittelemassa suljetusta osastosta?On tässä ongelmia. Rahat pitää saada sisään puolustusvoimien luolaan. Luolan aukko niin pieni että ainoa keino on lapiointi. Siihen tarvitaan paljon väkeä ja talkoohenki on nykyisin tiukoilla. Ja kaikkia työntekijöitä vaivaa rahanpöly joka toisille tuottaa allergisia reaktioita.
- apua...
Åboy kirjoitti:
On tässä ongelmia. Rahat pitää saada sisään puolustusvoimien luolaan. Luolan aukko niin pieni että ainoa keino on lapiointi. Siihen tarvitaan paljon väkeä ja talkoohenki on nykyisin tiukoilla. Ja kaikkia työntekijöitä vaivaa rahanpöly joka toisille tuottaa allergisia reaktioita.
niiltä glory huntereilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003