Nyt tarjotaan tuotetta, jossa olisi osakkee, rahastott ym samassa kuoressa
jolla pystyy tekemään parhaat sijoitukset milloin minnekkin "kuoren sisällä"
markkinatilanteen mukaan.. eli Ideahan on kaiketi hyvä, mutta onko jollain kokemuksia?
Toki pelinhenki on sama, eli palveluista menee aina rahaa, mutta jos se tuotta minulle niin kai siitä
osaavalle hoitajalle maksaakin.
Suurin kysymys onkin se lopetus, jolloin kaikki sijoitus loppuu aikanaan ja jokseenkin huomaa, että
"kädet sidotaan" niin ettei ihan helpolal eroon pääse halutessaan ..
Pähkinänsärkijä
"Samassa kuoressa" Finlandia
Pähkinänkuoressa
2
668
Vastaukset
- sijoitusvakuuttaja
Sijoitusvakuutuksesta varmaan puhutaan? Toimii hyvin jos on aktiivinen sijoittaja, rahat saa huipulla osakkeista korkoihin ilman veroja ja pohjilla koko summa takaisin taas ilman veroja. Kuluja varmasti tulee, mutta etenkin jos osinkoverotusta rukataan niin maksaa äkkiä itsensä takaisin.
Minkä firman vakuutusta muuten tarjoavat kun ei nettisivuilla näkynyt? Kuinka pitkäksi aikaa minimissään?- åpesr
vai oliko kyseessä PS-tili, Finlandian oma malli??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810