Milloin EU:ssa (ja maailmalla yleensä) tajutaan, että on täydellistä resurssien, ihmishenkien, rahan ja materiaalin hukkaamista yritää tuollaisia Afganistanin kaltaisia maita muuttamaan länsimaiseksi demokratiaksi????????? Se ei onnistu milloinkaan näillä menetelmillä, eikä tällä hetkellä millään. Mahdollista kulttuurin ja asenteiden muutokseen on vain vuosikymmenien, etten sanoisi vuosisatojen kuluessa heidän itsensä haluamana "sisältäpäin"-systeemillä. Mitä järkeä on hukata alussa mainitsemiani asioita taivaan tuuliin, kun se on aivan varmaa, että ilman suuria uhrauksia se onnistu? Sille kukaan paskaa puhuva ihmisoikeusselittäjä ei voi mitään, että ilman raakuutta ja heidän oman kansansa kärsimyksiä asia ei etene kuitenkaan. Antakaa ihmeessä tuollaisten kansojen olla omissa oloissaan ja mieluummin pitäkää huoli, etteivät tule pommeineen ja "kulttuurisine" barbaari-terrorismikäsitteineen järjestäytyneisiin maihin sotkemaan koko yhteiskuntaa! Minulla ei ole tarvetta avittaa heitä millään lailla kansana. Jos tapaan oikean luonteisen ihmisen mistä kansasta tahansa, se on eri asia ja voin henkilökohtaisena avustuksena edistää hänen sivistystään. En anna koskaan esim. rahaa kansainvälisiin keräyksiin, koska se menee suurimmalta osin väärään sijoitukseen hyödyttömänä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522