Hei kaikki te jotka haaveilette näyttelijän ammatista!
Haluaisin sanoa teille vinkkinä, että etsikää teitä lähinnä oleva harrastajateatteri ja liittykää sinne.
Sillä tavalla saatte näyttelijänuranne käyntiin ja pääsette tekemään, kehittymään ja tutustutte muihin saman alana ihmisiin. Myöskin jos koulusanne on näytelmäkerho, kannattaa liittyä vaikka ihan aluksi siihen.
Monesti myös elokuviin ja tv:seen etsitään nuoria ja lapsia harrastajateattereista eli siinäkin mielessä voi päästä alkuun.
Siitä se lähtee! Tsemppiä!
Kaikille näyttelijäksi haluaville
5
1178
Vastaukset
- Tipatu
Onko ulkonäöllä tai ruumiinmuodolla väliä? Meinaan, kyllähän uskottavissa elokuvissa tarvitaan myös ns. tavallisen näköisiä ihmisiä.
- _Näyttelijämies_
Kyllähän ulkonäölläkin on aina merkitystä. Jos on hyvän näköinen niin varmasti se auttaa.
Varsinkin naisilla se on tärkeää, mutta onhan sitä Suomessakin aika monen näköisiä menestyneitä näyttelijöitä. Kaiken näköisiä tarvitaan.
Mutta jos katsoo tämän(kin) hetken menestyneitä nuoria naisnäyttelijöitä, niin kyllähän he kaikki ovat hyvän näköisiä (Pamela Tola, Laura Birn, Pihla Viitala jne). - _Näyttelijämies_
_Näyttelijämies_ kirjoitti:
Kyllähän ulkonäölläkin on aina merkitystä. Jos on hyvän näköinen niin varmasti se auttaa.
Varsinkin naisilla se on tärkeää, mutta onhan sitä Suomessakin aika monen näköisiä menestyneitä näyttelijöitä. Kaiken näköisiä tarvitaan.
Mutta jos katsoo tämän(kin) hetken menestyneitä nuoria naisnäyttelijöitä, niin kyllähän he kaikki ovat hyvän näköisiä (Pamela Tola, Laura Birn, Pihla Viitala jne).Niin ja tuohon listaan on pakko lisätä vielä Krista Kosonen! Loistavan lahjakas ja kaunis näyttelijä.
Mutta on sitä myös muun näköisiä, menestyneitä näyttelijöitä.
Suomen yksi parhaista ja menestyneimmistä miesnäyttelijöistä Martti Suosalo on kyllä ihan tavallisen näköinen. tai entäs vaikkapa Ulla Tapaninen. Kaiken näköisä tarvitaan! - pikkutyttö13
_Näyttelijämies_ kirjoitti:
Niin ja tuohon listaan on pakko lisätä vielä Krista Kosonen! Loistavan lahjakas ja kaunis näyttelijä.
Mutta on sitä myös muun näköisiä, menestyneitä näyttelijöitä.
Suomen yksi parhaista ja menestyneimmistä miesnäyttelijöistä Martti Suosalo on kyllä ihan tavallisen näköinen. tai entäs vaikkapa Ulla Tapaninen. Kaiken näköisä tarvitaan!Joo, Krista Kosonen on tosiaankin tosi lahjakas ja kaunis näyttelijä !
Mutta joo , siihen asiaan. Itse haluaisin ainakin jossakin muussa näytellä kun koulun juhlissa, mutta kun mulla o toinenkin harrastus SM tason cheerleading , joka vie tosi paljon aikaa ja en haluaisi lopettaa sitä, niin oon luultavasti joutunu tästä mu haaveesta ny vielä hetkeks luopumaa, oon siis 13 vuotta vasta, joten aikaa on. :) Olen ollut pienesti joissakin telkkari mainoksissa, kun setäni tekee mainoksia. Mua on kans kehuttu et oon "hyvä näyttelemään" ja luonnonlahjakkuudekski jotku sanonu , mutta kaipa mää vielä sitten odotan. (Ja Porissa asun..) - hanna____
pikkutyttö13 kirjoitti:
Joo, Krista Kosonen on tosiaankin tosi lahjakas ja kaunis näyttelijä !
Mutta joo , siihen asiaan. Itse haluaisin ainakin jossakin muussa näytellä kun koulun juhlissa, mutta kun mulla o toinenkin harrastus SM tason cheerleading , joka vie tosi paljon aikaa ja en haluaisi lopettaa sitä, niin oon luultavasti joutunu tästä mu haaveesta ny vielä hetkeks luopumaa, oon siis 13 vuotta vasta, joten aikaa on. :) Olen ollut pienesti joissakin telkkari mainoksissa, kun setäni tekee mainoksia. Mua on kans kehuttu et oon "hyvä näyttelemään" ja luonnonlahjakkuudekski jotku sanonu , mutta kaipa mää vielä sitten odotan. (Ja Porissa asun..)Jos asut Porissa, meneppä liittymään kuule Porin teatterinuoriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658