Ostin ärrältä tämän:
http://saunalahti.fi/prepaid/mobiililaajakaista.php
Ja olen käyttänyt sitä nyt kannettavalla tietokoneella mukana tulleen nettitikun kanssa. Nyt tuli mieleen että toimisiko kyseinen liittymä puhelimella, eli siirtäisin vain sim-kortin nettitikusta puhelimeen? Kokemuksia?
Saunalahti Prepaid Mobiililaajakaista + puhelin
8
995
Vastaukset
- Tuntematon89
Kyllä se toimiipi ihan normaalisti kännykässäkin :) tietääkseni se on ihan tavallinen prepaid- liittymä johon on vaan laitettu tuo mobiililaajakaista käyttöön.
- ja hän tuli
Sä voit sit sil phonella reivata pitkin veispuukkia, ja fyrkka piisaa ihan OK, son se pari eukkoa.
- .................
Se liittymä (kuten kaikki mobiilikaistaliittymät) on ihan normaali kännyliittymä, eli toimii puhelimessakin. Operaattori ei ole kiinnostunut millä laitteella liittymää käytät, tikulla vai puhelimella.
Moni luulee että mokkuloilla/tikuilla olisi joku oma liittymäsysteeminsä mutta ihan normaaleja kännyliittymiä ne ovat, liittymätyyppi on yleensä kuukausimaksuton tai pienellä kuukausimaksulla oleva perusliittymä (puheluhinnoillahan noissa ei periaatteessa ole väliä eli liittymätyyppi voi olla kalliimmasta päästä puheluhinnoiltaan) ja siinä lisäpalveluna kiinteähintainen datapaketti. Sen saman datapaketin saa (ja samalla hinnalla) myös omaan kännykkäliittymään jos haluaa, myös puhepakettien lisäksi.- hyvä niin!
Otin sellaisen nettitikkuliittymän, jossa oli 2 Sim-korttia, toisesta veloitus ensimmäisen lisäksi vain 0,66 euroa/kk. Annoin toisen sim-kortin pojalleni. Sanoin, että älä laita sitä puhelimeen, koska puhelut menisivät minun piikkiini. Sovittiin kuitenkin, että hän kokeilee. Sitten hän viestitti, että ei pelkoa, että hän käyttäisi sitä puhelimessa, koska se on estetty. Enpä sitten itse tiedä mainitsinko tätä asiaa ottaessani tikun, mutta joka tapauksessa se ei toimi puhelimessa. Niin, että ei ne kaikki toimi kännykässä!
mikä on se haku sana kun puhelimeen haetaan sitä 8e netti liittymää
mikä on se haklu sana puhelimen netti käyttöön
- näinsemeneevitsi
Sama täällä, Prepaid ja Huawei tikku, simmi ei toimi puhelimessa. Tai toimii mutta vain tekstareita voi lähettää, ei puhetta.
- Se on siinä
Voihan sillä vaikka skype-puheluita soitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211454Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77919
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912