eilisessä (25.10.2010) csi: miami jakson lopussa luki, että jakso jatkuu csi: new yorkissa, koska se jäi osittain kesken... nyt tv:s pyörii csi nykin 5 tuotantokauden uusintoi ja kaikkialt oon netist ettiny et mikä jakso se on mis toi jatkuu... onkohan se jakso edes tehty:O mutta kuitenkin, jos joku tietää, mikä csi new yorkin jakso on jatkoa tolle csi miamin 8x07 jaksolle, ja millon se mahdollisesti esitetään niin voisiko kerta? kiitos :)
csi: miamin 8x07 jatko-osa?
4
512
Vastaukset
- csiisc
samaa mietin minäkin :O
- ..
6.7 (Hammer Down)
* Ensiesitys Suomessa: 02.03.2011
* Ensiesitys USA:ssa: 11.11.2009
Jatkoa C.S.I. Miamin jaksolle 8.7. Iso lauttaonnettomuus paljastaa osavaltioiden välisen kuljetusringin, joka on erikoistunut ihmisten ja elinten salakuljettamiseen. Tiimillä on kiire pelastaa panttivanki. Jakso jatkuu C.S.I.:n jaksossa 10.7.
tuollaista löysin netistä kun etin itekki samaa jaksoa eli lataamalla jakson tai oottamalla et suomes tulee 2.3 näkee jatkon..- ---
jakso on siis 7 ja tuotantokaudelta 6 viel tarkennus tuoho
- ...
--- kirjoitti:
jakso on siis 7 ja tuotantokaudelta 6 viel tarkennus tuoho
Kolmas osa tälle vielä on CSI 10 jakso kaudelta 7..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953