Miksi vauvat kastetaan ja liitetään kirkkoon, multa ei ainakaa kysytty mitään? Vauvat pakkokastetaan?
Siitä lähtien kun olen ymmärtänyt uskonnon merkityksen, en ole nähnyt sillä mitään arvoa elämässäni. Olen halunnut erota kirkosta jo kauan, mutta minkäs teet, kun olen 15. Minut kastettiin mitään kysymättä johonkin mistä en tajunnut mitään.
En näe mitään eroa siinä, että yli 12 vuotiaan lapsen voi siirtää toiseen uskontoon tai erottaa sellaisesta lapsen suostumuksella ja yli 15 vuotias lapsi voi erota uskonnosta tai vaihtaa uskontoa vanhempien suostumuksella, sillä, oli miten oli, eroamiseen tarvitaan aina vanhempien suostumus ellei ole täysi-ikäinen.
En kaipaa vastauksiksi "Isä, Poika ja Pyhä Henki suojelee sinua" tai "Luoja on armollinen"
Uskontoon liittäminen
rinspai
2
546
Vastaukset
- puolesta
Minä kysyin ainakin meidän vauvelilta. Ei virkannut mittää, mutta hymyili, joten pidin vaikenemista myöntymisen merkkinä.
Sinulla on kyllä ollut todella vastuuttomat vanhemmat. Ota heti yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. He suojelevat sinua ja järjestävät sinulle paremmat sijaisvanhemmat. Eihän tuollaista kenenkään tarvitse sietää nykyaikaisessa sivistysvaltiossa.- Rompix
Kiitos vinkistä. Täytyykin kysyä meidän vauvalta (kun sellainen saadaan), että haluaako se liittyä kommunistiseen puolueeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920