Mitä kissa miettii?

Luotain-56

Kun ihminen nukkuu yöllä ja alkaa sitten kuorsata jyristellä.Ajatteleeko kainalossa köllivä kissa että nyt se saakeli aloitti taas sen yöllisen kehräämisensä kun se on tyytyväinen elämäänsä?Vai onko kissan mielessä vain seuraava aamu ja mitäs hyvää ruokaa on tarjolla?

18

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistää tassut korvilleen ja yrittää olla kuulematta kuorsaamista.

    • RIMMIR

      jos se tuollakin kaverilla on karvapallon oksentaminen edessäpäin.
      Muuten, näkyykö teilläkin googlen mainos kissa på?

      • Göögeli

        sivulla se mainos pitäisi näkyä?


      • Göögeli

        Näkyyhän se...om sängvätning...
        "Google-mainokset
        Kissa
        Varför inträffar sängvätning & vad kan man göra åt det? Läs mer här
        www.drynites.com"

        Onneksi ei ole moista ongelmaa. Ainakaan vielä.

        :)


      • RIMMIR
        Göögeli kirjoitti:

        Näkyyhän se...om sängvätning...
        "Google-mainokset
        Kissa
        Varför inträffar sängvätning & vad kan man göra åt det? Läs mer här
        www.drynites.com"

        Onneksi ei ole moista ongelmaa. Ainakaan vielä.

        :)

        enpä ollutkaan ainoa. Miksikähän se mainos oli pantu luotaimen aloituksen alle? :) Kyllä meitä taidetaan tarkkailla suunnalta kuin toiseltakin...


      • Göögeli
        RIMMIR kirjoitti:

        enpä ollutkaan ainoa. Miksikähän se mainos oli pantu luotaimen aloituksen alle? :) Kyllä meitä taidetaan tarkkailla suunnalta kuin toiseltakin...

        luulen että mainokset tunnistavat viesteistä muutamia sanoja ja sen mukaan nakkaavat esille sopivan mainoksen... Luotaimen aloituksessa mainittiin "kissa". Ja siitä syystä mainos on ruotsinkielinen, kissaamiseen liityvä.

        Näin selitän minä tämän palstan mainoksien logiikan. :)

        PS. Surffailetko sinäkin ruotsista päin? Jos saan udella?


      • RIMMIR
        Göögeli kirjoitti:

        luulen että mainokset tunnistavat viesteistä muutamia sanoja ja sen mukaan nakkaavat esille sopivan mainoksen... Luotaimen aloituksessa mainittiin "kissa". Ja siitä syystä mainos on ruotsinkielinen, kissaamiseen liityvä.

        Näin selitän minä tämän palstan mainoksien logiikan. :)

        PS. Surffailetko sinäkin ruotsista päin? Jos saan udella?

        Jep alla olevaan kysymykseesi. Mietityttää vain että tuliko se mainos esille heille jotka napsuttelevat suomesta ja idempää..))


      • Gööperi
        RIMMIR kirjoitti:

        Jep alla olevaan kysymykseesi. Mietityttää vain että tuliko se mainos esille heille jotka napsuttelevat suomesta ja idempää..))

        tullakin...Eniro lie ruotsalainen pulju.


    • Kooämmä

      ei mieti mitään, mutta koira saattaisi ihmetellä isännän yöllistä ääntelyä ja saadakseen nukkumarauhan, tökkää kuonollaan jyrisijää kevyesti kylkeen. Mikäli se ei tuota toivottua tulosta, se menee olohuoneen sohvalle nukkumaan.

    • tanj a

      Meidän kulmien kissalan väki ei kenenkään kainalossa kölli, vaan ne aloittavat villin turnauksensa joka yö ja isäntäväki nukahtaa pienten tassujen töminään. Tosin aamulla joku niistä voi karjaista korvaan "herätys", mutta eniten ne näyttävät nukkuvan päiväsaikaan.

      Pitkällisen, empiirisen tutkimukseni pohjalta olen aivan varma, että kissat ovat kovia kiroilemaan ja niiden näennäinen suopeus perustuu laskelmalliseen hyötykäyttöön. Me ihmiset suostumme olemaan niiden palvovia orjia jopa siitä nauttien, minkä vuoksi rinnakkaiselo sujuu kakistelematta.

      Terv, kissalan surkea emäntä, joka taaaaaaaaaaaaaaas osti väärää kissanruokaa ja kolme marttyyria teki ulosmarssin keittiöstä kuin lakkolaiset ikään

    • piilee sen salaperäisyydessä.
      Jos jonkun kuorsaus häiritsee, hän todennäköisesti vaihtaa miellyttävämpään paikkaan.
      :)

    • Kissa kääntää vaan kylkeä ja ajattelee...jos ajattelee seuraavan päivän metsästyksiä.
      Lähtiskö tipuihin vai hiiriin.

    • GloriaJoy

      kissa ja eläisin jylinäkuorsaajan kanssa niin se ääni ja tärinä merkkaisi, et nyt on aika tehdä kaikenlaista kissamaista ilman rajoja miaaaauuu... ja ei ku menoks ...... Quutamolla kahden ....

    • kissa varmaan odottaakin,että nukahdan.Pääsee sitten mun jalkojen kimppuun.Joka ilta kauhee vaaniminen,kun olen laittamassa jalkoja peiton alle.

    • MustiMiuku

      Kissasi ajattelee että "Nyt tuo hyväksikäytettävä isäntäni aloitti taas kuorsaamisensa, mutta en siitä välitä. Antaa äijän kuorsata kunhan aamulla saan taas hyvää ruokaa. Kuorsaamisen kostan mäyyyyyyykymällä päivällä pari ylimääräistä herkkupalaa. Olen niiiiin ihana että tuon äijän sydämen helposti pehmitän ja välipaloja tippuu"

      Näin kissasi ajattelee

    • Valepukuinen kissani siis ei mieti mitään katalaa vaan hoitaa virkaansa eli isäntänsä nukuttamisen kuiskaavalla kehräyksellä moitteettomasti.
      Puolenyön aikaan se tekee vartiokieroksensa jonka tehtyään se kiipeää hyllylle ja pudottautuu tyynylle ,eli herättää hienovaraisesti itselleen ovenaukaisijan

    • henrjii

      mitä ei voi syödä, tai naida, niin sen päälle täytyy pissiä.

    • Pirre*

      pahastuu, muikku-unia vaan näkee :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe