Ei hitsi mitä PELLEJÄ.
Ei varmaan kukaan muu katsonut.
Kun nyt sanoi jallis h, että silmälaseja jos myydään 10 niin pitää myydä 15,,, hei tollot, tajuatteko vain 50 % myynnin lisäys. YMMÄRRÄTTEKÖ?
Eipä ole jalliksen poika mikään matikkamies?
se 4 porukka lisäsi myyntiä 322% ja 4,lle jaettu 80,5%
ja 3 porukka lisäsi myyntiä 242% ja 3,lle jaettu 80,66%
Eli siis melkein tasapeli, silti laitettiin "voittajajoukkueesta" Sampo pois?????????????!!!!!!!!!!!!
Toi ohjelmahan on täyttä pelleilyä, ilman järjen häivääkään, ei tallainen rautainen bisnesmies pysty paljon katsomaan.
DIILI
Massimies
3
543
Vastaukset
- massimies
Ai niin, tulin sanomaan vaan että minä olisin tiputtanut jallis h,n, heikoin lenkki?
Vois poika mennä matikkaa opettelemaan. - Hyvä H
Se on peliä. Hjallis on ihan huippu! Kilpailijoilta puuttuu maalaisjärki, eivätkä osaa edes ohjeita lukea.
- minkäs voit...
vai miten sen sanoisi ??!!?? Nyt on Hjallis alkanut järkeilemään enemmän ala- kuin yläpäällään !!
Ns. urheilutaustan omaava Kaslin ilmeisesti pyörii samoissa "piireissä" kuin Hjallis. Akka kusettaa Hjallista mennen tullen mutta kun tällä leikkaa nyt vain alapää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277