http://www.youtube.com/watch?v=3zuMsjacCNM&NR=1
Mikäs se tämän laitteen mekanismi onkaan? Paljasta salaliitto tositieteelläsi..
hei jiibee
4
169
Vastaukset
- Naapurin kissa
Tämähän on puhdasta huuhaata! Oikea heiluri liikkuu tasaisesti, tämän liike nykii, mikä paljastaa että koko juttu on huonoa animaatiota. (Sitä mahdollisuutta, että näennäinen nykiminen johtuu halvan laajakaistan hitaudesta, en tietenkään ota huomioon... käsittääkseni "tieteellinen kreationismikin" toimii samaan tapaan, eli että ilmeiset selitykset ohitetaan olankohautuksella jos ne eivät sovi yhteen valmiiksi lukkoonlyötyjen "tosiasioiden" kanssa... sama periaate on käytössä ufologiassa, bermudankolmioinnissa ym "rajatiedossa"...)
*kiero hymy* - Supermani
Siellä on kääpiö joka polkee pendulumille vauhtia.
- Apo-Calypso
Ei mahdu pendulumiin. Siellä on pöydän alla pieni neegerpoika (ja pari hampurilaista ja kokis), joka ei ole vielä kokenut Kristuksen veren pelastusta, jolle on annettu kello, jossa on valaisevat viisarit, joiden avulla se osaa kääntää pöytää aika ajoin, "pyörivän" "maapallon" "todistamiseksi". Lisäksi tämä neegerpoikaparka joutuu tekemään työtään lähes 24 tuntia vuorokaudessa sydämettömien ja raakojen evo-opin kannattajien valvomien homoseksuaalisten, evo-opin kyllästämien ja ateististen susikoirien tiukassa valvonnassa (Hitlerkin piti susikoirista!). Kyllä siinä urheinkin pieni Jeesuksen verta ja lihaa maistamaton neegerpoikaparka lannistuu!
Aika härskiä, rasistista ja Jeesusta vielä syömättömien pakanaparkojen hyväksikäyttävää evolutikoiden vääristelyä aidon Raamatullisen, paikallaan pysyvän, litteän maalevyn kieltämiseksi. Hyi teitä! - 34
Apo-Calypso kirjoitti:
Ei mahdu pendulumiin. Siellä on pöydän alla pieni neegerpoika (ja pari hampurilaista ja kokis), joka ei ole vielä kokenut Kristuksen veren pelastusta, jolle on annettu kello, jossa on valaisevat viisarit, joiden avulla se osaa kääntää pöytää aika ajoin, "pyörivän" "maapallon" "todistamiseksi". Lisäksi tämä neegerpoikaparka joutuu tekemään työtään lähes 24 tuntia vuorokaudessa sydämettömien ja raakojen evo-opin kannattajien valvomien homoseksuaalisten, evo-opin kyllästämien ja ateististen susikoirien tiukassa valvonnassa (Hitlerkin piti susikoirista!). Kyllä siinä urheinkin pieni Jeesuksen verta ja lihaa maistamaton neegerpoikaparka lannistuu!
Aika härskiä, rasistista ja Jeesusta vielä syömättömien pakanaparkojen hyväksikäyttävää evolutikoiden vääristelyä aidon Raamatullisen, paikallaan pysyvän, litteän maalevyn kieltämiseksi. Hyi teitä!Nyt tarvitaan Suuri Yhtenäisteoria joka nivoo yhteen nämä kolme vaihtoehtoista mallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501