hei jiibee

4

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin kissa

      Tämähän on puhdasta huuhaata! Oikea heiluri liikkuu tasaisesti, tämän liike nykii, mikä paljastaa että koko juttu on huonoa animaatiota. (Sitä mahdollisuutta, että näennäinen nykiminen johtuu halvan laajakaistan hitaudesta, en tietenkään ota huomioon... käsittääkseni "tieteellinen kreationismikin" toimii samaan tapaan, eli että ilmeiset selitykset ohitetaan olankohautuksella jos ne eivät sovi yhteen valmiiksi lukkoonlyötyjen "tosiasioiden" kanssa... sama periaate on käytössä ufologiassa, bermudankolmioinnissa ym "rajatiedossa"...)

      *kiero hymy*

    • Supermani

      Siellä on kääpiö joka polkee pendulumille vauhtia.

      • Apo-Calypso

        Ei mahdu pendulumiin. Siellä on pöydän alla pieni neegerpoika (ja pari hampurilaista ja kokis), joka ei ole vielä kokenut Kristuksen veren pelastusta, jolle on annettu kello, jossa on valaisevat viisarit, joiden avulla se osaa kääntää pöytää aika ajoin, "pyörivän" "maapallon" "todistamiseksi". Lisäksi tämä neegerpoikaparka joutuu tekemään työtään lähes 24 tuntia vuorokaudessa sydämettömien ja raakojen evo-opin kannattajien valvomien homoseksuaalisten, evo-opin kyllästämien ja ateististen susikoirien tiukassa valvonnassa (Hitlerkin piti susikoirista!). Kyllä siinä urheinkin pieni Jeesuksen verta ja lihaa maistamaton neegerpoikaparka lannistuu!

        Aika härskiä, rasistista ja Jeesusta vielä syömättömien pakanaparkojen hyväksikäyttävää evolutikoiden vääristelyä aidon Raamatullisen, paikallaan pysyvän, litteän maalevyn kieltämiseksi. Hyi teitä!


      • 34
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Ei mahdu pendulumiin. Siellä on pöydän alla pieni neegerpoika (ja pari hampurilaista ja kokis), joka ei ole vielä kokenut Kristuksen veren pelastusta, jolle on annettu kello, jossa on valaisevat viisarit, joiden avulla se osaa kääntää pöytää aika ajoin, "pyörivän" "maapallon" "todistamiseksi". Lisäksi tämä neegerpoikaparka joutuu tekemään työtään lähes 24 tuntia vuorokaudessa sydämettömien ja raakojen evo-opin kannattajien valvomien homoseksuaalisten, evo-opin kyllästämien ja ateististen susikoirien tiukassa valvonnassa (Hitlerkin piti susikoirista!). Kyllä siinä urheinkin pieni Jeesuksen verta ja lihaa maistamaton neegerpoikaparka lannistuu!

        Aika härskiä, rasistista ja Jeesusta vielä syömättömien pakanaparkojen hyväksikäyttävää evolutikoiden vääristelyä aidon Raamatullisen, paikallaan pysyvän, litteän maalevyn kieltämiseksi. Hyi teitä!

        Nyt tarvitaan Suuri Yhtenäisteoria joka nivoo yhteen nämä kolme vaihtoehtoista mallia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe