Uni venäläisistä sotilaista

Uni sivuiltani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .

Erään saarnamiehen pojan uni

Oli rukouskokous. Yhtäkkiä ovi potkaistiin auki ja sisään tuli ensin yksi venäläinen sotilas konekivääri tanassa. Sen jälkeen perässä tuli toinen, jolla oli kädessään paperinen lista. Hän alkoi kysellä ihmisten nimiä aivan kuin olisi etsitty joitain ihmisiä kokoustilasta. Huomasin että oli mahdollista livahtaa ovesta ulos ja kiirehdin pois. Monet eivät päässeet pakoon tai ymmärtäneet lähteä. Ulkona oli vihertävissä maastopuvuissa venäläisiä miessotilaita, jotka suutelivat suulle keskenään aseet kourissaan, joivat votkaa ja sanoivat: "Olemme tulleet kotiin."

Rene Walli, joka lähetti minulle yllä olevan unen, pohtii itse unta seuraavasti.

Mietin voisiko Suomen homomyönteisyys olla yksi Jumalan tuomioista tälle kansakunnalle? Itäinen naapurimme kun ei ole suopea samaa sukupuolta olevien suhteille ja helpottaa heidän kansansa mielipiteen kääntämistä meitä vastaan. Jumala meitä varjelkoon tämän maan kieroutuneelta johdolta, joka vielä saattaa meidät idän alle.
Nyt on tullut todella paljon unia itää koskien. Se ei ole hyvä merkki.

10

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • French kisss

Näyttihän nuo aika suopeilta miesten välisille suhteille, kun kielareita vetelivät keskenään?

• Jos sinut valttaisiin eduskuntaan, niin mitä konkreettista ajattelit tehdä kun noita unia venäjästä pukkaa esiin?

• vertauskuva?

Voihan se suukko olla vertauskuvakin, itse luulen että se on. Venäläiset eivät ole homoja vaikka he ovatkin ystävinä suomalaisia enemmän tunteensa esille tuovempia ihmisiä. Mitään suukkoja eu siinä armeijassa tulla näkemään, mutta parempaa veljesrakkautta kyllä kuin meidän maassamme on.

• Huhahhhei

Venäläiset homosotilaat kännissä Suomineidon kimpussa!! Loistavaa töräyttelyä, jälleen kerran :D

• aaaaaaaaaa25

ol raaait!
        ei taida tämä nykyinen kristinuskon muoto perustua rakastamiseen ei todellakaan kun papit eivät hyväksy homoja kun pökkivät kesäleiriläisiä samaan aikaan :/

• 12874
        aaaaaaaaaa25 kirjoitti:

ol raaait!
        ei taida tämä nykyinen kristinuskon muoto perustua rakastamiseen ei todellakaan kun papit eivät hyväksy homoja kun pökkivät kesäleiriläisiä samaan aikaan :/

niin eivät ainakaan Venäläiset pääsisi äkkiarvaamatta hyökkäämään.

Täysistunnoissa ei muita asioita ehdittäisi käsitellä kun profeettojen unia spekuloitaisiin.

Suomi tulisi tunnetuksi ennustajien luvattunamaana,mutta voi sitä häpeää kun mikään ei toteuisi.

• niitä ne ovat hei!

Etkö tajua vertauskuvallisuutta?

• Soju z

Neuvostoliitossa 80-luvun lopulla minulle kerrottiin naisesta jonka sanottiin paljon kärsineen. Häntä oppaaksi ja tulkiksi minulle esitettiin kun hän suomea puhui. Suostuin tietenkin.
      No, nainen tuli, minua kaksi-kolmekymmentä vuotta vanhempi. Lyhyt, normaali vartalo. Hymyilevät kasvot, iho läpikuultavan vaalea, niin terveen näköinen kuin ihminen voi olla.
      Hymy oli jatkuva, niinkuin sisäinen hymy. Älykäs nainen. Katsoi kulkiessamme ympärilleen kuin hyväksyen minne katsoikin, aina hymyillen. Aikaa myöten kertoi miten oli elämä mennyt.

Kolmekymmentä vuotta oli työleirejä kierrellyt, mies teloitettu, lapset nälkään kuolleet ja sukulaiset kuka mihinkin kuollut tai tapettu, ei ketään omaista jäljellä. Katkerako? Systeemille? sain kysyttyä.

Ehei, ei katkera. Joskus oli mutta se meni pois, kun menettää liikaa menee "yli" katoaa viha ja katkeruus.
      Tämä nainen oli anteeksiantanut kaikelle/kaikille ja katseli ympärilleen elämää kuin rakastava äiti lastaan.
      ............................................................

Tuskin venäläiset Suomeen marssivat pyssyt tanassa kun sen rahalla ostaa voivat;)

• ei tuhlata ruutia 2

EIvät ne niitä pysyjä täällä käyttäisikään, ellei heidän kimppuun käy joku jännä "urhea" suomalainen ilkeä persoonallisuus, sillon ne kyllä AMPUU!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe