ANTIKRISTUS ON NOUSSUT

VAROITTAJA

Varoitus kaikille maamme kristityille: ANTIKRISTUS on noussut ja häntä seuraavat: Orald Roberts, Billy Graham joka on nyt kieltänyt Jeesuksen ja julistanut nousseen ANTIKRISTUKSEN ainoaksi pelastajaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=Gjl5wKso9eU

6

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

Toi on ihan hirveää. Näkyi siellä olevan Rick Joynerkin, joka on oikein pääjehu ollut Bentleyn saattamisessa uudelleen `töihin`. Mutta tuo video oli vuodelta 2008. Onko Bentley saarnannut taas siitä lähtien? Ei siitä kovin monta vuotta ole, kun hän lopetti.. Grahamista sen verran, että olen katsellut itse videota, jossa hän kieltää Jeesuksen olevan ainoa tie Jumalan luokse. Graham on kuulemma ollut vapaamuurari jo iät ja ajat. Ja mukana kuvioissa nimenomaan tuomaan antikristusta, jotta uskovatkin harhautuisivat.

• Antikristus ei ole vielä noussut.
        Mutta kun hän nousee, Oral Roberts ei voi seurata häntä, koska Roberts kuoli v. 2009.

• yksin armosta
        JoukoPiho kirjoitti:

Antikristus ei ole vielä noussut.
        Mutta kun hän nousee, Oral Roberts ei voi seurata häntä, koska Roberts kuoli v. 2009.

Hyvä huomio!

• Antti Kuristus

No kuka se sitten on? Se antikristus nimittäin? Nimeä?

• se on johtajii

Ei kuulkees veikkoset hei! te ette nyt ole ollenkaan oikeillä jäljillä, jos te sen sedän löytää haluaisitte!

• ale.acta.est
        se on johtajii kirjoitti:

Ei kuulkees veikkoset hei! te ette nyt ole ollenkaan oikeillä jäljillä, jos te sen sedän löytää haluaisitte!

Hän saa tulen lankeamaan taivaasta, hän herättää todistettavasti kuolleita, hän saa enkeleitä ja valoilmiöitä ilmestymään, hän julistaa, että Jeesuksen toista tulemusta ei tapahdu enään koska hän on ruumiillistunut Jeesus Kristus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe