Sekstailuyritykseni

Kova pikkumies

yhden tyttöystäväni kanssa päättyi nolosti kun ei jöpöttänytkään jännityksen vuoksi. Nainen oli niin kaunis ja tummaverinen, että jännitin ihan sikana, ja koko homma meni ihan naurettavaksi. Tunsin, että en ole mikään mies..pelkkä lerppa vain. Nainen jättikin minut pian tämän jälkeen. Onneksi on sen jälkeen ollut onnistuneita touhuja rumempien kanssa.

3

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jöpöttää???

      Sekstaaminen ei ole seksin harrastamista vaan suutelua!!
      Ikimuinaisista ajoista lähtien sekstaaminen ja sekstailu on tarkoittanut suutelua, pussailua, imuttelua - Ei siis yhdyntää.

      Kappaleessaan 'Stadin Kundi' Georg Malmsten laulaa sekstanneensa Rion yössä senjoritaa. Sen ajan levysensuuri ei olisi hyväksynyt mitään yhdyntään viittaavaa, mutta pussailu oli hyväksyttävää.

      Samoin kappaleessa 'Krokotiilirock' Muska kertoo sekstailustaan Paten kanssa -54 Letukan takapenkillä. Tuskinpa ovat sielläkään paneskelleet vaan pelkästään suuteloineet.

      Eli.... puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, eikä yritetä olla mukamas trendikkäitä käyttämällä sanoja, joiden merkitystä ei ymmärretä.

      Pussaamiseen ei tarvita jöpöttämistä.

      • *

        Piti sun sitten oikein saarna kirjoittaa. Jos palstan tarkoitus on nauraa töppäyksille tai myötäelää töppäilijöiden kokemaa häpeää, olisi vähempikin maininta termivirheestä riittänyt.


      • me mummelit
        * kirjoitti:

        Piti sun sitten oikein saarna kirjoittaa. Jos palstan tarkoitus on nauraa töppäyksille tai myötäelää töppäilijöiden kokemaa häpeää, olisi vähempikin maininta termivirheestä riittänyt.

        Saarnaamme ..............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloinkohan saisin

      Unohdettua sinut, nainen.
      Ikävä
      104
      6393
    2. Mä saatan muuten olla

      Raskaana😅 näin siinä käy ...
      Ikävä
      125
      5551
    3. Osaatko runoilla?

      Kirjoita runo näin yön pimeinä tunteina. Kerro syvimmät tunteesi.
      Tunteet
      87
      3540
    4. Mies, kuinka monta kertaa

      päivässä katsot kuvaani?
      Ikävä
      42
      2732
    5. On pkeleen kova ikävä

      Tule katsomaan minua, tiedäthän reitit...
      Ikävä
      37
      2670
    6. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      41
      2635
    7. Sinua minä vaan

      Mies haluan, en muita. Vaikka mehän emme edes tunne toisiamme. 💚
      Ikävä
      29
      2451
    8. Jännittää nähdä sua taas mies

      Luulenpa että hymy tulisi väkisin vaikka koittaisin sitä peitellä. Kai me nähdään ettei tarvii viestiä heittää sulle päi
      Ikävä
      20
      2401
    9. Kadonnut henkilö

      Onneksi kadoksissa ollut henkilö on löytynyt.
      Suomussalmi
      6
      2315
    10. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      33
      2249
    Aihe