Lähetyskäsky

Jeesuksen sanat

Matteuksen evankeliumi:

28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

9

816

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bj.h-gvfd

Aidot Jeesuksen opetuslapsia ei ole kastajina ... jos heitä vielä olis hengissä sairaaloita ei tarvittas!
      Kristinuskon toimesta opetuslapset tapettiiin noitina noitarovioilla... joten ellet löydä Jeesukselta kastajan oikeuden saanutta parantajaa niin tiedät nyt ketä voit syyttää siitä!

Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
      HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Mark. 6:5
      Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
      Mark. 6:55
      ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.

Luuk. 4:40
      Luuk. 9:2
      Luuk. 9:6
      Luuk. 13:32
      Joh. 5:3
      Ap. t. 5:15
      Ap. t. 5:16

• Denker

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

• suoraselkä
        Denker kirjoitti:

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

sen kuuleminen on pakollista, mutta vastaanottaminen vapaaehtoista, tosin helvetti on kauhea paikka.

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=6409

Mutta valinta on ihmisellä.

Syntiä tuputetaan myös, toiset varoittaa siitä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9407370

• hy-gt-fre

• ja sitten kasteelle!
    • nbvgfd

tuo käsky on herra luder/luther epäjumalan tahdosta poistettu!

se on nyt kastekäskyn nimellä uudelleen väärennetyssä raamatussa.

• Nasse-Einari

Turha on mennä ulkomaille lähetystyötä tekemään jollei edes omassa lähiseurakunnassaan vieressä istuvaa kykene siunaamaan,tai edes yhtä rohkaisevaa tai hyvää sanaa sanomaan.Aloittakaa se lähetystyö lähipiiristänne,menkää vasta sen tehtyänne ulkomaille mikäli se edes on kutsumuksenne,ettei tarvitse maitojunalla kotiin palata.

• Kuin virus

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"

Jos viruksen, syövän tms. rakennusohjeen pukisi sanalliseen muotoon niin tuollaiselta se kai suunnilleen kuulostaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe