Lähetyskäsky

Jeesuksen sanat

Matteuksen evankeliumi:

28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

9

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bj.h-gvfd

      Aidot Jeesuksen opetuslapsia ei ole kastajina ... jos heitä vielä olis hengissä sairaaloita ei tarvittas!
      Kristinuskon toimesta opetuslapset tapettiiin noitina noitarovioilla... joten ellet löydä Jeesukselta kastajan oikeuden saanutta parantajaa niin tiedät nyt ketä voit syyttää siitä!

      Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
      HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

      Mark. 6:5
      Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
      Mark. 6:55
      ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.

      Luuk. 4:40
      Luuk. 9:2
      Luuk. 9:6
      Luuk. 13:32
      Joh. 5:3
      Ap. t. 5:15
      Ap. t. 5:16

      • Denker

        Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.


      • suoraselkä
        Denker kirjoitti:

        Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

        sen kuuleminen on pakollista, mutta vastaanottaminen vapaaehtoista, tosin helvetti on kauhea paikka.

        http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=6409

        Mutta valinta on ihmisellä.

        Syntiä tuputetaan myös, toiset varoittaa siitä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9407370


      • hy-gt-fre


    • ja sitten kasteelle!
    • nbvgfd

      tuo käsky on herra luder/luther epäjumalan tahdosta poistettu!

      se on nyt kastekäskyn nimellä uudelleen väärennetyssä raamatussa.

    • Nasse-Einari

      Turha on mennä ulkomaille lähetystyötä tekemään jollei edes omassa lähiseurakunnassaan vieressä istuvaa kykene siunaamaan,tai edes yhtä rohkaisevaa tai hyvää sanaa sanomaan.Aloittakaa se lähetystyö lähipiiristänne,menkää vasta sen tehtyänne ulkomaille mikäli se edes on kutsumuksenne,ettei tarvitse maitojunalla kotiin palata.

    • Kuin virus

      "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"

      Jos viruksen, syövän tms. rakennusohjeen pukisi sanalliseen muotoon niin tuollaiselta se kai suunnilleen kuulostaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe