Lähetyskäsky

Jeesuksen sanat

Matteuksen evankeliumi:

28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

9

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bj.h-gvfd

Aidot Jeesuksen opetuslapsia ei ole kastajina ... jos heitä vielä olis hengissä sairaaloita ei tarvittas!
      Kristinuskon toimesta opetuslapset tapettiiin noitina noitarovioilla... joten ellet löydä Jeesukselta kastajan oikeuden saanutta parantajaa niin tiedät nyt ketä voit syyttää siitä!

Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
      HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Mark. 6:5
      Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
      Mark. 6:55
      ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.

Luuk. 4:40
      Luuk. 9:2
      Luuk. 9:6
      Luuk. 13:32
      Joh. 5:3
      Ap. t. 5:15
      Ap. t. 5:16

• Denker

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

• suoraselkä
        Denker kirjoitti:

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

sen kuuleminen on pakollista, mutta vastaanottaminen vapaaehtoista, tosin helvetti on kauhea paikka.

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=6409

Mutta valinta on ihmisellä.

Syntiä tuputetaan myös, toiset varoittaa siitä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9407370

• hy-gt-fre

• ja sitten kasteelle!
    • nbvgfd

tuo käsky on herra luder/luther epäjumalan tahdosta poistettu!

se on nyt kastekäskyn nimellä uudelleen väärennetyssä raamatussa.

• Nasse-Einari

Turha on mennä ulkomaille lähetystyötä tekemään jollei edes omassa lähiseurakunnassaan vieressä istuvaa kykene siunaamaan,tai edes yhtä rohkaisevaa tai hyvää sanaa sanomaan.Aloittakaa se lähetystyö lähipiiristänne,menkää vasta sen tehtyänne ulkomaille mikäli se edes on kutsumuksenne,ettei tarvitse maitojunalla kotiin palata.

• Kuin virus

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"

Jos viruksen, syövän tms. rakennusohjeen pukisi sanalliseen muotoon niin tuollaiselta se kai suunnilleen kuulostaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      232
      3037
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      201
      2663
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      116
      1296
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1248
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      72
      1146
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1143
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1101
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      9
      1043
    10. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1035
    Aihe