Tahtoisin tehdä ja ehkä jonain päivänä sen teenkin että elän sitä elämää mitä tahdon ja jätän tämän "ns." hyvän elämän jälkeeni.. Tällä hetkellä olen seurustellut muutaman vuoden ja en ehkä ole löytänyt sitä mitä tahdon tästä suhteesta. Itse olen se joka ei ikinä tartu mahdollisuuksiin mutta en halua oikeasti olla se.. Haluan elää ja nähdä maailmaa!! Ehkä teen sen huomenna ja myyn omaisuuteni ja lähden vaikka.. Vittu onko sen väliä vaikka Kreikkaan. Näkisimpä jotain muuta kun tätä ankeaa Suomea ja tytysyni naamaa:) En vaan uskalla ja halua tehdä sanoista edemmäs.. Mutta kuten alussa sanoin niin minulla on vapaus ja teen jotain mitä ei kukaan ystäväpiiristä odota ja lähden elämään elämää johkin muualle kun suomen jälleen alkavaan synkkään ja ankeaan talveen.. Oli aika outoa mutta hienoa sanoa jotain. Cya in next life! Hope so :)
Elämisen sietämätön keveys.
Adios Amigos!!
1
690
Vastaukset
- ..muistaa kuulleensa
"Tee tahtos,tapa lapses" sanos Jumala Abrahamille erään kirjan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892