Hyvä espressokeitin aloittelialle. olen katsonut näitä kahta: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=611231&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10054&categoryId=3131411 ja http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=541050&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10054&categoryId=3131411 . saa ehdottaa muitakin.
ensimmäinen espressokeitin
2
595
Vastaukset
- Jorma Irma
Riippuu siitä kuinka paljon espressoa kuluu.
Itselläni on ns perinteinen mutteripannu ja toinen vastaava ei kulmikas ruostumatontaterästä oleva keitin.
Kahvi ja vesi sisään, noin 4min päästä kahvi on valmista ja voi juoda pienen seisotuksen jälkeen.
Helppo pestä, ei maksa paljon ja kahvi on hyvää. Maksoi noin 15€.
Jos juo paljon, kannattaa satsata koneeseen. Itse juon noin 5 kuppia viikossa, joten en tarvitse konetta hoitamaan hommaa.
Itse en hankkisi konetta johon käytetään valmiita kahvi"paukkuja" vaan koneen johon kahvi annostellan erikseen. - mokkis55
Espressokeittimet on mielestäni sikahintaisia ja halvimmat ei kestä mitään. Nappimalleissa kupillisen hinta tulee pidemmän päälle kalliiksi. Suosittelen ostamaan manuaalisen mokkapannun tai jos haluaa päästä helpommalla niin paras ja tyylikkäin vaihtoehto on Cloer sähköinen Mokkapannu 5928. Löytyy ainakin www.crema.fi/fi/products/cloer/5928-electric-mocca.html tai www.24shop.fi/Cloer-Mokkapannu-5928
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231