Joku viikko sitten ihmettelin, kun meidän talon ulko-oven pielessä oli lappu, jossa luki: "TERVETULOA RUNOSMÄEN RAAMATTUPIIRIIN.". Voiko todellakin olla niin että nykypäivänä jotkut hihhulit pitävät vielä moisia?!
Minusta moinen on selvää uskonnollista propagandaa, josta pitäisi tehdä loppu! Olen itse kirkosta eronnut ja jonkinlainen ateisti, enkä todellakaan ymmärrä minkä takia moista sanaa pitää esittää noin julkisesti ja kaikkien tietoon. Onhan Suomessa puhuttu, että mainostaminen kiellettäisi eli jatkossa tarkoittaisi myöskin Raamattupiirejä?
Raamattupiirit tulisi loppua jo 2010-luvulla
13
332
Vastaukset
- ryntäys
Levität seuraavalla kerralla sanaa vaikka "naamakirjassa", katsotaan miten suu menee kun paikalle tulee parisataa nuorta :)
- Havainto Tekstissä
että tervetuloa Runosmäen raamattupiiriin.Siis toisinsanoen sinua ei ole sinne pakotettu menemään.Kerrotaan vain että olet tervetullut jos tahdot osallistua.Jos itse olet kirkosta eronnut ja jonkin sortin ateisti niinkuin itse asian ilmaisit niin ei kai se sitä tarkoita että kaikkien muidenkin pitää ajatella kanssasi samalla tavalla.Ja sitäpaitsi eivät he sitä raamattupiiriä varmaan sinun asunnossasi pidä.Joten mitä haittaa kyseisestä lapusta tai kokoontuvasta ryhmästä on sinulle.Se on vain paperia jossa on tekstiä ja kiinnitetty oven pieleen.Ei sitä seuraavalla kerralla katsoa tarvitse jos ei halua.Maailmassa varmaan on isompiakin asioita.Niin,ja en ole kyseisessä raamattupiirissä tai paljon muissakaan kirkon toiminnoissa kävijä vaikka kirkkoon kuulunkin.Mutta minun näkemys on että jokaisella on oikeus näkemykseensä uskon suhteen-niin minulla,sinulla kuin heilläkin-eikä sitä tarvitse agressioksi muuttaa......
- <3 <3 Mulqist
puhuu asiaa!
Vaikka en minäkään kuulu mihinkään kirkkoon niin minun puolesta saavat rauhassa pitää piirejään ja parempi sekin on kuin ikuinen bilettäjä seinänaapurina.Ja ei joku lappu ovessa haittaa mutta seinien töherrykset kyllä enempi nuppiin ottaa!Taitaa olla aloittaja ahistuksen syövereissä ja tekisi mieli mennä mukaan raamattupiiriin mutta ei uskalla!?ELÄ PERKELE JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ!! - runosmäkeläinen
Ihan selvät propagandan ja mainostamisen merkit siinä on!!!! Minusta se ilmoitus oli mainos. En pidä kaupankaan mainostamisista tai kebab-pizzeria mainoksista, niin minkä takia mun pitäisi nähdä uskovaisten propagandaa heti kun tulen ulko-ovesta sisään!?!? Ei ole tarkoitus se, että mun tulisi laput silmissä kävellä kotiini tai korvatulpat korvissani. Se ei ole sama kuin "uskonnon vapaus". Mainostaminen on ehdotettu kieltää Suomessa, mutta sitä ei uskovaisten Raamattupiireissä ymmärretä, kun sehän on heille suuri harhakuvitelmansa että kaikkien tulisi lukea Raamattua ja kuulua kirkkoon!!?
Otan seuraavaksi osoitetiedot ja puhelintiedot ylös ja menen vetämään sitä Raamattupiirin vetäjää turpaan tai soitan poliisit siihen osoitteeseen ja hakemaan tyypin hoitoon!!
Ko. lappu oli siinä ILMAN ISÄNNÖITSIJÄN LUPAA!!! - runosmäkeläinen
<3 <3 Mulqist kirjoitti:
puhuu asiaa!
Vaikka en minäkään kuulu mihinkään kirkkoon niin minun puolesta saavat rauhassa pitää piirejään ja parempi sekin on kuin ikuinen bilettäjä seinänaapurina.Ja ei joku lappu ovessa haittaa mutta seinien töherrykset kyllä enempi nuppiin ottaa!Taitaa olla aloittaja ahistuksen syövereissä ja tekisi mieli mennä mukaan raamattupiiriin mutta ei uskalla!?ELÄ PERKELE JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ!!"Taitaa olla aloittaja ahistuksen syövereissä ja tekisi mieli mennä mukaan raamattupiiriin mutta ei uskalla!?"
Vihon viimeiseksi teen semmoista!! Kyl Tervo oli viikko sitten siitä varsin hyvin Raamatusta oikeessa. Kyl sitä ihmiset heittää lattialle vaan kaikenlaisia kirjoja, mutta jos heität lattialle Raamatun niin siitä tulee kauhean suuri juttu. Poliisi tutkii: "kirja kuin kirja, jonka Tervo heitti lattialle". Raamattu ei ole toistaiseksi minusta ollut koskaan Suomen lakikirjan arvoinen tai minkään muunkaan kirjan yläpuolella.
Ennemmin luen Agatha Christietä saati Raamattua! Hercule Poirot-piiri ois komja! - EX murhamies 13suvea
runosmäkeläinen kirjoitti:
Ihan selvät propagandan ja mainostamisen merkit siinä on!!!! Minusta se ilmoitus oli mainos. En pidä kaupankaan mainostamisista tai kebab-pizzeria mainoksista, niin minkä takia mun pitäisi nähdä uskovaisten propagandaa heti kun tulen ulko-ovesta sisään!?!? Ei ole tarkoitus se, että mun tulisi laput silmissä kävellä kotiini tai korvatulpat korvissani. Se ei ole sama kuin "uskonnon vapaus". Mainostaminen on ehdotettu kieltää Suomessa, mutta sitä ei uskovaisten Raamattupiireissä ymmärretä, kun sehän on heille suuri harhakuvitelmansa että kaikkien tulisi lukea Raamattua ja kuulua kirkkoon!!?
Otan seuraavaksi osoitetiedot ja puhelintiedot ylös ja menen vetämään sitä Raamattupiirin vetäjää turpaan tai soitan poliisit siihen osoitteeseen ja hakemaan tyypin hoitoon!!
Ko. lappu oli siinä ILMAN ISÄNNÖITSIJÄN LUPAA!!!ainakaan turpiin yrittää vetää...Se äijä on jo kaksi tappoa lusinut ja sen jälkeen teki parannuksen mutta jos uhoot niin voipi taas langeta syntiin...Ja poliiseilla on tärkeempääkin tekemistä!
Mitähän tarkoitat"mainosten kieltämisellä"?Katoppa kaupallisia kanavia( jos tv:n omistat ja luvan maksanut)Siltä niitä tulee tuutin täydeltä!Isännöitsijältä ei tarvitse lupaa pyytää jos kotiinsa kutsuu tai toivottaa tervetuloa pikku lappusella!Tykkäisitkö,että narkit sekoilisi samassa talossa kuin sinä?Nuo hihhulit on suht vaarattomia ja hiljaisiakin joten anna niiden olla! - runosmäkeläinen
EX murhamies 13suvea kirjoitti:
ainakaan turpiin yrittää vetää...Se äijä on jo kaksi tappoa lusinut ja sen jälkeen teki parannuksen mutta jos uhoot niin voipi taas langeta syntiin...Ja poliiseilla on tärkeempääkin tekemistä!
Mitähän tarkoitat"mainosten kieltämisellä"?Katoppa kaupallisia kanavia( jos tv:n omistat ja luvan maksanut)Siltä niitä tulee tuutin täydeltä!Isännöitsijältä ei tarvitse lupaa pyytää jos kotiinsa kutsuu tai toivottaa tervetuloa pikku lappusella!Tykkäisitkö,että narkit sekoilisi samassa talossa kuin sinä?Nuo hihhulit on suht vaarattomia ja hiljaisiakin joten anna niiden olla!Niin kauan on hyvin, kun tv-mainoksissa ei ole mitään kutsumisia uskovaisten Raamattupiiriin. Onhan niitä tv 7, mutta olen poistanut sen digiboksin valinnoista. Eikö todellakaan ihmisillä ole mitään muita harrastuksia 2010-luvulla kuin jotkut naurettavat Raamattupiirit?
- mäkeläinen
runosmäkeläinen kirjoitti:
Niin kauan on hyvin, kun tv-mainoksissa ei ole mitään kutsumisia uskovaisten Raamattupiiriin. Onhan niitä tv 7, mutta olen poistanut sen digiboksin valinnoista. Eikö todellakaan ihmisillä ole mitään muita harrastuksia 2010-luvulla kuin jotkut naurettavat Raamattupiirit?
Minkä tyyppistä naurettavaa siellä raamattupiirissä harrastetaan?
- runosmäkeläinen
mäkeläinen kirjoitti:
Veisataan virsiä, kuunnellaan saarnoja ja luetaan Raamattua. En ole koskaan ollut, mutta olettaisin niin. Lisäksi jos kysymyksessä on joku linnasta tappotuomion saanut uskoon päin kääntynyt tyyppi vetämässä sitä piiriä, niin varmasti noudatetaan myöskin suoraan Raamattua mitä Mooseksen kirjoissa lukee ja raiskataan pikkutyttöjä.
- runosmäkeläinen
mäkeläinen kirjoitti:
Raamattupiirissä puhutaan myöskin pehmoisi!?
- selvää puppua
osaan itse valita puolueeni, en halua mainoksia kotiini.
- nkshr
Enemmän tota ateistivouhotusta joutuu nykyään kuuntelemaan kuin Jumalansanaa. Vissiin aihe kuitenkin askarruttaa kun siitä jaksetaan ulista joka hemmetin välissä?
nkshr kirjoitti:
Enemmän tota ateistivouhotusta joutuu nykyään kuuntelemaan kuin Jumalansanaa. Vissiin aihe kuitenkin askarruttaa kun siitä jaksetaan ulista joka hemmetin välissä?
Miksi kuuntelet??? Painu sinne helvettiin tai taivaaseesi vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1003499Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3081894Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 961577
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4111526Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21420Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431180Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3571024MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar271018