"Olette tehneet Minun Isäni temppelistä porttojen luolan ja markkinapaikan?! " totesi Jeesus Nasaretilainen n.2010 vuotta sitten---olisiko viesti sama tänään?!
"Hän on sama , eilen, tänään ja iankaikkisesti! "
Jeesus ruoski kauppiaita ja pappeja?
7
149
Vastaukset
- häh??
että "hei kaikki suomalaiset, ottakaa ruoskat ja alkaa hakata mummoja ja pappeja, jotka käy kirkoissa" ???!?!?!?!
..sitä halunnut sanoa, että mummoja ja pappeja ruoskittaisiin, vaan käsittääkseni kyseli, onko kaupustelu kielletty "Herran huoneissa"?
Hänen olisi pitänyt laittaa hieman laajempi ote Raamatusta, jotta asiat selviäisivät paremmin.
Viittasi ilmeisesti tähän;
Mark. 11:15
Ja he tulivat Jerusalemiin. Ja hän meni pyhäkköön ja rupesi ajamaan ulos niitä, jotka myivät ja ostivat pyhäkössä, ja kaatoi kumoon rahanvaihtajain pöydät ja kyyhkysten myyjäin istuimet,
Joh. 2:16
Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."
Kyllä tätä kaupustelua ilmenee nykyäänkin lähes joka rukoushuoneessa, kirkossakin. Kirjakaupat ovat myyntiä varten, joten näitä juttuja ei pitäisi tuoda hengellisiin tilaisuuksiin. Tai tuoda saa, mutta lahjoitusta silmälläpitäen.
RE:Jeesus ruoski kauppiaita ja pappeja?
- kirjoituksissa ei mainita, että Jeesus olisi ruoskinut näitä ihmisiä, vaikka ruoskan kanssa pyhän vihan vallassa ajoikin kauppiaat ulos pyhäköstä ja kaatoi maahan päydät.
Tänäänkin tuo sananpaikka olisi otettava tarkemmin huomioon. Kirjoja, yms. myydään rukoushuoneissa voitto mielessä. Ei se haittaa, jos hengellisiä kirjoja on tarjolla, mutta ne pitäisi laahjoittaa haluaville.
Kirjakaupat ovat myyntiä varten.- piip!
sitten maksaa, koska ei ne sinne rukoushuoneisiin ilmaiseksi ilmesty... ja tuskin seurakunnat ovat niin varakkaita, että alkavat kustantamaan kirjoja jokaiselle halukkaalle.
piip! kirjoitti:
sitten maksaa, koska ei ne sinne rukoushuoneisiin ilmaiseksi ilmesty... ja tuskin seurakunnat ovat niin varakkaita, että alkavat kustantamaan kirjoja jokaiselle halukkaalle.
"no kukas ne kirjat piip!1.11.2010 13:19
sitten maksaa, koska ei ne sinne rukoushuoneisiin ilmaiseksi ilmesty... ja tuskin seurakunnat ovat niin varakkaita, että alkavat kustantamaan kirjoja jokaiselle halukkaalle. "
- halpoja ja hyviä kirjasia levitykseen on vaikka millä mitalla. Ei seurakunnat siitä köyhdy, jos lahjoittaisivat opuksiaan.
On kirjoitettu; antakaa, niin teille annetaan.
Antaessaan ei köyhdy.piip! kirjoitti:
sitten maksaa, koska ei ne sinne rukoushuoneisiin ilmaiseksi ilmesty... ja tuskin seurakunnat ovat niin varakkaita, että alkavat kustantamaan kirjoja jokaiselle halukkaalle.
No kyllä ainakin adventtikirkon johtavat liikemiehet ovat aika varakkaita, kuten seuraavasta linkistä voi päätellä:
http://www.adventist.org/world-church/facts-and-figures/index.html
Te annoitte noille liikemiehille rahaa kymmenyksinä vuonna 2008 2,627,027,513 dollaria.
Mikäli et ole koulussa oppinut mitään, niin voin paljastaa, että summa on siis 2.6 MILJARDIA dollaria. 2600 miljoonaa dollaria.
Tosin sitä ei välttämättä Suomen kurjassa ja raihnaisessa adventtikirkossa huomaa, että emäkirkko USA:ssa tekee miljardibisnestä. Se raha kun päätyy sinne USA:aan liikemiehille ja paikallisseurakunnat elävät pennosilla kädestä suuhun.
Revi siitä. Heh ;)- eiku bmw:tä ostamaan
bushmanni kirjoitti:
No kyllä ainakin adventtikirkon johtavat liikemiehet ovat aika varakkaita, kuten seuraavasta linkistä voi päätellä:
http://www.adventist.org/world-church/facts-and-figures/index.html
Te annoitte noille liikemiehille rahaa kymmenyksinä vuonna 2008 2,627,027,513 dollaria.
Mikäli et ole koulussa oppinut mitään, niin voin paljastaa, että summa on siis 2.6 MILJARDIA dollaria. 2600 miljoonaa dollaria.
Tosin sitä ei välttämättä Suomen kurjassa ja raihnaisessa adventtikirkossa huomaa, että emäkirkko USA:ssa tekee miljardibisnestä. Se raha kun päätyy sinne USA:aan liikemiehille ja paikallisseurakunnat elävät pennosilla kädestä suuhun.
Revi siitä. Heh ;)Sitten kuolinvuoteella vielä ruinataan lisää ja lapsillehan ei tarvitse jättää mitään omaisuutta, koska adventtikirkonkin mielestä se raha pitää antaa USA:n adventtikirkon liikemihille; HERRAN TYÖHÖN tai pikemminkin HERROJEN YÖHÖN.
Sittenhän näillä HERROILLA on hyvät oltavat ja voivat pitää vaivatta tekohymyä yllä, kun kehittelevät oppirakennelmiaan ja tarinoitaan ihmisten viihdyttämiseksi lauantaiaamuisin adventtikirkoissa ympäri maailman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435