Sivareille on ominaista pitkätukkaisuus, ruumiillinen ja henkinen velttous sekä runsas alkkohoolin ja laittomien huumeiden käyttö. Sivarit tekevät runsaasti omaisuusrikoksia ja huumerikoksia, mutteivät miehekkyyden puutettaan kykene siveys- eivätkä väkivaltarikollisuuteen. Sivarit ovat lahjattomia ja koulutukseen kelpaamattomia.
Sivarit ovat yleensä homoseksuaalisia, mutta miehisyyden puutteensa vuoksi he harvoin kykenevät toteuttamaan parafiiliaansa käytännössä. Sivarit ovat hedelmättömiä ja impotentteja.
Sivarit esiintyvät yleensä rauhanmiehinä, mutta vanhemmiten he ajautuvat usein fanaattisiksi väkivallan ihannoijiksi, rasisteiksi ja äärioikeistolaisiksi pyssyhulluiksi. Tällainen ailahtelevaisuus on ominaista sotilaallisen kurin kasvattavaa vaikutusta vaille jääneille ja kertoo osaltaan sivarien luonteen naismaisuudesta.
Mitä sivarit ovat
3
418
Vastaukset
- ,..,
ei pidä kuitenkaan luulla, että kaikki ovat samanlaisia kuin sinä.
Jos etsit täältä itsellesi homokaveria, niin ainakin Krusi ja DF ovat jo varattuja. - Lusmut ryhdistäytykä
Ei tuo ole mitään uutta,mutta saithan kerrattua.
- Everstin leski
Siviilipalvelus on kiellettävä ja armeija muutettava viisivuotiseksi! Vasemmistolaiset, sosiaalidemokraatit, vihreät ja ruotsalainen kansanpuolue pitää lakkauttaa ja presidentiksi nimittää rajoittamattomin valtaoikeuksin Pekka Siitoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617740- 1334454
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323717- 213068
- 232622
- 272563
- 502206
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322038