ryöstäjä?

juhbff07

eli tosi kiltti hevonen mutta "hieman" pyrkivä ajettaessa. ei malta kävellä ollenkaa ja välillä tuntuu että lähtee käsistä ihan kohta(jota ei vielä ole tehnyt). antakaa vinkkejä miten saan tämän kilpahevosen vähän rauhoittumaan harjoitusajos!

7

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jubh

niin siinä kävi että hevonen otti ja lähti ja minä jäin matkasta. hevonen juoksi onneksi tallii mutta nyt sillä on jalat .... =( ja itsellä sellainen kammo ja pelko. hevonen kyllä onneksi selviää!

• Mr_Andersson

Siis oliko kärryt perässä? Onko hevonen minkä ikäinen? Jatkossa olisi ehkä hyvä valjastaa hevonen jonkun toisen kanssa ja lähteä ajamaan porukalla. Isälläni oli ruuna (ratsu tosin) joka ei liikkunut senttiäkään kodista ilman kaveria. Itse lensin kuin raketti selästä, kun lähdin sen kanssa kesannolle ratsastamaan. Suoraan talliinhan se juoksi. Oliko valjastus poikkeava? Kun jotkut hevoset ei kulje esim. silmälapuilla. Itse kanssa kammosin ravurioriani, mutta tekemällä ja pakottamalla itseni taas hevosten kanssa hommiin, niin pääsin kammostani.

• jklli
        Mr_Andersson kirjoitti:

Siis oliko kärryt perässä? Onko hevonen minkä ikäinen? Jatkossa olisi ehkä hyvä valjastaa hevonen jonkun toisen kanssa ja lähteä ajamaan porukalla. Isälläni oli ruuna (ratsu tosin) joka ei liikkunut senttiäkään kodista ilman kaveria. Itse lensin kuin raketti selästä, kun lähdin sen kanssa kesannolle ratsastamaan. Suoraan talliinhan se juoksi. Oliko valjastus poikkeava? Kun jotkut hevoset ei kulje esim. silmälapuilla. Itse kanssa kammosin ravurioriani, mutta tekemällä ja pakottamalla itseni taas hevosten kanssa hommiin, niin pääsin kammostani.

kärryt oli perässä ja yhdessä valjastettiin ystävän kaa ja ihan samoilla vehkeillä kuin aina eli ei sen suhteen mitään poikkeavaa ollu... ikää sillä on 6 v. aika pitkä tauko sillä oli takana että virtaa riitti ja saattoi kyllä säihkähtää jotain, seudulla liikkeellä hirviä ja karhuja. mutta jos toinen hevonen on mukana se käy vielä kuumempana, ei onnistu... mutta eiköhän tästä selvitä ajan kanssa...

• Mr_Andersson
        jklli kirjoitti:

kärryt oli perässä ja yhdessä valjastettiin ystävän kaa ja ihan samoilla vehkeillä kuin aina eli ei sen suhteen mitään poikkeavaa ollu... ikää sillä on 6 v. aika pitkä tauko sillä oli takana että virtaa riitti ja saattoi kyllä säihkähtää jotain, seudulla liikkeellä hirviä ja karhuja. mutta jos toinen hevonen on mukana se käy vielä kuumempana, ei onnistu... mutta eiköhän tästä selvitä ajan kanssa...

Toivottavasti pärjäät ja ole varovainen. :)

• gghjk
        Mr_Andersson kirjoitti:

Toivottavasti pärjäät ja ole varovainen. :)

kiitos! yritän olla varovainen... =) kerron taas jos jotain tapahtuu =D

• ggnmk
        gghjk kirjoitti:

kiitos! yritän olla varovainen... =) kerron taas jos jotain tapahtuu =D

nyt on jalat kunnossa, säikähdyksellä selvittiin mutta nyt pitäis aloittaa taas liikuttaminen! ajaa en kyllä enää uskalla, se on varma mut ratsastaa pitäis yrittää... jännittää ihan kauheasti ja se ei kyllä varmaan auta asiaa... mutta pakko yrittää...

• raviratsu
        ggnmk kirjoitti:

nyt on jalat kunnossa, säikähdyksellä selvittiin mutta nyt pitäis aloittaa taas liikuttaminen! ajaa en kyllä enää uskalla, se on varma mut ratsastaa pitäis yrittää... jännittää ihan kauheasti ja se ei kyllä varmaan auta asiaa... mutta pakko yrittää...

ensin ylimääräistä energiaa pois ennen kuin kokeilet ratsastamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40