Pissahädässä parempaa

wanhaneiti

Minusta tuntuu, että kovassa pissähädässä orkku tulee voimakkaampana, onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Näin yleensä aamuisin ja jos illalla on juonut runsaasti, yöllä voi jo herätä ja tehdäkin vähän kivaa. O:n jälkeen sitten pisulle ja pesulle.

9

6591

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eri asia, jos on ns. kupla otsassa, ei orkun saaminen ole silloin ensimmäisellä sijalla, vaan nopea wc:hen pääsy. Mutta sillain sopivasti, niin orkku tosiaan tuntuu paremmalta.

    • mulla taas

      kakkahätä on kiihottavampaa, sellanen sopiva paine persreijässä. Siis pöntöllä sormettaen ja sit vasta kun saanu niin antaa pökäleen tulla. Katon usein peililläkin. Pissahätä pikemminkin vaan häirittee. Niin ja mua kiihottaa miehenki kakkahätä!

    • :)

      Kyllä munki mielestä pissahädässä orkku on voimakkaampi..aahh..

      • kusi lentää

        Juu..ja voi tapahtua se salaperäinen naisten ejakulointi.


    • ljjkjlj

      En ole koskaan ejakuoinut^^

      Mutta, juu, kyllä O tulee voimakkaampana.

    • Pissahädässä on todellakin jotakin kutkuttavaa. Toisaalta tuntuu siltä, että pitää päästä vessaan, mutta välillä vain istun sohvalla ja kidutan itseäni hieman. Kiemurtelen tunteen kanssa ja hätä on kokonaisvaltainen tunne, jopa paniikin omainen ja tuntuu koko kehossa. Haluaa voimakkaasti päästä vessaan saamaan helpotuksen. Pissahätä muistuttaa hieman kiihottumisen tunnetta ja kyllä se sen tekeekin, kun tietoisesti olosta ottaa sen irti.

      En halua käyttää julkisia käymälöitä, niin mennessäni pidemmäksi aikaa kylille, laitan vaipan ja sitten autossa istuessa lirauttelen.

      Mutta täytyy kuitenkin muistaa, että pidättely ei ole hyväksi, ja sitä kannattaa tehdä vain kohtuudella:
      https://askelterveyteen.com/mita-tapahtuu-pidattelet-virtsaa/

      • KoiraKaveri-S

        PS: Huomasin kyseessä olevan "Naisten itsetyydytys" osio. Olen itse siis mies mutta hädäntunne samanlainen varmasti miehillä kuin naisillakin.


      • Anonyymi
        KoiraKaveri-S kirjoitti:

        PS: Huomasin kyseessä olevan "Naisten itsetyydytys" osio. Olen itse siis mies mutta hädäntunne samanlainen varmasti miehillä kuin naisillakin.

        Hädän tunne ehkäpä kyllä, mutta kaikkea muuta kuin seksuaalisesti stimuloivaa, mutta voihan se toki olla yksilöllinne juttu.

        Sen sijaan, joskus kun kaikessa rauhassa kiireettömällä istunnolla käydessä tulee hitaasti sellaista sopivan tukevaa ja peppua venyttävää jöötiä, niin se voi tuntua mukavan stimuloivalta ja virikkeelliseltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hädän tunne ehkäpä kyllä, mutta kaikkea muuta kuin seksuaalisesti stimuloivaa, mutta voihan se toki olla yksilöllinne juttu.

        Sen sijaan, joskus kun kaikessa rauhassa kiireettömällä istunnolla käydessä tulee hitaasti sellaista sopivan tukevaa ja peppua venyttävää jöötiä, niin se voi tuntua mukavan stimuloivalta ja virikkeelliseltä.

        Tuo on muuten ihan totta. Luinkin aikanaan "pökön" vääntämiseen liittyvän lehtijutun ja se oli mielenkiintoinen. Tätä artikkelia jonka löysin ei vain meinaa kehdata lukea : https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/fc2de004-7e5e-45c6-a575-737fdadf603d

        Otankin siitä oleellisimmat kohdat eli:
        _______

        "Dekkersin mielestä hyvän ulostamisen ei pitäisi lainkaan hävitä hyvälle aterialle.
        Hyvä ateria ja hyvä ulostaminen tuottaa Dekkersin arvion mukaan samanlaisen tyydytyksen."

        "Onnistuneessa ulostamisessa kakkapökäle venyttää kiertäjähermoa niin, että sydämen syke hidastuu ja verenpaine laskee. Tällöin veren pääsy aivoihin hidastuu, mistä Dekkersin mukaan seuraa eräänlainen humalatila."

        "Ranskalaiskirjailija Honoré de Balzacin mukaan mikään ei voita reippaan ulostuksen tuottamaa nautintoa."
        _______

        Itselläni tuo pissan pidättely (joka ei siis terveellinen harrastus) tuottaa juurikin euforiaa sen jälkeen, kun menee pisulle hetkellisen pidättelyn jälkeen. Minulla on tosin erilaisia kausia seksuaalisuudessa ja parhaillaan pisuhädällä leikkiminen tuo mielihyvää. Tiedän hetken päästä pisukauden menevän ohi. Vaippailukausiakin minulla on, ja vaippailussa ideana on itsensä nöyryyttäminen ja rankaiseminen.

        Peppuleikkejä on tullut harrastettua pitkään ja minulla on sellainen omatekoinen lelu, jonka varressa pahkura. Sen kiinnitän seinässä olevaan kiinnityskahvaan ja sitten se sisässäni, nelinkontin lattialla voihkiessa, tuntuu ihanalta. Siitä on tosin käyty keskustelua, että miten turvallista peppuleikit on. Mitään isoja leluja ei ainakaan kannata käyttää.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe