Voisitteko laittaa sinne tietokoneillenne sellaisen sulun, että potilaat voisivat vain ihan keskenään kirjoitella noita oireellisia juttujaan muka julkiselle palstoilleen. Mutta epäilen, että 100% näistä onkin vapaalla jalalla ja kuuluisivat lähinnä vankimielisairaalaan.
Noilla varsinaisilla osastoilla on itseasiassa ihan harmittomia profetoijia käsittääkseni. Sitäpaitsi potilaiden keskustelut olisivat tämän palstan tasoon verrattuna ihan tervejärkisiä, korkeintaan mielikuvitustason harmittomia satuiluja, osuvia sinänsä ja ihan mielenkiintoisiakin.
Kuuntelisinkin mieluummin osastojen ihan ystävällismielisiä ennusteluja ja ottaisinkin niitä ihan vakavammin kuin näitä vihamielisiä vapaalla jalalla liikuskelevia psykoosissa olevia vaikuttajia. Enkä tarkoita ketään erityisesti, koska en kykene edes yksilöimään näin sairasta tekstiä, mikä mistäkin lähteestä on!? Olen shokissa, täytyy varmaan hakea apua.
Vetoomus suljetulle osastolle
53
701
Vastaukset
- Eroittelija
Kun valtio teki päätöksen vähentää psykiatristen sairaaloiden potilasmäärää, niin siinä meni kyllä lapsi pesuveden mukana. Vapauteen pääsi sellaisia psykoosissa olevia ja muissa mielenterveysongelmissa olevia joiden yhteiskuntaturvallisuus voitiin taata vain tietyllä määrällä lääkitystä. Kuitenkin juuri tuo oli koko ajatuksen heikoin kohta, sillä useat kyseisistä hoidokeista jättää joko lääkkeensä kokonaan ottamatta taikka väärinannostelevat ne ja niin heidän hallittavuutensa on erittäinkin kyseenalaista.
Sairaalassa sisällä taas on monia sellaisia jotka paremminkin kuuluisivat sairaalan ulkopuolelle niin sanottuun avohoitoon ja tulisivat aivan hyvin toimeen sillä tavalla, mutta ei, ne pidetään suljetuilla osastoilla eikä heille suoda mahdollisuutta päästä laisinkaan maistamaan todellista vapautta. Tämä saa taas aikaan sen, että tarvittavia hoitopaikkoja kiireellisissä tapauksissa ei löydykkään ja niin yhteiskunnalle, taikka vain itselleenkin vaaraksi oleva potilas pääsee sairaalasta ulos monasti edes näkemättäkään lääkäriä.
Jossain siis on mätää Suomenmaassa.- Tuom.
ä työskenneenä. Mutta uskovaisuuden nimellä esiintyvät kyllä pilkkaavat siihen vakavuudella ja sydämen uskolla suhtautuvia. Olivatpahan osastolla taí vapaalla jalalla. Puhunkin vankimielisairaalasta ihan vakavissani. Sillä on ihan evidenssiä, kun keskustelussa mainitaan ihan henkeen ja ruumiiseen kohdistuvaa uhkaa. Ei täällä mitään tosi uskovia esiinny keskustelemassa. Sellaiset katoavat alta aikayksikön palstalta. Sen verran jumalallista käyttäytymistä ovat kuitenkin matkan varrella oppineet. Eikä myöskään viksut ateistit tämän tason keskusteluihin osallistu. Ei ole kertakaikkiaan järkeenkäypää puhetta edes sinne päin.
Palstan ns. keskustelijat ovat lievästi sanottuna vähän kipeitä. Ei se. että sanoo, että Jeesus tulee vaikkapa syksyllä 2011, tai joskus muulloin, tee kenestäkään vähäjärkistä. Mutta jos siinä väittelyssä haastetaan oikeuteen, niin se kyllä kuuluu sille "suljetulle". - Tuom.
osoitteeseen. En ymmärrä juttujasi, joten keskustele vaikka sähköposteinesi viiteryhmäsi kanssa. Mutta itse kaipaan vain tulevaisuutta ennustavia, profeetallisia juttuja ihan rauhaa rakastavilta ihmisiltä, olkootkin vaikka vähäb "hörhöjä", mutta ymärtäisivät edes, miikä tämän keskustelufoorumin funktio on??
Että meneekö sinne pieneen aivon sopukkaan edes tämä pieni vetoomus? Tietysti kaikenlaiset aivokääpiöt voivat kirjoittaa ihan omaa legendaansa, mutta kaipaisin ihan vilpittömiä , hullujakin arvioita ennusteluista sun muista, mutta jättäkää henkilökohtaisuudet nyt jo vihdoin rauhaan, tai alan tässä kohta itsekin hermostua!
Nähkää unia, ennusteluita, arvioita, rohvetioita, mitä tahansa, olkaa niin h:in oikeassa, mutta esittäkää se vain omana visiona, niin palstalla voi kaikki osallistua ihan henkisen virkeyden ja mielenkiinnon ja jopa uskon vanhurskauden nimissä. Olkoot kukin mitä mieltä on ollakseen, mutta kunnioitetaan toisiamme. Niin olen itse asian ymmärtänyt. - De lege lata
Tuom. kirjoitti:
osoitteeseen. En ymmärrä juttujasi, joten keskustele vaikka sähköposteinesi viiteryhmäsi kanssa. Mutta itse kaipaan vain tulevaisuutta ennustavia, profeetallisia juttuja ihan rauhaa rakastavilta ihmisiltä, olkootkin vaikka vähäb "hörhöjä", mutta ymärtäisivät edes, miikä tämän keskustelufoorumin funktio on??
Että meneekö sinne pieneen aivon sopukkaan edes tämä pieni vetoomus? Tietysti kaikenlaiset aivokääpiöt voivat kirjoittaa ihan omaa legendaansa, mutta kaipaisin ihan vilpittömiä , hullujakin arvioita ennusteluista sun muista, mutta jättäkää henkilökohtaisuudet nyt jo vihdoin rauhaan, tai alan tässä kohta itsekin hermostua!
Nähkää unia, ennusteluita, arvioita, rohvetioita, mitä tahansa, olkaa niin h:in oikeassa, mutta esittäkää se vain omana visiona, niin palstalla voi kaikki osallistua ihan henkisen virkeyden ja mielenkiinnon ja jopa uskon vanhurskauden nimissä. Olkoot kukin mitä mieltä on ollakseen, mutta kunnioitetaan toisiamme. Niin olen itse asian ymmärtänyt.Kirjoittajalle, Tuom.
Juuri niin, juuri niin. Suomi24-profetiasivu? Profetiasivu? ....
Projekti valmis. Testit tehty. Seulontakin suoritettu.
Ei ollut aatuakkalaa – oli vain testiprojekti. Se näki, joka kykeni, erotti asiat ja asiat. Nerot?
Villihenkien seassa, hämärämiesten juoksuhaudoissa. Pimeä, pimeä? Ei siinä erotu. Valkoinenkin hevonen on pimeässä musta. Kaikki on mustaa mustille. Pimeä mieli ei erota fiktiota ja faktaa, musta ja valkoinen ovat hukassa. Mutta pimennot näkyvät, kun auringonsäde välähtää.
Hämähuoneissa kuninkuuttaan pitävät velhot ja noidat. Elymas. Simon. Kaifas. Pelkäävät lopuksi omaa varjoaan, näkevät pikku-ukkoja kaikkialla.
Kaatopaikoilla vilisevät rotat, käärmeet myrkkyhampaineen, valmiina iskemään kaikkea elävää, liikkuvaa, vapaata. Nuo matelijat. Kirotuiksi määrätyt.
Linnut lensivät pois. Villihanhet, kurjet, isot ja pienet linnut. Kaikki vapaat, valkeutta rakastavat.
Testi on tehty, projekti valmis. Hämärähuone, peikkojen pesä. Oikein sanoivat, inhottava realisti, tuhat ja yksi. Ei mitään hyvää.
Ja jäljellä on nyt kuolleen meren kohtalo. Ei kasva hyvä eikä paha. Hourulan takapihojen säteilevä loppusijoituspaikka, vaarallinen heikoille, kontaminoiva kaikille. Kirotuksi paikaksi määrätty. Infektion vaara, salakavala. Immuunisuoja?
Valheiden korkeakoulu. Infektion vaara. Hourulan takapihat... Suora tie? Kiero Puu...
Projekti valmis. Erittäin hyvin näytöin. Mustaa valkoisella.
Ja pimeys pelkää. In abstracto. Forum delicti. Forum reconventions.
Vaiennettu totuuden pianissimo kuuluu yli valheen ja vääryyden infernaalisen, kakofonisen fortissimon. - kaaaamos
De lege lata kirjoitti:
Kirjoittajalle, Tuom.
Ei ollut aatuakkalaa – oli vain testiprojekti. Se näki, joka kykeni, erotti asiat ja asiat. Nerot?
Villihenkien seassa, hämärämiesten juoksuhaudoissa. Pimeä, pimeä? Ei siinä erotu. Valkoinenkin hevonen on pimeässä musta. Kaikki on mustaa mustille. Pimeä mieli ei erota fiktiota ja faktaa, musta ja valkoinen ovat hukassa. Mutta pimennot näkyvät, kun auringonsäde välähtää.
Hämähuoneissa kuninkuuttaan pitävät velhot ja noidat. Elymas. Simon. Kaifas. Pelkäävät lopuksi omaa varjoaan, näkevät pikku-ukkoja kaikkialla.
Kaatopaikoilla vilisevät rotat, käärmeet myrkkyhampaineen, valmiina iskemään kaikkea elävää, liikkuvaa, vapaata. Nuo matelijat. Kirotuiksi määrätyt.
Linnut lensivät pois. Villihanhet, kurjet, isot ja pienet linnut. Kaikki vapaat, valkeutta rakastavat.
Testi on tehty, projekti valmis. Hämärähuone, peikkojen pesä. Oikein sanoivat, inhottava realisti, tuhat ja yksi. Ei mitään hyvää.
Ja jäljellä on nyt kuolleen meren kohtalo. Ei kasva hyvä eikä paha. Hourulan takapihojen säteilevä loppusijoituspaikka, vaarallinen heikoille, kontaminoiva kaikille. Kirotuksi paikaksi määrätty. Infektion vaara, salakavala. Immuunisuoja?
Valheiden korkeakoulu. Infektion vaara. Hourulan takapihat... Suora tie? Kiero Puu...
Vaiennettu totuuden pianissimo kuuluu yli valheen ja vääryyden infernaalisen, kakofonisen fortissimon.No voi jestas sentään mikä kirjoitus, nyt meni viimeinenkin usko. Voi tätä.
- AMEN SELA
kaaaamos kirjoitti:
No voi jestas sentään mikä kirjoitus, nyt meni viimeinenkin usko. Voi tätä.
Haet profetioita, vaikka mielipuolisiakin, niin silti haluat niitä lukea tällä palstalla. Ensinnäkin Profetia tarkoittaa JULISTUSTA, Profeetta on Julistaja. He eivät ole mitään ennustajaeukkoja tai ukkoja, vaan he julistavat Jumalan Sanan niin kuin on kirjoitettu. On ehdottoman väärin yhdistää toisiinsa ennustajat ja Profeetat, sillä ne eroavat toisistaan kuin yö ja päivä, ja ovat toisistaan yhtä kaukanaq juin itä on lännestä kun kuljetaan vaakasuoralla tasolla, eli ne eivät koskaan kohtaa eikä niillä ole mitään yhteistä.
Ennustusten takana on aina ihmisviisaus ja ihmisen kyky päätellä asioita ja niiden mahdollisia, tai arvioituja seuraamuksia, tai sitten sielullisia purkauksia joille joskus ihminen haluaa antaa uskonnollisen sävyn jotta hänen ennustamaansa suhtauduttaisiin vakavasti, tai ainakin kunnioittaen.
Kirjoituksissa esintyvät Profetalliset ilmoitukset eivät ole ennustuksia siitä mitä mahdollisesti tulee tapahtumaan, vaan se on ilmoitus siitä mitä tulee tapahtumaan,ja siinä on suuri ero. - Elisa R
AMEN SELA kirjoitti:
Haet profetioita, vaikka mielipuolisiakin, niin silti haluat niitä lukea tällä palstalla. Ensinnäkin Profetia tarkoittaa JULISTUSTA, Profeetta on Julistaja. He eivät ole mitään ennustajaeukkoja tai ukkoja, vaan he julistavat Jumalan Sanan niin kuin on kirjoitettu. On ehdottoman väärin yhdistää toisiinsa ennustajat ja Profeetat, sillä ne eroavat toisistaan kuin yö ja päivä, ja ovat toisistaan yhtä kaukanaq juin itä on lännestä kun kuljetaan vaakasuoralla tasolla, eli ne eivät koskaan kohtaa eikä niillä ole mitään yhteistä.
Ennustusten takana on aina ihmisviisaus ja ihmisen kyky päätellä asioita ja niiden mahdollisia, tai arvioituja seuraamuksia, tai sitten sielullisia purkauksia joille joskus ihminen haluaa antaa uskonnollisen sävyn jotta hänen ennustamaansa suhtauduttaisiin vakavasti, tai ainakin kunnioittaen.
Kirjoituksissa esintyvät Profetalliset ilmoitukset eivät ole ennustuksia siitä mitä mahdollisesti tulee tapahtumaan, vaan se on ilmoitus siitä mitä tulee tapahtumaan,ja siinä on suuri ero.AMEN SELA!. Etpä näyttänyt käsittävän Tuom. kirjoitusta. Tuom. on niitä harvoja todella hengellisiä, raittiita uskovia, mitä tällä palstalla on koskaan nähty. Sen tietää toinen hengellinen.
- joopas joo
Elisa R kirjoitti:
AMEN SELA!. Etpä näyttänyt käsittävän Tuom. kirjoitusta. Tuom. on niitä harvoja todella hengellisiä, raittiita uskovia, mitä tällä palstalla on koskaan nähty. Sen tietää toinen hengellinen.
Lukeaa psykoosipappien
Päivän parhaat palat!
Ilmaiseksi.
Oksentakaa ulos
kierot lierot
mädäntyneet madot
(= Bulimia) - Minä vain
De lege lata kirjoitti:
Kirjoittajalle, Tuom.
Vaiennettu totuuden pianissimo kuuluu yli valheen ja vääryyden infernaalisen, kakofonisen fortissimon.Ihminen, joka oli kullannut itsensä.
Kullan loiste näkyi kauas ja kaikki arvostivat tätä kulta ihmistä.
Aikanaan tämä kullattu kuitenkin ylpistyi.
Hän vietti aikaa peilin edessä ja katseli oman kultansa loistoa.
Eräänä päivänä kullattu kohtasi vastakohtansa, ja katsoi häntä halveksivasti.
Hän sanoi tuolle: Mikä sinä luulet olevasi, näkeehän kaikki että minä olen kultaa.
Ja tuo hänen vastakohtansa sanoi: sinä olet vain kullattu ulkoa, ja sinun painosi on vähäinen.
Minä olen sinun vastakohtasi, mitä on sinulla päällysteenä, se on minulla sisälläni.
Ja se kuori jonka näit minulla olevan, se on sinulla sisimmässä.
Niin kullattu suuttui ja alkoi syyttämään vastakohtaansa.
Niin vaaka otettiin esille ja punnitseminen alkoi... - Inhottava realisti
Minä vain kirjoitti:
Ihminen, joka oli kullannut itsensä.
Hän sanoi tuolle: Mikä sinä luulet olevasi, näkeehän kaikki että minä olen kultaa.
Ja tuo hänen vastakohtansa sanoi: sinä olet vain kullattu ulkoa, ja sinun painosi on vähäinen.
Minä olen sinun vastakohtasi, mitä on sinulla päällysteenä, se on minulla sisälläni.
Niin vaaka otettiin esille ja punnitseminen alkoi...En ole havainnut näillä profetioinneilla juurikaan olevan tekemistä normaalin, rationaalisen ajattelun kanssa. Itse asiassa, rationaalinen ajattelu ja puhdas asioiden järjellä ajatteleminen eivät näytä suuressa suosiossa useidenkaan keskustelukumppanieni keskuudessa olevan.
Sitä, onko näillä näiden keskustelujen profetioinneilla mitään tekemistä hengellisyyden kanssa, ei voi suuntaan tai toiseen todistaa kukaan. Se uskovaisten suorittama "koettelu" on enemmänkin koominen asia; mitään tekemistä profetioiden todellisuuden ja todeksi muuttumisen kanssa sillä ei ole.
Kovin suurta älyllistä elementtiä näissä keskustelkuissa ei ole eikä ole aikaisemminkaan ollut. Keskustelu on useimmiten kyllä/ei-jankutusta.
Muutama uudempi ilmestys näissä keskusteluissa on kuitenkin - kuten Tuom. sanoi - vienyt tämän keskustelun lopulliseen kaaokseen. Keskustelu on kadonnut ja tilalle on tullut loputtomien samojen tekstien kopionti ja julistus, jossa toisen kirjoittajan mielipiteellä ei ole merkitystä.
Jos joku haluaa yhä edelleenkin antaa uskonnollisuudesta negatiivisen kuvan, voi kirjoittajaa onnitella. Jos taas kirjoittaja on halunnut saada lukijat epäilemään profetioiden laatijoifden tasapainoa, tässäkin on loistavasti onnistuttu.
Nimimerkille AMEN SELA voisiun todeta, etten ole nähnyt näiden profeettojen tuotosten pahemmin toteutuvan. Kaikki on tulkinnasta kiinni. - c-c-c
Inhottava realisti kirjoitti:
En ole havainnut näillä profetioinneilla juurikaan olevan tekemistä normaalin, rationaalisen ajattelun kanssa. Itse asiassa, rationaalinen ajattelu ja puhdas asioiden järjellä ajatteleminen eivät näytä suuressa suosiossa useidenkaan keskustelukumppanieni keskuudessa olevan.
Sitä, onko näillä näiden keskustelujen profetioinneilla mitään tekemistä hengellisyyden kanssa, ei voi suuntaan tai toiseen todistaa kukaan. Se uskovaisten suorittama "koettelu" on enemmänkin koominen asia; mitään tekemistä profetioiden todellisuuden ja todeksi muuttumisen kanssa sillä ei ole.
Kovin suurta älyllistä elementtiä näissä keskustelkuissa ei ole eikä ole aikaisemminkaan ollut. Keskustelu on useimmiten kyllä/ei-jankutusta.
Muutama uudempi ilmestys näissä keskusteluissa on kuitenkin - kuten Tuom. sanoi - vienyt tämän keskustelun lopulliseen kaaokseen. Keskustelu on kadonnut ja tilalle on tullut loputtomien samojen tekstien kopionti ja julistus, jossa toisen kirjoittajan mielipiteellä ei ole merkitystä.
Jos joku haluaa yhä edelleenkin antaa uskonnollisuudesta negatiivisen kuvan, voi kirjoittajaa onnitella. Jos taas kirjoittaja on halunnut saada lukijat epäilemään profetioiden laatijoifden tasapainoa, tässäkin on loistavasti onnistuttu.
Nimimerkille AMEN SELA voisiun todeta, etten ole nähnyt näiden profeettojen tuotosten pahemmin toteutuvan. Kaikki on tulkinnasta kiinni.Lensivät linnut pois, vapauden lapset.
Kyyhkyset eivät viidy kaatopaikoilla.
Raadonsyöjien silmät himoitsevat saalista, himo ei anna rauhaa.
Valhevirret veisataan, taas.
Ja tyhmät kuuntelee, ja hullut uskoo.
Pahuuden papit, pimeyden piispat, sekaantuneet neuronit.
Encephalon. Limbinen järjestelmä. Habituaatio. Frontaalipsyyke.
Kaatopaikka. Mustuneiden mielten loppusijoitus.
Pimeys, pimeys.
Litis consortium.
Sela. - Tuom.
En ole havainnut näillä profetioinneilla juurikaan olevan tekemistä normaalin, rationaalisen ajattelun kanssa. Itse asiassa, rationaalinen ajattelu ja puhdas asioiden järjellä ajatteleminen eivät näytä suuressa suosiossa useidenkaan keskustelukumppanieni keskuudessa olevan.
Nimimerkille AMEN SELA voisiun todeta, etten ole nähnyt näiden profeettojen tuotosten pahemmin toteutuvan. Kaikki on tulkinnasta kiinni.mutta ateistienkaan taholla rationaalinen ajattelu ei ole vältämättä kovin suosiossa. Rationaalinen ajattelu ei varmaanaan oe se vastaus, viisaste kivi ajatteluusi, mitä etsit, imettelet. Mutta ymmärrän näkökohtaasi.
Itse edustan ei-rationaalista ajattelua. Minusta todellisuus vaikutaa enemmänkin epärationaaliselta, infernaaliselta,hullulta. En itse löydä siihen mitään järkevää, inhimilisesti ymmärettävää perusteltua totuuden määritelmää. Mutta se ei ole syy, miksi olen ajautunut uskon syövereihin.
Totuus ei löydy ihmisen järjestä, vaan hullutuksesta. Inhotavalle realistille nimenomaan , ja muilekin syvimpiä todellisuuksia pohtiville haluan vaan tuoda pohditavaksi. Elämän eksistentiaaliset kysymykset eivät ratkea inhimillisen järjen kautta. Ihmisen pitäisikin ikäänkuin alaentua ajattelemaan jonkun ylemmän auktoriteetin kautta, siis suuntaamaan ajatteluaan oikein. Me ei olla se subjektiviteettia määritävä tekijä, vaan jonkun luovan tahon suunnittelun objekteja, siis kaiken elämän suunnitelun luotuja konreettisia ilmentymiä, Jumalan kuvia. Ehkä me olemmekin sitä kautta uskonnon uhreja? Siis inhimilliset ja kulttuuriset seikat on nyt unohdettava. Siis joku määrää kohtalostamme ja arvuuttelee, että mitä me päätämme päämme kohtalosta.
Ratkaisuna olen päätynyt uskomaan. Mutta se onkin osoittautunut rationaalisuuden ym. ratkaisun yläpuoliseksi, lopullisen totuuden havainnoksi. Se on siis todellisuutta,eikä vain sokeaa uskoa. Me siis olemme luodun kohteita. Mutta sitä kautta löytyy enemmän havaintoja todellisuutemme ehdoista. Voi löytyä Jumala? Sitä ei kuitenkaan voi pois sulkea. Muuten olemme aina tyhjän päällä, tai pikemminkin "alla". Tuom. kirjoitti:
mutta ateistienkaan taholla rationaalinen ajattelu ei ole vältämättä kovin suosiossa. Rationaalinen ajattelu ei varmaanaan oe se vastaus, viisaste kivi ajatteluusi, mitä etsit, imettelet. Mutta ymmärrän näkökohtaasi.
Itse edustan ei-rationaalista ajattelua. Minusta todellisuus vaikutaa enemmänkin epärationaaliselta, infernaaliselta,hullulta. En itse löydä siihen mitään järkevää, inhimilisesti ymmärettävää perusteltua totuuden määritelmää. Mutta se ei ole syy, miksi olen ajautunut uskon syövereihin.
Totuus ei löydy ihmisen järjestä, vaan hullutuksesta. Inhotavalle realistille nimenomaan , ja muilekin syvimpiä todellisuuksia pohtiville haluan vaan tuoda pohditavaksi. Elämän eksistentiaaliset kysymykset eivät ratkea inhimillisen järjen kautta. Ihmisen pitäisikin ikäänkuin alaentua ajattelemaan jonkun ylemmän auktoriteetin kautta, siis suuntaamaan ajatteluaan oikein. Me ei olla se subjektiviteettia määritävä tekijä, vaan jonkun luovan tahon suunnittelun objekteja, siis kaiken elämän suunnitelun luotuja konreettisia ilmentymiä, Jumalan kuvia. Ehkä me olemmekin sitä kautta uskonnon uhreja? Siis inhimilliset ja kulttuuriset seikat on nyt unohdettava. Siis joku määrää kohtalostamme ja arvuuttelee, että mitä me päätämme päämme kohtalosta.
Ratkaisuna olen päätynyt uskomaan. Mutta se onkin osoittautunut rationaalisuuden ym. ratkaisun yläpuoliseksi, lopullisen totuuden havainnoksi. Se on siis todellisuutta,eikä vain sokeaa uskoa. Me siis olemme luodun kohteita. Mutta sitä kautta löytyy enemmän havaintoja todellisuutemme ehdoista. Voi löytyä Jumala? Sitä ei kuitenkaan voi pois sulkea. Muuten olemme aina tyhjän päällä, tai pikemminkin "alla".kun luin tekstiäsi.
Kirjoitat: "Totuus ei löydy ihmisen järjestä, vaan hullutuksesta."
Ymmärrän kyllä mihin viittaat Raamatussa. Silti esim. kristinuskon opettama pelastus-sanomahan on ihan looginen-paha voitettiin täydellisellä hyvyydellä- ja samoin ortodoksien pääsiäisenä laulama hoenta "kristus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti" on loppujen lopuksi looginen juttu, näin jälkeenpäin ajatellen.
Uskon (niin uskon, en tiedä), että moni muukin salattu on loppujen lopuksi silmiemme edessä, nähtävillä, mutta emme silti näe tai tajua sitä.
On siis se joissakin kohtaa Raamattua mainittu verho silmiemme edessä ja emme näe ( emme tajua) totuutta.
Tuo sitten kun on kirjoitettu kuinka ihminen on luotu jumalan kuvaksi, niin silloin se tarkoittaa ei ehkä niinkään fyysistä ulkonäköä, vaan tunteita, oikeudentajua, vallanhalua ym. ihmisen ominaisuuksia. Siis monia ominaisuuksia, jotka löytyvät myös siitä Suuremmasta Voimasta.
Jos asioita kykenee ajattelemaan Jumalan silmin voi päätyä yhtälailla lähelle tai kauas totuudesta. Taitaa riippua loppujen lopuksi omasta Jumala kuvasta millaisin silmin se maailma sitten avautuukaan(esim. lempeänä tai väkivaltaisena).
Miksi sitten on kuitenkin kaikki tämä salamyhkäisyys Jumalan taholta?
Miksi hän ei ilmoita itseään ihmisille, maailmalle näkyvämmin?
Miksi Jumala on salattu?
Voisin itse vastata jotakin noihin kysymyksiin, mutta tyhjentävää vastausta en taida pystyä antamaan.
Jumala ehkä tykkää leikkiä kuurupiiloa ja laittaa ihmiset etsimään?- Joopas joo
Minä vain kirjoitti:
Ihminen, joka oli kullannut itsensä.
Niin vaaka otettiin esille ja punnitseminen alkoi...Varmaankin itsestään kirjoittaa minävain. On syyttäny täällä, eikä muuta oo tehnykkää:
- HERRAN KULKURI
Joopas joo kirjoitti:
Varmaankin itsestään kirjoittaa minävain. On syyttäny täällä, eikä muuta oo tehnykkää:
Onko sinusta hauskaa tai mieltäsi tyydyttävää kirjoittaa toisista negatiivisia lausuntoja. Eikö jossain ole sanottuna, että ellei sinulla ole toisesta hyvää sanottavaa, niin älä sano ollenkaan. Myös on sanottu, puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa. Myös voisi sanoa muuntaen vanhaa viisautta: Sano toisista sitä mitä haluat itsestäkin sanottavan.
Ei negatiiviset mielipiteet jostain ihmisestä ole mitään hauskaa eikä mukavaakaan luettavaa. Viisaan tai järjellisen ihmisen pitäisi se ymmärtää, taikka oppia ymmärtämään, sillä olemmehan kaikki ihmisiä, jokainen omanlaisiamme, joten emme kaikki koskaan voi sopia kaikkien pirtaan. - Eilisen teeren poika
sumunlapsi kirjoitti:
kun luin tekstiäsi.
Kirjoitat: "Totuus ei löydy ihmisen järjestä, vaan hullutuksesta."
Ymmärrän kyllä mihin viittaat Raamatussa. Silti esim. kristinuskon opettama pelastus-sanomahan on ihan looginen-paha voitettiin täydellisellä hyvyydellä- ja samoin ortodoksien pääsiäisenä laulama hoenta "kristus nousi kuolleista, kuolemalla kuoleman voitti" on loppujen lopuksi looginen juttu, näin jälkeenpäin ajatellen.
Uskon (niin uskon, en tiedä), että moni muukin salattu on loppujen lopuksi silmiemme edessä, nähtävillä, mutta emme silti näe tai tajua sitä.
On siis se joissakin kohtaa Raamattua mainittu verho silmiemme edessä ja emme näe ( emme tajua) totuutta.
Tuo sitten kun on kirjoitettu kuinka ihminen on luotu jumalan kuvaksi, niin silloin se tarkoittaa ei ehkä niinkään fyysistä ulkonäköä, vaan tunteita, oikeudentajua, vallanhalua ym. ihmisen ominaisuuksia. Siis monia ominaisuuksia, jotka löytyvät myös siitä Suuremmasta Voimasta.
Jos asioita kykenee ajattelemaan Jumalan silmin voi päätyä yhtälailla lähelle tai kauas totuudesta. Taitaa riippua loppujen lopuksi omasta Jumala kuvasta millaisin silmin se maailma sitten avautuukaan(esim. lempeänä tai väkivaltaisena).
Miksi sitten on kuitenkin kaikki tämä salamyhkäisyys Jumalan taholta?
Miksi hän ei ilmoita itseään ihmisille, maailmalle näkyvämmin?
Miksi Jumala on salattu?
Voisin itse vastata jotakin noihin kysymyksiin, mutta tyhjentävää vastausta en taida pystyä antamaan.
Jumala ehkä tykkää leikkiä kuurupiiloa ja laittaa ihmiset etsimään?Kysy vaikka adampinpojalta. Se on ilmottanu olevans Kameleontti. Ainakin satuja se osaa kertoa, ja syvyyden salaisuuksia, mut Jumalasta ei kukaan ole vakuuttunu...
- Niin on näkyny
HERRAN KULKURI kirjoitti:
Onko sinusta hauskaa tai mieltäsi tyydyttävää kirjoittaa toisista negatiivisia lausuntoja. Eikö jossain ole sanottuna, että ellei sinulla ole toisesta hyvää sanottavaa, niin älä sano ollenkaan. Myös on sanottu, puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa. Myös voisi sanoa muuntaen vanhaa viisautta: Sano toisista sitä mitä haluat itsestäkin sanottavan.
Ei negatiiviset mielipiteet jostain ihmisestä ole mitään hauskaa eikä mukavaakaan luettavaa. Viisaan tai järjellisen ihmisen pitäisi se ymmärtää, taikka oppia ymmärtämään, sillä olemmehan kaikki ihmisiä, jokainen omanlaisiamme, joten emme kaikki koskaan voi sopia kaikkien pirtaan.kuin niitä, jotka on paasannu oman päänsä oppeja, ja haukkunu toiset vääriks rohveetoiks.
Jot haukkumakerhohan tää ny on. Joten siitä vain lisää! Normaalijärkiset on jättäny tän jo taakseen... - -jarmo-
Tuom. kirjoitti:
Nähkää unia, ennusteluita, arvioita, rohvetioita, mitä tahansa, olkaa niin h:in oikeassa, mutta esittäkää se vain omana visiona, niin palstalla voi kaikki osallistua ihan henkisen virkeyden ja mielenkiinnon ja jopa uskon vanhurskauden nimissä. Olkoot kukin mitä mieltä on ollakseen, mutta kunnioitetaan toisiamme. Niin olen itse asian ymmärtänyt.Veljesi.. -jarmo-
- Inhottava realisti
Tuom. kirjoitti:
mutta ateistienkaan taholla rationaalinen ajattelu ei ole vältämättä kovin suosiossa. Rationaalinen ajattelu ei varmaanaan oe se vastaus, viisaste kivi ajatteluusi, mitä etsit, imettelet. Mutta ymmärrän näkökohtaasi.
Ratkaisuna olen päätynyt uskomaan. Mutta se onkin osoittautunut rationaalisuuden ym. ratkaisun yläpuoliseksi, lopullisen totuuden havainnoksi. Se on siis todellisuutta,eikä vain sokeaa uskoa. Me siis olemme luodun kohteita. Mutta sitä kautta löytyy enemmän havaintoja todellisuutemme ehdoista. Voi löytyä Jumala? Sitä ei kuitenkaan voi pois sulkea. Muuten olemme aina tyhjän päällä, tai pikemminkin "alla".Voi löytyä tai sitten ei.
Enimmäkseen niin uskonnollisuudessa kuin monissa muissakin "ainoissa oikeissa" opeissa on kysymys jo aiemmin mainitsemastani ilmiöstä: oma subjektiivinen totuus määritellään objektiiviseksi totuudeksi.
Niin elämä kokonaisuudessaan kuin uskonnollisuuskin ovat ilmiöitä, joissa se irrationaalinen puoli on vahvasti esillä. Vastoin uskovaisten toiveita, tämä kuitenkaan EI merkitse sitä, ettei ilmiöitä voitaisi tutkia rationaalisesta näkökulmasta.
Vahvasti kyseenalaistettavat asiat vaikkapa uskontojen syntyprosessin taustalta eivät mihinkään katoa vain siksi, ettei niitä halua myöntää olevan.
Monet epäilyttävät asiat Raamatun tulkinnoissa eivät häviä, vaikka toki jokainen uskonnollinen ryhmittymä niin väittääkin. - Tuom.
-jarmo- kirjoitti:
Veljesi.. -jarmo-
hyvyyksistä. Mutta kyllä mulle veljeys kelpaa. Harvempi sitä on ollut nykyään toivottamassa. Kirjoitele sinäkin havaintojasi, mitä hengellisen elämä virroille kuuluu? Itse ymmärän profetoinnin yhtenä armolahjoista, minkä kautta Jumalan Henki ilmoittaa tahtonsa, näkemyksensä, enimäkseen kuitenkin sielunhoitotilanteessa. Tulevaisuutta koskevissa ilmoituksissa on enimmäkseen neuvottu hengellisissä vaelluksissa. Pääasia on siis vaellus, mikä johtaa pelastukseen, ikuiseen elämään Jeesuksessa Kristuksessa.
Eri asia on sitten palstalle osallistuvien näkemykset tulevaisuudesta, mitä kaikkia täytyy kunnioitaa, vaikka olisi kuinka eri mieltä. Siksi täytyy osata keskustella myös eri tasoilla. Olemme kaikki matkalla jonnekin? elämän virrassa. Kullakin on oma tapansa hahmottaa elämäsä maisemia. Mutta täyty huomauttaa, että kullakin ne maisemat vaihtuu, jos ei rantaudu yhteen paikkaan.
Oma kiinnostukseni koskee yöllisiä uninäkyjä maailman tilanteesta. Puhuisinkin mieluummn unista ja näystä, kuin tuosta kliseestä. Se, että mistä lähteestä unet ovat, on toinen asia. - Ei kaikki samaa sotk
Tuom. kirjoitti:
hyvyyksistä. Mutta kyllä mulle veljeys kelpaa. Harvempi sitä on ollut nykyään toivottamassa. Kirjoitele sinäkin havaintojasi, mitä hengellisen elämä virroille kuuluu? Itse ymmärän profetoinnin yhtenä armolahjoista, minkä kautta Jumalan Henki ilmoittaa tahtonsa, näkemyksensä, enimäkseen kuitenkin sielunhoitotilanteessa. Tulevaisuutta koskevissa ilmoituksissa on enimmäkseen neuvottu hengellisissä vaelluksissa. Pääasia on siis vaellus, mikä johtaa pelastukseen, ikuiseen elämään Jeesuksessa Kristuksessa.
Eri asia on sitten palstalle osallistuvien näkemykset tulevaisuudesta, mitä kaikkia täytyy kunnioitaa, vaikka olisi kuinka eri mieltä. Siksi täytyy osata keskustella myös eri tasoilla. Olemme kaikki matkalla jonnekin? elämän virrassa. Kullakin on oma tapansa hahmottaa elämäsä maisemia. Mutta täyty huomauttaa, että kullakin ne maisemat vaihtuu, jos ei rantaudu yhteen paikkaan.
Oma kiinnostukseni koskee yöllisiä uninäkyjä maailman tilanteesta. Puhuisinkin mieluummn unista ja näystä, kuin tuosta kliseestä. Se, että mistä lähteestä unet ovat, on toinen asia.Kirjoittaja, Tuom.
Oikein hyvä juttu et teit tän aloitteen. Mut ehkei toiveesi toteudu. Täällä.
Mut on monia muita foorumeita suomess, joissa voi kirjoitella niin ettei heti haukuta henkilökohtaisell tasoll. Tänne tuntuu jääneen vain sellaset joilla viiraa pahasti päästä, ja sitte muutama järkevä ja hengellinen, kuten sä ja Elisa... ja joku muuki. Täst on tullu sekasotkune villihenkien ja sekopäisten ketju. Mut raitist prohvetiaa? Sellast täältä sa hakee ku neulaa heinäsuovast. Mut onneks on vielä asiallist keskuteluuki. Muualla tarkotan. - jfjf
Ei kaikki samaa sotk kirjoitti:
Kirjoittaja, Tuom.
Mut on monia muita foorumeita suomess, joissa voi kirjoitella niin ettei heti haukuta henkilökohtaisell tasoll. Tänne tuntuu jääneen vain sellaset joilla viiraa pahasti päästä, ja sitte muutama järkevä ja hengellinen, kuten sä ja Elisa... ja joku muuki. Täst on tullu sekasotkune villihenkien ja sekopäisten ketju. Mut raitist prohvetiaa? Sellast täältä sa hakee ku neulaa heinäsuovast. Mut onneks on vielä asiallist keskuteluuki. Muualla tarkotan.Tämä ihme palsta tämä suomi24:nen. Ihmiset laukoo mitä sylki suuhun tuo ja tappeluitakin syntyy tällä riivatulla palstalla.Missään muualla en ole nähnyt tällaisia ilmiöitä kuin suoli24:jällä.Muualla on keskustelu sivistynyttä, mutta ehkä vähän tylsää.Ehkä siksi käyn välillä täälläkin katsomassa että miten asioita on kärjistetty.
- niin se tuntuu oleva
jfjf kirjoitti:
Tämä ihme palsta tämä suomi24:nen. Ihmiset laukoo mitä sylki suuhun tuo ja tappeluitakin syntyy tällä riivatulla palstalla.Missään muualla en ole nähnyt tällaisia ilmiöitä kuin suoli24:jällä.Muualla on keskustelu sivistynyttä, mutta ehkä vähän tylsää.Ehkä siksi käyn välillä täälläkin katsomassa että miten asioita on kärjistetty.
Ja siitä, että tää on riivattu palsta. Ei hengellinen. ja jos joku järkevä ja hengellinen tänne eksyy, sen riivatut kyllä ulos savustaa. nähty on. Tääll jyllä harvain valta, ja ne on pipoja ne.
- Inter vivos
niin se tuntuu oleva kirjoitti:
Ja siitä, että tää on riivattu palsta. Ei hengellinen. ja jos joku järkevä ja hengellinen tänne eksyy, sen riivatut kyllä ulos savustaa. nähty on. Tääll jyllä harvain valta, ja ne on pipoja ne.
Suomi24 profetiapalstan PääOpettaja adaminpoika kirjoittaa seuraavasti:
"Näin opin olemaan Kameleontti Kristuksessa Hänen Henkensä ohjaamana ja kykenen tuomaan lihassani ulos vaikka millaisia ihmisolemuksia, koska lihassani on kaikki mikä on saastaista ja kuollutta ja tätä maailmaa ja siksi on helppoa suorastaan käyttää niitä hyväkseen koska siten Kristuksessa oleva vain voi saavuttaa voiton ja voittaa, sillä muuten hän kärsii raskaat tappiot jokaisella taistelukentällä. Siksi en pelkää kohdata ketään enkä mitään niin kauan kun tiedän Pyhän Hengen ohjaavan minua sisältä käsin ja varjeleva minun sydämeni ja henkeni Kristuksessa.
Joillekin se, että Kristuksessa oleva kykenee hetkessä muuttumaan myrskystä auringonpaisteeksi, taikka vienosta tuulesta raivoavaksi pyörteeksi, ja monet jäävät ihmettelemään, että onko tuo nyt uskossa vaiko ei. Niin se pitää ollakin, sillä jos u"
Oletteko jo opiskelleet ko. läksyn? Osatteko jo tuoda lihassanne ain uusia ihmisolemuksia?
Osaatteko jo muuttua myskystä auringonpaisteeksi? Osaatteko muuttua vienosta tuulesta raivoavaksi pyösteeksi?
Jos ette osaa, niin kipinkapin sitten opiskelemaan! Muutten ette pääse adaminpojan taivaaseen, ja hänen epäsuosioonsa joutuminen tarkoittaa että häneltä menee hermot.
Ei teidän jokaisen tarvitse ihan Täydeksi Kameleontiksi oppia? Riittää kun osaatte olla tavallinen takinkääntäjä, osaatte valhehdella, jne. Osaatte ottaa selvää jonkun kieronpuun kautta lähimäisten asioista, osaatte kirjoittaa puuta-heinää profetiapalstalle. Silloin jo on opiskelu onnistunut, ja lukijat näkevät edistymisen. Voitte saada nimen Apu-kameleontti.
Hyvää opiskelua Mestarien tasolla! Ei edes Paavali päässyt niin pitkälle, kameleontiksi?
Ja kun vasta 2010 tuli ihan EKA täydellinen kameleontti-kristitty tähän maailmaan, ja JUMALAN LASTEN IHANA SALAISUUS (= adaminpojan otsikko täällä) paljastui, ja vielä Suomessa, niin tämähän pääsee Guinnesin ennätysten kirjaan!
Mikä huikea uutinen? Jumalan lasten "salaisuus" täällä, Suomessa, Suomi24 profetiapalstalla? Kyllä Paavikin tulee nyt kateelliseksi?
Salaisuus? Oppia kiemurtelemaan joka ikisessä roolissa, jotta ei tarvitsisi kristittynä pelätä?
Eikä "kärsiä tappiota joka rintamalla". Oi, Ihana on salaisuus! (Teille - niille - jotka pelkäävät, jotka eivät osaa taistella...)
Hyvää opiskelua PääOpettajanne johdolla! - TOTUUS KALLEIN
Inter vivos kirjoitti:
"Näin opin olemaan Kameleontti Kristuksessa Hänen Henkensä ohjaamana ja kykenen tuomaan lihassani ulos vaikka millaisia ihmisolemuksia, koska lihassani on kaikki mikä on saastaista ja kuollutta ja tätä maailmaa ja siksi on helppoa suorastaan käyttää niitä hyväkseen koska siten Kristuksessa oleva vain voi saavuttaa voiton ja voittaa, sillä muuten hän kärsii raskaat tappiot jokaisella taistelukentällä. Siksi en pelkää kohdata ketään enkä mitään niin kauan kun tiedän Pyhän Hengen ohjaavan minua sisältä käsin ja varjeleva minun sydämeni ja henkeni Kristuksessa.
Joillekin se, että Kristuksessa oleva kykenee hetkessä muuttumaan myrskystä auringonpaisteeksi, taikka vienosta tuulesta raivoavaksi pyörteeksi, ja monet jäävät ihmettelemään, että onko tuo nyt uskossa vaiko ei. Niin se pitää ollakin, sillä jos u"
Oletteko jo opiskelleet ko. läksyn? Osatteko jo tuoda lihassanne ain uusia ihmisolemuksia?
Osaatteko jo muuttua myskystä auringonpaisteeksi? Osaatteko muuttua vienosta tuulesta raivoavaksi pyösteeksi?
Jos ette osaa, niin kipinkapin sitten opiskelemaan! Muutten ette pääse adaminpojan taivaaseen, ja hänen epäsuosioonsa joutuminen tarkoittaa että häneltä menee hermot.
Ei teidän jokaisen tarvitse ihan Täydeksi Kameleontiksi oppia? Riittää kun osaatte olla tavallinen takinkääntäjä, osaatte valhehdella, jne. Osaatte ottaa selvää jonkun kieronpuun kautta lähimäisten asioista, osaatte kirjoittaa puuta-heinää profetiapalstalle. Silloin jo on opiskelu onnistunut, ja lukijat näkevät edistymisen. Voitte saada nimen Apu-kameleontti.
Hyvää opiskelua Mestarien tasolla! Ei edes Paavali päässyt niin pitkälle, kameleontiksi?
Ja kun vasta 2010 tuli ihan EKA täydellinen kameleontti-kristitty tähän maailmaan, ja JUMALAN LASTEN IHANA SALAISUUS (= adaminpojan otsikko täällä) paljastui, ja vielä Suomessa, niin tämähän pääsee Guinnesin ennätysten kirjaan!
Mikä huikea uutinen? Jumalan lasten "salaisuus" täällä, Suomessa, Suomi24 profetiapalstalla? Kyllä Paavikin tulee nyt kateelliseksi?
Salaisuus? Oppia kiemurtelemaan joka ikisessä roolissa, jotta ei tarvitsisi kristittynä pelätä?
Eikä "kärsiä tappiota joka rintamalla". Oi, Ihana on salaisuus! (Teille - niille - jotka pelkäävät, jotka eivät osaa taistella...)
Hyvää opiskelua PääOpettajanne johdolla!NIIN KOPIOI KOKONAAN ÄLÄKÄ VAIN SELLAISTA MIKÄ KIEROUTEESI SOPII. TÄSSÄ KOKO TEKSTI:On aika avata eräs ihanimmista asioista, mutta samalla eräs salaisuuksista joita ei seurakunnissa opeteta eikä julisteta ja kuitenkin sen osaaminen ja siinä eläminen ja vaeltaminen on Kristuksessa Jeesuksessa olevan A ja O.
Paavali on oikeastaan ainut joka puhuu tästä salaisuudesta. Muut apostolit ovat siitä vaiti, tai sitten hekin ovat siitä jossain kirjoittaneet, mutta heidän kirjoituksensa ovat joko kadonneet tai sitten ne ovat katolisen kirkon hallussa.
Paavali kehoittaa Kristuksessa olevia erittäin erikoisella kehoituksella, nimittäin hän sanoo neuvoksi Kristusta seuraaville: " Olkaa juutalaisille, juutalaisia, olkaa kreikkalaisille, kreikkalaisia, olkaa orjille orjia, olkaa vapaille vapaita. Olkaa jokaiselle sitä mitä he ovat. " Myös on kirjoitettu: " Olkaa viekkaat kuin ketut, mutta viattomat kuin kyyhkyset. " Myös Poika valoittaa tätä sanomalla, että ne joita henki kuljettaa niin ei kukaan voi sanoa mistä ne tulevat ja minne ne menevät.
Tässä on koko salaisuuden perusta olla Kristuksessa. Kristuksen oma on kuin Kameleontti. Se muuntuu aina tilanteen mukaan salatakseen todellisen minänsä, eli sisäisen olemuksensa. Heillä on eräs ihmeellinen lahja ja kyky, he vaistoavat ympäristönsä ja siinä olevat ihmiset. Kun he ovat tuon vaistoamisen suorittaneet niin he muuttuvat ynpäristönsä kaltaisiksi. Toisin sanoen he naamioituvat sellaisiksi kuin millaisia ihmisiä heidän ympärillään on. Samoin he muuttavat puhetapansa ja käyttäytymistapansa sellaiseksi kuin millaisia on ihmiset jotka heidän ympärillään ovat. Siksi he pystyvät tunnistamaan henget ja osaavat arvioida tilanteet aivan automaattisesti, jopa lopulta niin automaattisesti, että he itsekkään eivät sitä aina huomaa muutoin kuin jälkikäteen. Joillakin tuo vaisto on niin voimakas, taikka herkkä, että jos he istuvat ihmisten kanssa samassa huoneessa ja sisään tulee uusi ihminen, niin he tuntevat samalla hetkellä sen ihmisen todellisen tilan ja jopa ne synnit jotka sitä ihmistä pitävät vankina.
Itse aikoinani kun tämä alkoi todella tapahtumaan kohdallani, niin luulin, että olin tulossa hulluksi tai ainakin sekoamassa. Olin nimittäin tuttavieni luona kylässä ja sinne saapui ihminen joka ei edes tullut sisälle siihen huoneeseen jossa istuin ystävieni kanssa, kun yhtä äkkiä minussa alkoi herämään hirveä halu varastaa tavaroita. Se oli niin voimakas, että jouduin todella taistelemaan sitä vastaan. Tuo olo lähti pois heti sen jälkeen kun tuo vieras oli poistunut. Tuon perheen isä oli profeetta, ja hän kutsui minut toiseen huoneeseen ja kysyi mikä oli minuun tullut, sillä hän oli nähnyt minussa valtavan voimakkaan taistelun. Kun kerroin hänelle, niin hän sanoi minulle: " Tiedätkö, että olet Hengen johdossa. Olet omannut Kristuksen Hengen johdatuksen ja vaiston itsellesi. Olit tuntenut aivan oikein. Tuo vieras joka meillä kävi sairasti Kleptomaniaa, ja sinä tunnistit sen hengen vaikka et nähnyt sitä. " Sitten hän otti Raamatun esille ja luki nuo edellä mainitsemani kirjoituksen kohdat ja sanoi sitten minulle: " Tiedä, että sinun on hyvä harjoittaa ja oppia käyttämään tuota lahjaa ja kykyä, sillä se on se joka tulee auttamaan sinut läpi koko elämäsi täällä ajassa. " Sitten polvistuimme ja rukoilimme ja kiitimme ISÄÄ Hänen armostaan ja siitä että Hän oli varustanut minut kyseisellä lahjalla. Tuon talon isäntä kertoi minulle, että kaikilla Kristuksessa olevilla on tuo lahja. Toisilla se ilmenee hyvinkin varhaisessa vaiheessa ja toisilla hieman myöhemmin, mutta ilman Hengen johdatusta meisrä kukaan ei kykene vaeltamaan Jumalan tahdon mukaan ja täyttämään sen tehtävän kuin mikä kullekin on annettu. - Tuom.
Ei kaikki samaa sotk kirjoitti:
Kirjoittaja, Tuom.
Mut on monia muita foorumeita suomess, joissa voi kirjoitella niin ettei heti haukuta henkilökohtaisell tasoll. Tänne tuntuu jääneen vain sellaset joilla viiraa pahasti päästä, ja sitte muutama järkevä ja hengellinen, kuten sä ja Elisa... ja joku muuki. Täst on tullu sekasotkune villihenkien ja sekopäisten ketju. Mut raitist prohvetiaa? Sellast täältä sa hakee ku neulaa heinäsuovast. Mut onneks on vielä asiallist keskuteluuki. Muualla tarkotan.joka on paha!" Luultavasti sanan kehoitus olettaa, että jokin yhteisö itsessään ymmärtää, mikä on pahaa, vääryyttä, loukkaavaa jne. Mutta tällaista itseymmärrystä ei näytä enää olevan. Ei voi oikeastaan muuta kuin vedota ajan henkeen. Tietämättömyys, eksymys eivät ole syntiä. Eksymys voi tosin johtua väärästä mielenlaaduta tai synnin vaikutuksesta. Mutta ainakaan kristilisyyden nimissä ei pitäisi kenenkään ryhtyä räyhäämään. Sen verran eettinen kirja Raamattu on, jos sen eettiset ja moraaliset kehotukset on painettu sydämen tauluun. Raamattu kehottaa myös tärkeimmät elämää ohjaavat neuvot kiinnittämään ovien pieleen, kulkureiteille, että ne voitaisin mennentullen palatessa juostenkin lukea, jotta ne sammakot ja riivaajien sanakotelot pysyisivät kurissa. Myös muiden uskontojen eettisissä elämänohjeissa on ihan yhtä universaaleja teesejä, mikä myös velvoittaa vähimmässä määrin noudattamaan yhteiselämän sujuvuutta.
On tätä kestänyt jo pidemmän aikaa, jotta hengellisyyttä voi harrastaa rauhassa vain suljetuissa pienissä piireissä, kunhan välttää ja erottaa sitte sen toisen pahan, lahkoefektin. Mutta tänne julkiseen eetteriinkin on jonkun kirjoitettava, että meillä on rakastava Jumala, jolla on kaikille hyvä tahto. Ja jotka haluavat seurata Jeesusta Kristusta, niin Hän on näyttävä sille tien jota kulkea, ja Hän ilmoittaa sinulle, mitä reittiä
sinun on kuljettava. Ihmiset tekevät monia mutkia, kieroilevat, valehtelevat, mutta Jumala on tehnyt suorat tiet.
Toistan erään näyn, kysyttäessä, miten pääsen perille autiomaan poikki: Kamelisaattueelle annettin ohje, että mukaanne tuleva vesi riitää perille, jos kuljette suoraa tietä. Siis ymmärsin veden Jumalan sanaksi, että jos sitä täsmällisesti noudatatte ja kunnioitatte, niin Herra johtaa vaikeankin elämäntaipaleen perille, ikuisille rannoille, missä on kaikkea mitä sielu elämän erämaassa kaipaa ja enemmänkin. Suoralle reitille on myös merkitty keitaat, missä voi täydentää vesivarastojaan ja hieman levähtääkin. "Älä poikkea oikealle, äläkä vasemmalle, kulje suoraa tietä!" Väistää täytyy, paetakin ja piilouta, mutta sydämessäme on kuljettava suoraa tietä. Keitailla on myös syytä puhdistautua puhtaalla vedellä. Ja antaa Matkanjohtajan suorittaa puhdistautuminen sisäiseen sydämen tasolla olevaan totuuden kuuliaisuuteen ja puhtaaseen veljes/sisarrakkauteen. Koska sillätavalla myös kamelilauma jaksaa perille toinen toistaan auttaen.
PS.Toivottavasti se ei ole hanhilauma,minkä annetaan matkaa viedä, koska niillä vesi valuu sitä myöten pois. Jumala valitsikin varmaan kamelit sen vuoksi, koska ne kykenevät varastoimaan vettä myös itseensä pitkille kuiville erämäaille. Miltä tämä lyhyt ihmisen elämä usein vaikuttaa. - HERRAN KULKURI
Tuom. kirjoitti:
joka on paha!" Luultavasti sanan kehoitus olettaa, että jokin yhteisö itsessään ymmärtää, mikä on pahaa, vääryyttä, loukkaavaa jne. Mutta tällaista itseymmärrystä ei näytä enää olevan. Ei voi oikeastaan muuta kuin vedota ajan henkeen. Tietämättömyys, eksymys eivät ole syntiä. Eksymys voi tosin johtua väärästä mielenlaaduta tai synnin vaikutuksesta. Mutta ainakaan kristilisyyden nimissä ei pitäisi kenenkään ryhtyä räyhäämään. Sen verran eettinen kirja Raamattu on, jos sen eettiset ja moraaliset kehotukset on painettu sydämen tauluun. Raamattu kehottaa myös tärkeimmät elämää ohjaavat neuvot kiinnittämään ovien pieleen, kulkureiteille, että ne voitaisin mennentullen palatessa juostenkin lukea, jotta ne sammakot ja riivaajien sanakotelot pysyisivät kurissa. Myös muiden uskontojen eettisissä elämänohjeissa on ihan yhtä universaaleja teesejä, mikä myös velvoittaa vähimmässä määrin noudattamaan yhteiselämän sujuvuutta.
On tätä kestänyt jo pidemmän aikaa, jotta hengellisyyttä voi harrastaa rauhassa vain suljetuissa pienissä piireissä, kunhan välttää ja erottaa sitte sen toisen pahan, lahkoefektin. Mutta tänne julkiseen eetteriinkin on jonkun kirjoitettava, että meillä on rakastava Jumala, jolla on kaikille hyvä tahto. Ja jotka haluavat seurata Jeesusta Kristusta, niin Hän on näyttävä sille tien jota kulkea, ja Hän ilmoittaa sinulle, mitä reittiä
sinun on kuljettava. Ihmiset tekevät monia mutkia, kieroilevat, valehtelevat, mutta Jumala on tehnyt suorat tiet.
Toistan erään näyn, kysyttäessä, miten pääsen perille autiomaan poikki: Kamelisaattueelle annettin ohje, että mukaanne tuleva vesi riitää perille, jos kuljette suoraa tietä. Siis ymmärsin veden Jumalan sanaksi, että jos sitä täsmällisesti noudatatte ja kunnioitatte, niin Herra johtaa vaikeankin elämäntaipaleen perille, ikuisille rannoille, missä on kaikkea mitä sielu elämän erämaassa kaipaa ja enemmänkin. Suoralle reitille on myös merkitty keitaat, missä voi täydentää vesivarastojaan ja hieman levähtääkin. "Älä poikkea oikealle, äläkä vasemmalle, kulje suoraa tietä!" Väistää täytyy, paetakin ja piilouta, mutta sydämessäme on kuljettava suoraa tietä. Keitailla on myös syytä puhdistautua puhtaalla vedellä. Ja antaa Matkanjohtajan suorittaa puhdistautuminen sisäiseen sydämen tasolla olevaan totuuden kuuliaisuuteen ja puhtaaseen veljes/sisarrakkauteen. Koska sillätavalla myös kamelilauma jaksaa perille toinen toistaan auttaen.
PS.Toivottavasti se ei ole hanhilauma,minkä annetaan matkaa viedä, koska niillä vesi valuu sitä myöten pois. Jumala valitsikin varmaan kamelit sen vuoksi, koska ne kykenevät varastoimaan vettä myös itseensä pitkille kuiville erämäaille. Miltä tämä lyhyt ihmisen elämä usein vaikuttaa.Me kaikki, joka ainut ihminen olemme Kameleontteja jo luonostamme. Mehän annamme itsestämme aina eri kuvan eri ihmisille, toisin sanoen muutamme omaa perusminäämme ja esitämme näytelmää salaten meidän todellisen olemuksemme ja minämme, koska me varjelemme sitä ettei kukaan saisi tietää millaisia ja minkä kaltaisia me todellakin olemme. Juuri se on Kameleontin tapa muuttaa olemustaan salatakseen todellisen minänsä. Jos olemme todella rehellisiä itse kukin itsellemme, niin tiedämme tämän totuudeksi itse kukin kohdallamme, ja on rohkeaa tuoda se myös esille. Kristuksessa olevat vain käyttävät tätä luontaista taipumusta palvelemaan Kristusta, kuten Paavali on opettanut tekemään. Jos joku sanoo, että hän muka on kaikille juuri kirjaimellisesti sellainen kuin hän on ja myös näyttää sen jokaiselle mitään salaamatta, niin sellainen ihminen on täydellinen eikä hänestä voida havaita virheen virhettäkään, ja sellaista ei ole meidän ihmisten joukossa, joten miksi nostaa meteli siitä jos joku rehellisesti sanoo olevansa Kameleontti Kristuksessa.
- Inhottava realisti
Me kaikki, joka ainut ihminen olemme Kameleontteja jo luonostamme. Mehän annamme itsestämme aina eri kuvan eri ihmisille, toisin sanoen muutamme omaa perusminäämme ja esitämme näytelmää salaten meidän todellisen olemuksemme ja minämme, koska me varjelemme sitä ettei kukaan saisi tietää millaisia ja minkä kaltaisia me todellakin olemme. Juuri se on Kameleontin tapa muuttaa olemustaan salatakseen todellisen minänsä. Jos olemme todella rehellisiä itse kukin itsellemme, niin tiedämme tämän totuudeksi itse kukin kohdallamme, ja on rohkeaa tuoda se myös esille. Kristuksessa olevat vain käyttävät tätä luontaista taipumusta palvelemaan Kristusta, kuten Paavali on opettanut tekemään. Jos joku sanoo, että hän muka on kaikille juuri kirjaimellisesti sellainen kuin hän on ja myös näyttää sen jokaiselle mitään salaamatta, niin sellainen ihminen on täydellinen eikä hänestä voida havaita virheen virhettäkään, ja sellaista ei ole meidän ihmisten joukossa, joten miksi nostaa meteli siitä jos joku rehellisesti sanoo olevansa Kameleontti Kristuksessa.
Jo tuikitavallisen maalaisjärjen PITÄISI ihmiselle osoittaa asiallisen käytöksen ja korrektin kielenkäytön merkitys. Ilman Raamatun opetuksiakin moisen asian olettaisi olevan itsestäänselvyys.
Se, että ihmiset uskonsa nimissä toisilleen suuta soittavat ja muita julmasti mollaavat, on säälittävää.
Se, että joku tuollaisen toiminnan hyväksyy, on vielä säälittävämpää. - * * *
TOTUUS KALLEIN kirjoitti:
NIIN KOPIOI KOKONAAN ÄLÄKÄ VAIN SELLAISTA MIKÄ KIEROUTEESI SOPII. TÄSSÄ KOKO TEKSTI:On aika avata eräs ihanimmista asioista, mutta samalla eräs salaisuuksista joita ei seurakunnissa opeteta eikä julisteta ja kuitenkin sen osaaminen ja siinä eläminen ja vaeltaminen on Kristuksessa Jeesuksessa olevan A ja O.
Paavali on oikeastaan ainut joka puhuu tästä salaisuudesta. Muut apostolit ovat siitä vaiti, tai sitten hekin ovat siitä jossain kirjoittaneet, mutta heidän kirjoituksensa ovat joko kadonneet tai sitten ne ovat katolisen kirkon hallussa.
Paavali kehoittaa Kristuksessa olevia erittäin erikoisella kehoituksella, nimittäin hän sanoo neuvoksi Kristusta seuraaville: " Olkaa juutalaisille, juutalaisia, olkaa kreikkalaisille, kreikkalaisia, olkaa orjille orjia, olkaa vapaille vapaita. Olkaa jokaiselle sitä mitä he ovat. " Myös on kirjoitettu: " Olkaa viekkaat kuin ketut, mutta viattomat kuin kyyhkyset. " Myös Poika valoittaa tätä sanomalla, että ne joita henki kuljettaa niin ei kukaan voi sanoa mistä ne tulevat ja minne ne menevät.
Tässä on koko salaisuuden perusta olla Kristuksessa. Kristuksen oma on kuin Kameleontti. Se muuntuu aina tilanteen mukaan salatakseen todellisen minänsä, eli sisäisen olemuksensa. Heillä on eräs ihmeellinen lahja ja kyky, he vaistoavat ympäristönsä ja siinä olevat ihmiset. Kun he ovat tuon vaistoamisen suorittaneet niin he muuttuvat ynpäristönsä kaltaisiksi. Toisin sanoen he naamioituvat sellaisiksi kuin millaisia ihmisiä heidän ympärillään on. Samoin he muuttavat puhetapansa ja käyttäytymistapansa sellaiseksi kuin millaisia on ihmiset jotka heidän ympärillään ovat. Siksi he pystyvät tunnistamaan henget ja osaavat arvioida tilanteet aivan automaattisesti, jopa lopulta niin automaattisesti, että he itsekkään eivät sitä aina huomaa muutoin kuin jälkikäteen. Joillakin tuo vaisto on niin voimakas, taikka herkkä, että jos he istuvat ihmisten kanssa samassa huoneessa ja sisään tulee uusi ihminen, niin he tuntevat samalla hetkellä sen ihmisen todellisen tilan ja jopa ne synnit jotka sitä ihmistä pitävät vankina.
Itse aikoinani kun tämä alkoi todella tapahtumaan kohdallani, niin luulin, että olin tulossa hulluksi tai ainakin sekoamassa. Olin nimittäin tuttavieni luona kylässä ja sinne saapui ihminen joka ei edes tullut sisälle siihen huoneeseen jossa istuin ystävieni kanssa, kun yhtä äkkiä minussa alkoi herämään hirveä halu varastaa tavaroita. Se oli niin voimakas, että jouduin todella taistelemaan sitä vastaan. Tuo olo lähti pois heti sen jälkeen kun tuo vieras oli poistunut. Tuon perheen isä oli profeetta, ja hän kutsui minut toiseen huoneeseen ja kysyi mikä oli minuun tullut, sillä hän oli nähnyt minussa valtavan voimakkaan taistelun. Kun kerroin hänelle, niin hän sanoi minulle: " Tiedätkö, että olet Hengen johdossa. Olet omannut Kristuksen Hengen johdatuksen ja vaiston itsellesi. Olit tuntenut aivan oikein. Tuo vieras joka meillä kävi sairasti Kleptomaniaa, ja sinä tunnistit sen hengen vaikka et nähnyt sitä. " Sitten hän otti Raamatun esille ja luki nuo edellä mainitsemani kirjoituksen kohdat ja sanoi sitten minulle: " Tiedä, että sinun on hyvä harjoittaa ja oppia käyttämään tuota lahjaa ja kykyä, sillä se on se joka tulee auttamaan sinut läpi koko elämäsi täällä ajassa. " Sitten polvistuimme ja rukoilimme ja kiitimme ISÄÄ Hänen armostaan ja siitä että Hän oli varustanut minut kyseisellä lahjalla. Tuon talon isäntä kertoi minulle, että kaikilla Kristuksessa olevilla on tuo lahja. Toisilla se ilmenee hyvinkin varhaisessa vaiheessa ja toisilla hieman myöhemmin, mutta ilman Hengen johdatusta meisrä kukaan ei kykene vaeltamaan Jumalan tahdon mukaan ja täyttämään sen tehtävän kuin mikä kullekin on annettu.Täyttä paskaa kirjoitta nimim. "TOTUUS KALLEIN". Höpö-höpö. Siellä huseeraa KAMELEONTTI. Nimikerkkejä Adamin Poika, Eroittelija., Kristuksen kulkuri, tälläkertaa
"totuus kallein".
Hyi mitä saastaa! Itsekehua, itsensä korostamista. Omien kokemusten nostamista korokkeelle. Yök.
Totuudesta ei häivääkään. Kameleontin "viimeiset" kertomukset, siis VALHEET, sairaat tuotteet.... Yök!
Uskokaa, jotka harhautettavia olette? Mutta muistakaa:
- kun syö pilaantunutta ruokaa, alkaa oksettaa... ja jos syö ruokaa, josta seuraa ruokamyrkytys, seuraukset ovat vakavammat!
Adamin Poika. Eroittelija. kristuksen kulkuri. Totuus kallein, jne. ovat
KAMELEONTTI- ilmiötä! Aina uusi - kuin LOHIKÄÄRMEEN PÄÄ - esillä. Täyttä sontaa.
Mutta? Perkeleen demonivoimien villitystä...
Syökää, mutta älkää ihmetelkö - jos tulee kumma olo? Pilaantuneet tuotteet synnyttävtä oksettavaa oloa. Niistä puuttu suola, totuúden suola... - NäkijänIkkuna
Jo tuikitavallisen maalaisjärjen PITÄISI ihmiselle osoittaa asiallisen käytöksen ja korrektin kielenkäytön merkitys. Ilman Raamatun opetuksiakin moisen asian olettaisi olevan itsestäänselvyys.
Se, että ihmiset uskonsa nimissä toisilleen suuta soittavat ja muita julmasti mollaavat, on säälittävää.
Se, että joku tuollaisen toiminnan hyväksyy, on vielä säälittävämpää.Kirottu Puu
UT, Evankeliumi Markuksen mukaan 11:13-24
”Ja kun Hän kaukaa näki viikunapuun, jossa oli lehtiä, meni hän katsomaan löytäisikö hän ehkä jotakin siitä, mutta tultuaan sen luo hän ei löytänyt muuta kuin lehtiä.. sillä silloin ei ollut viikunain aika. Niin hän puhui sille: Älkään kukaan ikinä hedelmää sinusta syökö!”
* * *
Ja kun he varhain aamulla kulkivat ohi, he näkivät viikunapuun kuivettuneen juuria myöten.
Silloin Pietari muisti Jeesuksen sanat ja sanoi hänelle.
”Rabbi, katso viikunapuu jonka sinä kirosit, on kuivettunut. ”
* * *
Se, jonka Herra Jeesus kiroaa, ei kasva enää hedelmää. Se kuivettuu, kuolee, häviää... - johan on palsta
Me kaikki, joka ainut ihminen olemme Kameleontteja jo luonostamme. Mehän annamme itsestämme aina eri kuvan eri ihmisille, toisin sanoen muutamme omaa perusminäämme ja esitämme näytelmää salaten meidän todellisen olemuksemme ja minämme, koska me varjelemme sitä ettei kukaan saisi tietää millaisia ja minkä kaltaisia me todellakin olemme. Juuri se on Kameleontin tapa muuttaa olemustaan salatakseen todellisen minänsä. Jos olemme todella rehellisiä itse kukin itsellemme, niin tiedämme tämän totuudeksi itse kukin kohdallamme, ja on rohkeaa tuoda se myös esille. Kristuksessa olevat vain käyttävät tätä luontaista taipumusta palvelemaan Kristusta, kuten Paavali on opettanut tekemään. Jos joku sanoo, että hän muka on kaikille juuri kirjaimellisesti sellainen kuin hän on ja myös näyttää sen jokaiselle mitään salaamatta, niin sellainen ihminen on täydellinen eikä hänestä voida havaita virheen virhettäkään, ja sellaista ei ole meidän ihmisten joukossa, joten miksi nostaa meteli siitä jos joku rehellisesti sanoo olevansa Kameleontti Kristuksessa.
tuo HERRAN KULKURI!
- adamin.poika
* * * kirjoitti:
Täyttä paskaa kirjoitta nimim. "TOTUUS KALLEIN". Höpö-höpö. Siellä huseeraa KAMELEONTTI. Nimikerkkejä Adamin Poika, Eroittelija., Kristuksen kulkuri, tälläkertaa
"totuus kallein".
Hyi mitä saastaa! Itsekehua, itsensä korostamista. Omien kokemusten nostamista korokkeelle. Yök.
Totuudesta ei häivääkään. Kameleontin "viimeiset" kertomukset, siis VALHEET, sairaat tuotteet.... Yök!
Uskokaa, jotka harhautettavia olette? Mutta muistakaa:
- kun syö pilaantunutta ruokaa, alkaa oksettaa... ja jos syö ruokaa, josta seuraa ruokamyrkytys, seuraukset ovat vakavammat!
Adamin Poika. Eroittelija. kristuksen kulkuri. Totuus kallein, jne. ovat
KAMELEONTTI- ilmiötä! Aina uusi - kuin LOHIKÄÄRMEEN PÄÄ - esillä. Täyttä sontaa.
Mutta? Perkeleen demonivoimien villitystä...
Syökää, mutta älkää ihmetelkö - jos tulee kumma olo? Pilaantuneet tuotteet synnyttävtä oksettavaa oloa. Niistä puuttu suola, totuúden suola...Adamin.poika ei ole Herran Kulkuri
Herran Kulkuri on yksi Saalemseurakunnan vanhemmisto veljistä: OLIKO YLLÄTYS?
Nykyinen adamin.poika on alkuperäisen veli, siis lihallinen veli.
Alkuperäinen adamin.poika on kirjoittajana täällä vain minun kätteni kautta ja sitäkin harvoin.
Olen Ihmisoikeuksien valvoja ja Vammaisasiamies noin uteliaille tiedoksi. - ale.acta.est
Inter vivos kirjoitti:
Hyvää opiskelua PääOpettajanne johdolla!Te toisten syyttäjät kiroajat, tuomitsijat, panettelijat ja niin edelleen?
Ette hyväksy tänne kuin omaa uskoanne edustavat joten olisi hyvä tietää mikä usko se on, jotta jokainen Kristuksessa Jeesuksessa oleva joka pitäytyy siinä mitä kirjoitettu on pysyisi pois teidän heitä rienaavilta sivuiltanne. - Ei tarvinnut
johan on palsta kirjoitti:
tuo HERRAN KULKURI!
osaatte käyttää niin kaunista Suomea, että ihan hävettää. Minun nuoruudessani noin puhuvalta pestiin suu saippualla ja huuhdeltiin mäntysuopaliuoksella.
- RAKKAUDELLA TEILLE
joopas joo kirjoitti:
Lukeaa psykoosipappien
Päivän parhaat palat!
Ilmaiseksi.
Oksentakaa ulos
kierot lierot
mädäntyneet madot
(= Bulimia)RAKKAUDELLA
1 Ja tapahtui näinä päivinä että Herraltamme VAPAHTAJALTA MESSIAALTA kävi sana kaikille ihmisille: MINÄ OLEN HERRA Sinun Paimenesi, älä pidä muita paimenia MINUN rinnallani.
2 Älä turhaan tule eteeni apua Minulta pyytämään jos itse sen tai edes osan siitä lähimmäiseltäsi kiellät. Tee siis toiselle se minkä haluat itsellesi tehtävän ja tule sitten eteeni ja näet kuinka runsas on antini.
3 Älä turhaan kutsu Paimeneksi niitä jotka eivät paimenia ole, sillä monta väärää paimenta on tullut maailmaan eksyttääkseen MINUN lampaani pois Minun edestäni. Olenhan MINÄ teidät kaikki kutsunut, teidät kaikki nimeltä tuntenut, teidät kaikki lunastanut ja te olette MINUN.
4 Muista pitää PYHÄNÄ MINUN Sovitustyöni, älä sitä halvaksi katso vaan olkoon se edessäsi ja sydämelläsi kalleimpana aarteenasi aina iankaikkisuuteen asti.
5 Muista kunnioittaa Minun Sanaani, sillä siitä sinä olet Elävä iankaikkisesti.
6 Älä ota mitään pois Minun Sanastani, älä piirtoakaan, äläkä sitä väärin opeta, sillä MINÄ en salli että Minun Sanaani väärin opetetaan.
7 Karta hengellistä haureutta sillä olet liitettynä Minuun Hengen kautta etkä siis voi olla etkä käydä liittoon etkä sopimukseen kenenkään toisen kanssa rikkomatta kanssani tekemääsi liittoa.
8 Älä vihaa veleäsi äläkä sisartasi, sillä kaikkien puolesta olen Sovitustyön suorittanut ja kaikkien kaikki SYYLLISYYS on pois otettu, niin myös Sinunkin joten suo se sydämestäsi myös toiselle, sillä annoin sovituksen edestäsi ennenkuin olit olemassakaan ja niin myös tein veljiesi ja sisartesi puolesta.
9 Älä käännä silmiäsi maailman puoleen sieltä jotain itsellesi haluten, sillä Minä tiedän tarpeesi ja olen niistä kaikesta huolehtiva tarpeittesi määrän mukaan.
10 Älä käännä sydäntäsi, äläkä sydämesi ajatuksia pois Minusta vaan etsi kasvojani alati jotta ei himo sinua saaliikseen saisi ja liha valtaisi sinut haluillaan.
-Minä olen HERRA Sinun paimenesi, ei sinulta mitään puutu.Vihreille niityille Minä vien Sinut lepämään, virvoittavien vesien luokse laiduntamaan, Sinä olet MINUN. Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta Minun armoni ei Sinusta väisty, eikä rauhanliittoni horju, vaan olen johdattava Sinun askeleesi ja kirkastava tiesi päivä päivältä että paremmin Minut näkisit ja kävisit kanssani iankaikkaikkiseen elämään jonka olen Sinulle valmistanut.
Rakkaudella: Sinun Paimenesi ja Vapahtajasi
JEESUS MESSIAS
JUMALAN SANA - NÄKISITTEPÄ TOTUUDEN
adamin.poika kirjoitti:
Adamin.poika ei ole Herran Kulkuri
Herran Kulkuri on yksi Saalemseurakunnan vanhemmisto veljistä: OLIKO YLLÄTYS?
Nykyinen adamin.poika on alkuperäisen veli, siis lihallinen veli.
Alkuperäinen adamin.poika on kirjoittajana täällä vain minun kätteni kautta ja sitäkin harvoin.
Olen Ihmisoikeuksien valvoja ja Vammaisasiamies noin uteliaille tiedoksi.VAELTAVAT toisien tuomitsijat. Itsenne korottajat:
PROFETIA SUOMEN KANSALLE:
Tämä on sana Suomen kansalle, pohjoisille heimoille.
Luuletteko HERRAN mieleen olevan kaikki mikä on kauhuna.
Ei ole parannus mielessänne, ei teot hyvät sydämessänne.
Lihan himoissa kaikki juoksevat, lihalliset lihaa pyhittävät.
Lihan töitä pyhinä pitävät suukopua taivaan sanomana.
Mielettömiä ovat tekonne, Viisautta vailla vaelluksenne.
Herran omaksi itseänne kutsutte ja suulla häpäisette Herranne.
Luuletteko Herran mieltyvän tekoihin, sydämenhuoneen likoihin.
Kaukana on tienne Herran tiestä askeleet poissa Kuninkaan eestä.
Nostaisiko luokseen taivaan Herra Elolla vai tuomiolla silloin kerran.
Muistatte Häntä vain hädässä jos silloinkaan kun valitusta käytte huutamaan.
Missä kiitos, missä ilolaulu. Missä sydämenne puhdas taulu Herran alttarilta.
Olette kuin kirjanoppineet ja farisealaiset, niin miehet kuin joukkonne naiset.
Herraako luulette pettävänne. Puheillanne harhaan johtavanne. Saarnastuolissa ollen.
Jos Herra oikein tuomitsisi kuka teistä tuomiolta selviäisi ilman kadotustuomiota.
Sen te todella olette ansainneet kun Herraa olette halpana pitäneet. Mitä muuta luulittekaan.
Kuitenkin Herra yhä Armossaan. Kutsuu teitä saapumaan. Ristihinnaulittavaksi.
Siinä on synti tuomittuna. Armo suureksi annettuna lahjaksi kaikelle kansalle.
Ei Herra tuomita halua, ei kadotusta ihmiselle tarjota. Vaan kätensä Rakkaudella ojentaa.
Oottaa Herra vielä ajan vähäisen. Tietyn pituisen ja tietyn määräisen. Ennen kuin loppu on. - Aristarkus
Ei tarvinnut kirjoitti:
osaatte käyttää niin kaunista Suomea, että ihan hävettää. Minun nuoruudessani noin puhuvalta pestiin suu saippualla ja huuhdeltiin mäntysuopaliuoksella.
Johannes Kastaja sanoi.
"Te kyykäärmeitten sikiöt..." (Matt 3:7)
Herramme Jeesus sanoi:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt..." (Matt 23:33) Ja,
"Te olette isästä perkeleest, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa..."
(Joh 8:44)
Apostoli Paavali sanoi:
"Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen... etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?"
(Apt 13:10)
Johannes Kastajan, Jeesuksen ja Paavalin aikana ei ollut mäntysuopaa? Ja jos olisi ollut, sillä olisi pesty perkeleen palvelijoiden sydämet puhtaaksi? Sillä se on olennaista, mitä SYDÄMESSÄ on, ei se mitä silmään näkyy!
Ne, jotka itselleen tilaavat mm. "perkeleen sikiön" kunnianimen, saavat toki iloita siitä, että ovat valheissaan, kierouksissaaan, kameleontti-opeissaan niin hyvin edistyneet?
Opettajansa Valheen Isän oppipoikina ja - tyttöinä. Antakaamme aplodit heille!
- Tuom.
Laittakaa sulku sinne tietokoneillenne. Tarkoitan vapaalla jalalla liikuskelevia hörhöjä, joilla ei ole mitään kontrollia, mitä sammakoita suustansa päästelevät. Tämäkin ennustus se vaan toteutui. Uskon, että muidenkin on helppo ennustaa, mitä seuraavaksi tapahtuu. Siis selväjärkisten, mutta niitä ei näytä paljon esillä olevan? Annas olla...
- Aristarkus
Ja meininki vain kiihtyy? Nyt jo Paavalia ja Jeesustakin huudellaan KAMELEONTTI-harhan "oppimestareiksi".
Hyi olkoon mitä saastaa tuo kameleonttikerho jaksaa puskea? Kuin mätäpaise? Mut on kait se niin, että joku terävä "puukko" sattui sinne osumaan ja nyt p...a valuu hillittömästi?
Jatkakoot. Kun "sulkua" tietokoneille ei ole laitettu, niin ne joille valtuudet on uskottu, ovat tehneet seuraavien sanojen mukaan:
1 Tim 1:19-20, 2. Tim 2:1716-17, Tiit 1:14-15.
Kurittomat ja harhaoppiset on LOPUKSI jätettävä saatanan haltuun kuritettavaksi, lihan turmioksi, että (jos mahdollista) heidän henkensä pelastuisi Herran päivänä. Kyllä kurituksessa oppii. Loppuu "kameleontti-opit" ja kaikenkarvaiset lihan temput. (Ja toki ne kitisee tätäkin, mutta Herra valvoo asioitaan...) - Tuom.
Aristarkus kirjoitti:
Ja meininki vain kiihtyy? Nyt jo Paavalia ja Jeesustakin huudellaan KAMELEONTTI-harhan "oppimestareiksi".
Hyi olkoon mitä saastaa tuo kameleonttikerho jaksaa puskea? Kuin mätäpaise? Mut on kait se niin, että joku terävä "puukko" sattui sinne osumaan ja nyt p...a valuu hillittömästi?
Jatkakoot. Kun "sulkua" tietokoneille ei ole laitettu, niin ne joille valtuudet on uskottu, ovat tehneet seuraavien sanojen mukaan:
Kurittomat ja harhaoppiset on LOPUKSI jätettävä saatanan haltuun kuritettavaksi, lihan turmioksi, että (jos mahdollista) heidän henkensä pelastuisi Herran päivänä. Kyllä kurituksessa oppii. Loppuu "kameleontti-opit" ja kaikenkarvaiset lihan temput. (Ja toki ne kitisee tätäkin, mutta Herra valvoo asioitaan...)palstan ateistit ovat ehkä lähimpänä sydäntäni. He osuvat kritikissään ehkä lähinnä oikeaan. Lihan temput kyllä loppuu :) Tämän pitäisi olla vielä helppo jakoperusta, mutta kaikki on mahdollista.
Muta kuka on oppinut tuntemaan Jumalan tahdon? Siinä mielessä tunnen yksinäisyyttä. - KAMELEONTTI 2.
Aristarkus kirjoitti:
Kurittomat ja harhaoppiset on LOPUKSI jätettävä saatanan haltuun kuritettavaksi, lihan turmioksi, että (jos mahdollista) heidän henkensä pelastuisi Herran päivänä. Kyllä kurituksessa oppii. Loppuu "kameleontti-opit" ja kaikenkarvaiset lihan temput. (Ja toki ne kitisee tätäkin, mutta Herra valvoo asioitaan...)1 Kor 9:17 Jos minä sen mielelläni teen/ nijn minun palckan maxetan. Mutta jos minä ylönmielen sen teen/ nijn on se wirca cuitengin minulle uscottu.
1 Kor 9:18 Mikästä sijs minun palckan on/ että minä Christuxen Evangeliumi saarnan/ ja teen sen ilman mitäkän? etten minä turmelis wapauttani Evangeliumis.
1 Kor 9:19 Sillä ehkä minä olen wapa jocaidzesta/ nijn minä olen cuitengin minuni tehnyt jocaidzen palweliaxi/ että minä sitä usiammat woittaisin.
1 Kor 9:20 Judalaisille olen minä tehty/ nijncuin Judalainen/ että minä Judalaiset woittaisin. Nijlle cuin Lain alla owat/ olen minä tehty Lain alaisexi/ että minä nekin/ jotca Lain alla owat/ woittaisin.
1 Kor 9:21 Nijlle cuin ilman Laita owat/ olen minä tehty nijncuin minä ilman Laita olisin ( waicka en minä ilman Laita Jumalan edes ole/ waan olen Christuxen Lais ) että minä ne/ jotca ilman Laita owat/ woittaisin.
1 Kor 9:22 Heicoille olen minä tehty/ nijncuin heicko/ että minä heicot woittaisin. Minä olen jocaidzelle tehty caickinaisexi/ että minä caiketi muutamat autuaxi tekisin.
1 Kor 9:23 Mutta sencaltaista minä teen Evangeliumin tähden/ että minä sijtä osallisexi tulisin.
1 Kor 9:24 ETtekö te tiedä/ että ne/ jotca kijstasa juoxewat/ caicki tosin he juoxewat/ waan yxi palcan ennättä? Juoscat sijs nijn että te käsitäisitte.
1 Kor 9:25 Mutta jocainen cuin kilwoittele/ caikista hän idzens wälttä. Ne tosin sitäwarten/ että he catowaisen Cruunun saisit: Mutta me/ että me ijancaickisen saisimma.
1 Kor 9:26 Mutta en minä nijn juoxe/ cuin tietämättömän puoleen: ja en minä nijn kilwoittele/ cuin tuulda piexäin.
1 Kor 9:27 Waan minä curitan ruumistani/ ja alaspainan sitä/ etten minä muille saarnais/ ja idze hyljättäwäxi tulisin.
Mitä muuta enään voisitte tätä vastaan väittää, sillä Paavali muutti itsensä sellaiseksi kuin millainen oli hän jollekka hän sanansa julisti, ja niin toimimme mekin täydellisesti Paavalin antaman esimerkin mukaan, eli olemme Paavalin tavalla Kameleontteja.
Samoin KRISTUS JEESUS, joka oli KORKEIMMAN KIRKKAUS ja POIKA muutti itsensä halvaksi ihmiseksi lunastaakseen meidät, ja niin mekin muutamme itsemme kuten HÄN esimerkin antoi. Kuinka voitte tämän kieltää koska näin on asiain laita. Hän jopa teki muutoksen niin pitkälle että Hän tuli syntiseksi meidän syntiemme tähden, vaikka HÄN ei itse syntinen ollut. Niinpä mekin, jotka Kristuksessa olemme olemme kuin emme Hänessä olisi voittaaksemme ne jotka eivät Hänessä vielä ole. Teemme siis kuin Mestarimme neuvoo ja muutumme kuten tilanne vaatii olematta muuta kuin sitä mitä toisille näyttelemme, ja kuitenkin todellisuudessa me olemme Kristuksessa piiloitettuna uusina luomuksina kuten kirjoitettu on. Kas kun me emme kiellä kirjoituksia ja pidämme kiinni siitä kuin kirjoitwettu on. - yks vaan
Tuom. kirjoitti:
palstan ateistit ovat ehkä lähimpänä sydäntäni. He osuvat kritikissään ehkä lähinnä oikeaan. Lihan temput kyllä loppuu :) Tämän pitäisi olla vielä helppo jakoperusta, mutta kaikki on mahdollista.
Muta kuka on oppinut tuntemaan Jumalan tahdon? Siinä mielessä tunnen yksinäisyyttä.Tunne Jumalan tahtoa mutta usko on antanut tukea ja turvaa.Olen kyllä samaa mieltä että esim.Inhottavalla realistilla on järkevämmät ajatukset kuin näillä hourupäillä.Tulehan sinäkin Tuomari tänne katsomon puolelle ja nautitaan esityksestä pop-kornienen kera.
- adamin.poika
KAMELEONTTI 2. kirjoitti:
1 Kor 9:17 Jos minä sen mielelläni teen/ nijn minun palckan maxetan. Mutta jos minä ylönmielen sen teen/ nijn on se wirca cuitengin minulle uscottu.
1 Kor 9:18 Mikästä sijs minun palckan on/ että minä Christuxen Evangeliumi saarnan/ ja teen sen ilman mitäkän? etten minä turmelis wapauttani Evangeliumis.
1 Kor 9:19 Sillä ehkä minä olen wapa jocaidzesta/ nijn minä olen cuitengin minuni tehnyt jocaidzen palweliaxi/ että minä sitä usiammat woittaisin.
1 Kor 9:20 Judalaisille olen minä tehty/ nijncuin Judalainen/ että minä Judalaiset woittaisin. Nijlle cuin Lain alla owat/ olen minä tehty Lain alaisexi/ että minä nekin/ jotca Lain alla owat/ woittaisin.
1 Kor 9:21 Nijlle cuin ilman Laita owat/ olen minä tehty nijncuin minä ilman Laita olisin ( waicka en minä ilman Laita Jumalan edes ole/ waan olen Christuxen Lais ) että minä ne/ jotca ilman Laita owat/ woittaisin.
1 Kor 9:22 Heicoille olen minä tehty/ nijncuin heicko/ että minä heicot woittaisin. Minä olen jocaidzelle tehty caickinaisexi/ että minä caiketi muutamat autuaxi tekisin.
1 Kor 9:23 Mutta sencaltaista minä teen Evangeliumin tähden/ että minä sijtä osallisexi tulisin.
1 Kor 9:24 ETtekö te tiedä/ että ne/ jotca kijstasa juoxewat/ caicki tosin he juoxewat/ waan yxi palcan ennättä? Juoscat sijs nijn että te käsitäisitte.
1 Kor 9:25 Mutta jocainen cuin kilwoittele/ caikista hän idzens wälttä. Ne tosin sitäwarten/ että he catowaisen Cruunun saisit: Mutta me/ että me ijancaickisen saisimma.
1 Kor 9:26 Mutta en minä nijn juoxe/ cuin tietämättömän puoleen: ja en minä nijn kilwoittele/ cuin tuulda piexäin.
1 Kor 9:27 Waan minä curitan ruumistani/ ja alaspainan sitä/ etten minä muille saarnais/ ja idze hyljättäwäxi tulisin.
Mitä muuta enään voisitte tätä vastaan väittää, sillä Paavali muutti itsensä sellaiseksi kuin millainen oli hän jollekka hän sanansa julisti, ja niin toimimme mekin täydellisesti Paavalin antaman esimerkin mukaan, eli olemme Paavalin tavalla Kameleontteja.
Samoin KRISTUS JEESUS, joka oli KORKEIMMAN KIRKKAUS ja POIKA muutti itsensä halvaksi ihmiseksi lunastaakseen meidät, ja niin mekin muutamme itsemme kuten HÄN esimerkin antoi. Kuinka voitte tämän kieltää koska näin on asiain laita. Hän jopa teki muutoksen niin pitkälle että Hän tuli syntiseksi meidän syntiemme tähden, vaikka HÄN ei itse syntinen ollut. Niinpä mekin, jotka Kristuksessa olemme olemme kuin emme Hänessä olisi voittaaksemme ne jotka eivät Hänessä vielä ole. Teemme siis kuin Mestarimme neuvoo ja muutumme kuten tilanne vaatii olematta muuta kuin sitä mitä toisille näyttelemme, ja kuitenkin todellisuudessa me olemme Kristuksessa piiloitettuna uusina luomuksina kuten kirjoitettu on. Kas kun me emme kiellä kirjoituksia ja pidämme kiinni siitä kuin kirjoitwettu on.Me olemme rohkeasti ja pelvotta puhuneet uskostamme ja sen perustasta ja Jumalasta johon uskomme ja Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta jota tulee iankaikkisesti kutsua nimellä YeHaWaH ja joka on Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala ja ISÄ, sillä onhan Israel Hänen esikoispoikansa 2.moos.3 ja 4 luku. Hän on Israelin Pyhä ja Pyhä Henki itse. Muuta jumaluutta ja Jumalaa me emme tunnusta, emme edes kolminaisuuden iljetystä jonka riivaajahenget ovat synnyttäneet ja joka ei löydy mistään kirjoituksista ja jota ei yksikään apostoli eikä Profeetta ole julistanut eikä opettanut, eikä myöskään HERRAMME ja Mestarimme.
Meillä on sama usko ja luottamus ja liitto kuin Abrahamilla. sillä olemmehan hänen siemenensä jälkeläisiä ja olemme juutalaisia sydämenympärileikkauksen kautta ja olemme Israelinhuoneen lampaita. Tämä on uskomme ja sen perusta Kristuksen Jeesuksen soivitustyön kautta jonka ISÄN armosta me saamme olla Hänessä Vapahtajassamme ja Kuninkaassamme. Me emme tunnusta mitään muuta kuin mitä kirjoitettu on ja koska muut kutsuvat sitä harhaopiksi, niin silloinhan heillä on toinen usako ja toinen oppi ja toinen jumala, joten siksi he nimittelevät ja haukkuvat meitä koska eivät saa meitä kääntymään ja ottamaan vastaan heidän oppiaan. - Aristarkus
adamin.poika kirjoitti:
Me olemme rohkeasti ja pelvotta puhuneet uskostamme ja sen perustasta ja Jumalasta johon uskomme ja Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta jota tulee iankaikkisesti kutsua nimellä YeHaWaH ja joka on Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala ja ISÄ, sillä onhan Israel Hänen esikoispoikansa 2.moos.3 ja 4 luku. Hän on Israelin Pyhä ja Pyhä Henki itse. Muuta jumaluutta ja Jumalaa me emme tunnusta, emme edes kolminaisuuden iljetystä jonka riivaajahenget ovat synnyttäneet ja joka ei löydy mistään kirjoituksista ja jota ei yksikään apostoli eikä Profeetta ole julistanut eikä opettanut, eikä myöskään HERRAMME ja Mestarimme.
Meillä on sama usko ja luottamus ja liitto kuin Abrahamilla. sillä olemmehan hänen siemenensä jälkeläisiä ja olemme juutalaisia sydämenympärileikkauksen kautta ja olemme Israelinhuoneen lampaita. Tämä on uskomme ja sen perusta Kristuksen Jeesuksen soivitustyön kautta jonka ISÄN armosta me saamme olla Hänessä Vapahtajassamme ja Kuninkaassamme. Me emme tunnusta mitään muuta kuin mitä kirjoitettu on ja koska muut kutsuvat sitä harhaopiksi, niin silloinhan heillä on toinen usako ja toinen oppi ja toinen jumala, joten siksi he nimittelevät ja haukkuvat meitä koska eivät saa meitä kääntymään ja ottamaan vastaan heidän oppiaan.INFO 7.11.2010
1. Koska eräät ovat ryhtyneet vääristelemään Jumalan sanaa jopa niin, että väittävät apostoli Paavalin olleen joku "kameleontti" ja jopa että Herramme Jeesuskin olisi ollut joku "kameleontti" ?
2. Ja samat tahot opettavat muutakin, joka on sen yli, ohi taikka alitse, mitä Kirjoitettu on. (1 Kor 4:5).
3. Ja jopa väittävät, ettei Raamattu ole Jumalan sanaa....
4. Ja koska he eivät tahdo parannusta tehdä,
- heidän osakseen on määrätty sanktio, jonka Uusi Testamentti osoittaa. Heidät (harhaoppien opettajat) on hyljätty Jeesuksen nimessä saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi toisten aitoa uskoa
Jumalaan, Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen ja Pyhään Henkeen, jonka itse Jeesus lupasi lähettää. ( Johannes 14:26, 15:26, 16:13-14)
Tämä kurituksen sanktio pysyy voimassa niin pitkään kuin Herra Jeesus päättää. Tavoite on, että "syntisen lihan kuritus" tuottaisi parannuksen hedelmää.
Tämä kurituksen sanktio perustuu seuraaviin opetuksiin:
1. Tim 1:19-20
2. Tim 2:16-17
Tiit. 1:10-16
Kol 2:18
1. Kor 13:10
Vallankäytön peruste on se valta, jonka Jeesus ilmoitti delegoiduksi niille jotka Hän seuraavat.
Lukkas 10:19. Tällä vallalla Paavali toimi mm. Apt 13:8-11.
Sanktio on siksi, etteivät em.t harhaopetuksen kirjoittajat ole tehneet parannusta valheistaan, iljettävistä "lihan himoista" (kuten "kamelontti-oppi") eivätkä ole katuneet sitä, että nousivat ylpeydessään Jumalan lähettämiä profetiasanomia vastaan. - KÄNKKÄRÄNKKÄ
Aristarkus kirjoitti:
INFO 7.11.2010
1. Koska eräät ovat ryhtyneet vääristelemään Jumalan sanaa jopa niin, että väittävät apostoli Paavalin olleen joku "kameleontti" ja jopa että Herramme Jeesuskin olisi ollut joku "kameleontti" ?
2. Ja samat tahot opettavat muutakin, joka on sen yli, ohi taikka alitse, mitä Kirjoitettu on. (1 Kor 4:5).
3. Ja jopa väittävät, ettei Raamattu ole Jumalan sanaa....
4. Ja koska he eivät tahdo parannusta tehdä,
- heidän osakseen on määrätty sanktio, jonka Uusi Testamentti osoittaa. Heidät (harhaoppien opettajat) on hyljätty Jeesuksen nimessä saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi toisten aitoa uskoa
Jumalaan, Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen ja Pyhään Henkeen, jonka itse Jeesus lupasi lähettää. ( Johannes 14:26, 15:26, 16:13-14)
Tämä kurituksen sanktio pysyy voimassa niin pitkään kuin Herra Jeesus päättää. Tavoite on, että "syntisen lihan kuritus" tuottaisi parannuksen hedelmää.
Tämä kurituksen sanktio perustuu seuraaviin opetuksiin:
1. Tim 1:19-20
2. Tim 2:16-17
Tiit. 1:10-16
Kol 2:18
1. Kor 13:10
Vallankäytön peruste on se valta, jonka Jeesus ilmoitti delegoiduksi niille jotka Hän seuraavat.
Lukkas 10:19. Tällä vallalla Paavali toimi mm. Apt 13:8-11.
Sanktio on siksi, etteivät em.t harhaopetuksen kirjoittajat ole tehneet parannusta valheistaan, iljettävistä "lihan himoista" (kuten "kamelontti-oppi") eivätkä ole katuneet sitä, että nousivat ylpeydessään Jumalan lähettämiä profetiasanomia vastaan.alias M-L H. Olet paljastettu, mitä nyt aijot tehdä. Jatkatkos teeskentelyäsi vai tuutko esiin vanhalla nimimerkilläsi, vai yhäkö pelkäät noita Kameleontteja.
- Kristiuskoa
KÄNKKÄRÄNKKÄ kirjoitti:
alias M-L H. Olet paljastettu, mitä nyt aijot tehdä. Jatkatkos teeskentelyäsi vai tuutko esiin vanhalla nimimerkilläsi, vai yhäkö pelkäät noita Kameleontteja.
Nimimerkki KÄNKKÄRÄNKKÄ
osoittaa aivan upeaa kristillistä rakkautta, rauhaa, iloa ja kaikkea....
Se on niitä "paljastus-tyyppejä". Varmaan taas Kieron Puun kautta...
Ja yrittää provosoida jotakuta? Mutta,
tämä kerho, kamelontit kaverot on jo jätetty ns. Saatanan haltuun kuritettaviksi, Jeesuksen nimessä, niinkuin apostoli Paavali joutui määräämään pahimmat pilkkaajat, rienaajat ja Pyhän hengen vastustajat. 1. Kor 13:10, 1. Kor 5:5., 1 Tim 1:19-20.
Tämä teille uskoville tiedoksi, em. kameleonttikerhohan on itse julistanut, ettei he usko Uuden Testamentin opetuksiin... ja ettei Raamattu ole Jumalan Pyhää sanaa...
Uskokoot taikka ei, Jumala kuitenkin toimii, niinkuin suvereenisti toimii, eikä kysele lupaa edes kameleonttikerholta.
Heillä näyttää olevan mukana joku kreikkalainen ZEUS? Ja aiemmin he ilmoittivat että uskovat Vanhan Testamentin Jumalaan? No, harhauteilla saattaa "jumalat" vaihtua päivittäin? Ei huoli noteerata. .. Kyllä ne kiukuttelee ja kiihkoilee, mutta ei Taivaan Elävä Jumala tunne ongelmia savi-ihmisten kanssa? Hän osaa.... - meikä vain
Kristiuskoa kirjoitti:
Nimimerkki KÄNKKÄRÄNKKÄ
osoittaa aivan upeaa kristillistä rakkautta, rauhaa, iloa ja kaikkea....
Se on niitä "paljastus-tyyppejä". Varmaan taas Kieron Puun kautta...
Ja yrittää provosoida jotakuta? Mutta,
tämä kerho, kamelontit kaverot on jo jätetty ns. Saatanan haltuun kuritettaviksi, Jeesuksen nimessä, niinkuin apostoli Paavali joutui määräämään pahimmat pilkkaajat, rienaajat ja Pyhän hengen vastustajat. 1. Kor 13:10, 1. Kor 5:5., 1 Tim 1:19-20.
Tämä teille uskoville tiedoksi, em. kameleonttikerhohan on itse julistanut, ettei he usko Uuden Testamentin opetuksiin... ja ettei Raamattu ole Jumalan Pyhää sanaa...
Uskokoot taikka ei, Jumala kuitenkin toimii, niinkuin suvereenisti toimii, eikä kysele lupaa edes kameleonttikerholta.
Heillä näyttää olevan mukana joku kreikkalainen ZEUS? Ja aiemmin he ilmoittivat että uskovat Vanhan Testamentin Jumalaan? No, harhauteilla saattaa "jumalat" vaihtua päivittäin? Ei huoli noteerata. .. Kyllä ne kiukuttelee ja kiihkoilee, mutta ei Taivaan Elävä Jumala tunne ongelmia savi-ihmisten kanssa? Hän osaa....Ihan kummallista on se, että nuo adamit ja actat, ja sen semmoset tulee tänne profetiapalstalle raivoomaan. Kun kerran heill on eri usko, niin miksi sitä tuputtaa? ja sit kun arvostellaan, niin se itkee ja parkuu ja surkuttelee, että kun
MUKA OVAT VAINOTTUJA? Miks sit täällä lusmuilevat? Opettaisivat omissa paikoissaan, täähän on profetiapalsta, eikä mikään KAMELEONTTI-sekasotkun saarnpönttö!
Ja tätä mieltä on kyllä enemmän kuin niitä kameleonttikerhon höpöttäjii. - jo meni överiks
meikä vain kirjoitti:
Ihan kummallista on se, että nuo adamit ja actat, ja sen semmoset tulee tänne profetiapalstalle raivoomaan. Kun kerran heill on eri usko, niin miksi sitä tuputtaa? ja sit kun arvostellaan, niin se itkee ja parkuu ja surkuttelee, että kun
MUKA OVAT VAINOTTUJA? Miks sit täällä lusmuilevat? Opettaisivat omissa paikoissaan, täähän on profetiapalsta, eikä mikään KAMELEONTTI-sekasotkun saarnpönttö!
Ja tätä mieltä on kyllä enemmän kuin niitä kameleonttikerhon höpöttäjii.Onkohan ne päässy sieltä suljetulta karkuun, kun ne nyt raivoo?
ne huutelee jos Zeus jumalaaki avuks, ja väittää että se Zeus.-jumala on heitin vannoutunut vihollinen? Eiks jumalat oo solidaarisia toisilleen?
Ja nyt se sekakeru uskoo jo jopa UUten testamentin kirjotuksiinkin? Vaik äsken ne väitti, että uskovat vain Vanhaan testamenttii? Ja ettei Raamattu ole Jumalan sanaa...
Ne on ihan sekasin koo jengi. Ei päätä eikä häntää. uskovat kohta varmaan roskapönttöön. - AMEN SELA
jo meni överiks kirjoitti:
Onkohan ne päässy sieltä suljetulta karkuun, kun ne nyt raivoo?
ne huutelee jos Zeus jumalaaki avuks, ja väittää että se Zeus.-jumala on heitin vannoutunut vihollinen? Eiks jumalat oo solidaarisia toisilleen?
Ja nyt se sekakeru uskoo jo jopa UUten testamentin kirjotuksiinkin? Vaik äsken ne väitti, että uskovat vain Vanhaan testamenttii? Ja ettei Raamattu ole Jumalan sanaa...
Ne on ihan sekasin koo jengi. Ei päätä eikä häntää. uskovat kohta varmaan roskapönttöön.KOKO PORUKKA ÄÄRESTVIEREEN.
No täytyyhän teittii lapsii hieman opettaa lukemaankin, kun se noin vaikeata teille on. Tuo Zeus, jonka nimeen huudatte, on Ari=Raivo,STARK=Voima,US= ZEUS eli siis nimimerkki Aristarkus joka on koko palstan todellinen antikristus ja Totuuden vihollinen numero yksi jos tuota Lohikäärmettä ei oteta huomioon.
Se että me Kameleontit, kuten olette meidät nimittäneet, olemme täällä, johtuu siitä, että meillä on täysin laillinen syy olla täällä samalla oikeudella kuin tekin. Tämähän on profetallinen palsta eli siis julistuksellinen, sillä sana profeetta tarkoittaa julistajaa. Me emme pyri käännyttämään yhtäkään, sillä se ei ole meidän tehtävämme, sillä ei kukaan voi tulla ISÄN tykö ellei Poika häntä vie ja kukaan ei voi tulla Pojan tykö ellei ISÄ häntä vedä, ja koska me emme ole ISÄ emmekä Poika, niin olemme jättäneet nuo tehtävät niille jotka heille yksin kuuluvatkin. - hyi teitä
AMEN SELA kirjoitti:
KOKO PORUKKA ÄÄRESTVIEREEN.
No täytyyhän teittii lapsii hieman opettaa lukemaankin, kun se noin vaikeata teille on. Tuo Zeus, jonka nimeen huudatte, on Ari=Raivo,STARK=Voima,US= ZEUS eli siis nimimerkki Aristarkus joka on koko palstan todellinen antikristus ja Totuuden vihollinen numero yksi jos tuota Lohikäärmettä ei oteta huomioon.
Se että me Kameleontit, kuten olette meidät nimittäneet, olemme täällä, johtuu siitä, että meillä on täysin laillinen syy olla täällä samalla oikeudella kuin tekin. Tämähän on profetallinen palsta eli siis julistuksellinen, sillä sana profeetta tarkoittaa julistajaa. Me emme pyri käännyttämään yhtäkään, sillä se ei ole meidän tehtävämme, sillä ei kukaan voi tulla ISÄN tykö ellei Poika häntä vie ja kukaan ei voi tulla Pojan tykö ellei ISÄ häntä vedä, ja koska me emme ole ISÄ emmekä Poika, niin olemme jättäneet nuo tehtävät niille jotka heille yksin kuuluvatkin.Tämä on ihan laillinen palsta toisillekin, joten turha kitistä.
Opettakaa harhojenne, toises saa niitä vastustaa! - Kirjoitukset sanovat
AMEN SELA kirjoitti:
KOKO PORUKKA ÄÄRESTVIEREEN.
Se että me Kameleontit, kuten olette meidät nimittäneet, olemme täällä, johtuu siitä, että meillä on täysin laillinen syy olla täällä samalla oikeudella kuin tekin. Tämähän on profetallinen palsta eli siis julistuksellinen, sillä sana profeetta tarkoittaa julistajaa. Me emme pyri käännyttämään yhtäkään, sillä se ei ole meidän tehtävämme, sillä ei kukaan voi tulla ISÄN tykö ellei Poika häntä vie ja kukaan ei voi tulla Pojan tykö ellei ISÄ häntä vedä, ja koska me emme ole ISÄ emmekä Poika, niin olemme jättäneet nuo tehtävät niille jotka heille yksin kuuluvatkin.ovat neuvonpidossaan päättänee jotakin, johon Amen Selalla ei ole osaa eikä arpaa?
Ei edes puhevaltaa? On käsitelty, tehty päätös. Mikä?
Tämä jonka AMEN SELA itse kirjoittaa:
"koska me emme ole ISÄ emmekä Poika, niin olemme jättäneet nuo tehtävät niille jotka heille yksin kuuluvatkin."
On tehty päätös. Ja se tulee näkyviin. Jumalan kanssa ei voi leikkiä? Häntä ei voi kutsua valheiden takaajaksi. Hän ei pidä siitä yhtään. Ja tulee näyttämään, mitä mieltä Hän on valheista, ja varsinkin niistä, joita muka Hänen nimissään voi puhua.
Olkaa valmiit. Mihin? Jumalan Pyhiin toimituksiin. - Tuom.
Täytyy hankia lisää popkornia, niin kornia on jutut. Itse kaipaisin vaikka hourupäisten enneunia ja taatusti täydellä kunnioituksella. Hourupäisyydessäkin täytyy joku taso olla. Itse edustan ihan kohtuullista mediumtasoa. Mutta laitan täydellä kunnioituksella rajana siihen, mitä itse taivaan Jumala ilmoittaa.
- Michaela.....
Tuom. kirjoitti:
Täytyy hankia lisää popkornia, niin kornia on jutut. Itse kaipaisin vaikka hourupäisten enneunia ja taatusti täydellä kunnioituksella. Hourupäisyydessäkin täytyy joku taso olla. Itse edustan ihan kohtuullista mediumtasoa. Mutta laitan täydellä kunnioituksella rajana siihen, mitä itse taivaan Jumala ilmoittaa.
ovat jutut olleet. Ei niitä kyllä ole paljon viitsinyt lukea. Ei päätä eikä häntää. Mistähän lie lähtöisin? Kivempi olisi tosiaankin vaikka "hourupäisten" vilpittömienkin kirjoitukset, kaikella kunnioituksella, sillä niissä voikin piillä sitä jotain, Jumalasta lähtöisin olevaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023