CLIXOGAMING OSAKE NOUSEE!

euro999

ClixoGaming osakepelissä osakkeiden arvo on noussut hyvin lyhyellä noin kuukauden aikavälillä huimasti.

8. huhtikuuta osakepelin virallisesti auettua, osakkeet olivat hinnaltaan 0,40 euroa ja juuri nyt tuo hinta on jo huikeat 3,38 euroa!

Ensimmäisinä mukaan lähteneillä on siis ollut huomattavia ansioita ja omaisuuden lisäystä. Oletko sinä jo mukana?

http://euro999.can.com/fiindex

21

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooki

      Onko kukaan realisoinut lähes 1000% arvonnousua?

      Vai onko tämä vain "peliä"...


      naurattaa

    • Sologdin

      V a r o ! Tällaisia Clixogamingeja!
      Tuollaisia arvonnousuviestejä voi kirjoitella kuka vain. Koko Clixogaming on puhdasta petosta.

      • clixogame

        Miten sä voit tietää onko se huijausta vai ei? Ja tuolle toiselle, ei kai kukaan kysele muiden ottamisista, enkä ainakaan mä ota vielä mitään kun kurssi nousee koko ajan. En kai mä nyt niin hölmöjä mee tekee.


      • petoksen nitistäjä
        clixogame kirjoitti:

        Miten sä voit tietää onko se huijausta vai ei? Ja tuolle toiselle, ei kai kukaan kysele muiden ottamisista, enkä ainakaan mä ota vielä mitään kun kurssi nousee koko ajan. En kai mä nyt niin hölmöjä mee tekee.

        nimimerkki euro999 on yrittänyt kusettaa jo useilla eri foorumeilla tuolla clixogaming hommalla... pysykää vaan erossa niin rahanne säästyvät ja eiköhän tuo spämmärikin pikku hiljaa väsähdä :)


      • euro999
        petoksen nitistäjä kirjoitti:

        nimimerkki euro999 on yrittänyt kusettaa jo useilla eri foorumeilla tuolla clixogaming hommalla... pysykää vaan erossa niin rahanne säästyvät ja eiköhän tuo spämmärikin pikku hiljaa väsähdä :)

        Missä se petos on?
        Mikä Clixossa on tuota mainitsemaasi 'kusetusta'?
        Yritätkö oman mielipiteesi perusteella muokata muita?
        Oletko asiantuntija ja jos niin minkä alan?
        Mitä tiedät ClixoGamingistä?
        Selitä selkeästi miksi Clixossa ei voisi ansaita.
        Vastustatko kaikkea verkostomarkkinointiin liittyvää?
        Miksi?
        Tiedätkö mitä tarkoittaa sana 'spämmätä'?


      • marsmars
        euro999 kirjoitti:

        Missä se petos on?
        Mikä Clixossa on tuota mainitsemaasi 'kusetusta'?
        Yritätkö oman mielipiteesi perusteella muokata muita?
        Oletko asiantuntija ja jos niin minkä alan?
        Mitä tiedät ClixoGamingistä?
        Selitä selkeästi miksi Clixossa ei voisi ansaita.
        Vastustatko kaikkea verkostomarkkinointiin liittyvää?
        Miksi?
        Tiedätkö mitä tarkoittaa sana 'spämmätä'?

        Mene 999eero työkkärin jonoon siitä... joku vielä vetää turpaan kun yrität huijata kunnon ihmisiltä rahaa noilla virtuaali"osake"bisneksilläsi :)))


      • Nenäkipee
        marsmars kirjoitti:

        Mene 999eero työkkärin jonoon siitä... joku vielä vetää turpaan kun yrität huijata kunnon ihmisiltä rahaa noilla virtuaali"osake"bisneksilläsi :)))

        Etpä sanois noin jos olisitte samassa korttelissa. Tulis nimittäin sun nenäs aika kipeeks -:)


      • korttelipoliisi
        Nenäkipee kirjoitti:

        Etpä sanois noin jos olisitte samassa korttelissa. Tulis nimittäin sun nenäs aika kipeeks -:)

        Huoh... ottakaa vaan yhteen jossain sivukadulla jos siltä tuntuu... :-D

        Ehkä olisi parempi pysyä pois täältä talous&raha foorumeilta jos ei oikeat bisnesasiat kiinnosta! Turhempaa juttua saa hakea, ette kai tosissanne usko että joku lähtee tollasiin mukaan


      • Sologdin
        clixogame kirjoitti:

        Miten sä voit tietää onko se huijausta vai ei? Ja tuolle toiselle, ei kai kukaan kysele muiden ottamisista, enkä ainakaan mä ota vielä mitään kun kurssi nousee koko ajan. En kai mä nyt niin hölmöjä mee tekee.

        Mikä on yhtiön toimiala? Mihin se sijoittaa, kun se saa tuollaisia tuottoja? Laita tänne kopio yhtiön kaupparekisteriotteesta ja yhtiöjärjestyksestä, joista käyvät ilmi vastuuhenkilöt. Paljonko on yhtiön oma pääoma, paljonko osakkeita on liikkeellä? Mistä puolueettomasta pörssilistasta voi lukea yhtiön osakkeen kurssin kehityksen ja käytyjen kauppojen määrän? Missä yhtiön osakkeita ostetaan ja myydään ja kenen valvonnassa? Mistä saa yhtiön vuosikertomuksen ja tilintarkastajien lausunnon? Mikä viranomainen valvoo yhtiötä? Missä sen pääkonttori on? Koska sillä on osakkeenomistajien yhtiökokous?

        Sanon, että Clixogame on petosta. Kunnianloukkaussyytteen voi lähettää osoitteella: Nimimerkki Sologdin, Poste restante, Sirkka. Lomailen siellä ensi viikolla. Lupaan tulla oikeuteen vastaamaan sanoistani.


    • petteri

      jaa tämmösiä taas kaupataan

      Muistan kun nuorempana luokkakaverini lähti mukaan vähän saman tyyppiseen juttuun. tai ei siinä noita virtuaaliosakkeita silloin luvattu, mutta muuten oli homma samantyyppinen pyramidi tai ketjukirje, miksi noita nyt sanotaan.

      kaveri pisti siihen silloista rahaa parisen sataa markkaa ja saikin tulona heti muutaman viikon päästä joitain kymppejä. aika pian kuitenkin homma kuivui kokoon ja tappiolle taisi jäädä reilun satasen. lupaukset isoista tuloista ja alku näytti hyvältä, mutta luu jäi silti lopulta käteen.

      näitä on aina ollut, kuvio vaan vähän muuttuu. uusi pyramidi tulee aina muutaman vuoden välein pintaan. ehkä ihmiset ajan myötä unohtaa tulleensa huijatuiksi tai sitten uusia nuoria lähtee innoissaan mukaan

      ei näistä kukaan voitolle jää, ellei sitten homman käynnistänyt veijari. jotain tuomioitakin on joillekin näistä huijareista jaeltu, muistelen että näistä on lehdissä ollut juttua


      tv. pete

      • Minä kans

        Kaveris ei tainnut sitten osata mitään kun ei mitään tienannut? On muuten täällä samalla sahalla töissä, siivoaa noita vessoja. Terävä tyyppi. Ootteko veljeksiä?


      • petteri
        Minä kans kirjoitti:

        Kaveris ei tainnut sitten osata mitään kun ei mitään tienannut? On muuten täällä samalla sahalla töissä, siivoaa noita vessoja. Terävä tyyppi. Ootteko veljeksiä?

        Taidat sinä "minä kans" olla sama kaveri kun tuo euro999 kun noin ketuttaa?

        no ei ole kaveri siellä sahalla töissä niin kuin sinä. luki kyllä itsensä sitten lopulta merkonomiksi ja tehnyt nyt erilaisia pomohommia jo kohta parikymmentä vuotta. työn teolla pärjää kyllä ja onneksi ei enempää rahaa pyramiidihuijauksiin pistänyt silloin nuorempanakaan

        tv. Pete


    • mie vain

      Hei euro999, tartoitat varmaa että ensimmäiselle kaverille eli siulle on tullut huomattavaa omaisuuden lisäystä? voi olla jos oot jonkun muun reppanan saanut mukkaan verkostoosi. voitko lopettaa kirjottelun tuosta clixogamingista pliis! ei mene enää ees viihdteestä tuommonen!

      • euro999

        Jos lupaat opetella kirjoittamaan äidinkieltäsi oikein. Siihen saattaa toki mennä aikaa niin paljon, että et siinä vaiheessa enää edes näe tänne kirjoitella, saatikka ymmärtäisit jotakin enemmän kuin tänään.


    • luottaa vai ei

      Vaikuttaapas tosi mukavalta kaverilta tämä euro999, varmasti tosi fiksu ja rehellinen liikemies joka etsii täältä vakavia sijoittajia menestyvään yritykseen :-) Hohhoijaa, lopettais jo luuseri tollasen epätoivoisen spämmin

      jube

    • Martti

      Lähetä prosyyrit mulle osoitteeseen.

      Martti Leppänen
      Eerikinkatu 40-42, 20101 TURKU


      Sähköpostini ei jostain syystä toimi, enkä osaa sitä fiksata.

    • Tombio

      WHOIS tulos:

      Registrant:
      Admin, Current (PLCYKBDACD)
      Clixo Plc
      na
      na, na na
      MY

      Domain Name: CLIXOGAMING.COM

      Administrative Contact:
      Admin, Current (37214514P) [email protected]
      Clixo Plc
      na
      na, na na
      MY
      na

      Technical Contact:
      Network Solutions, LLC. (HOST-ORG) [email protected]
      13200 Woodland Park Drive
      Herndon, VA 20171-3025
      US
      1-888-642-9675 fax: 571-434-4620

      Record expires on 23-Jan-2005.
      Record created on 23-Jan-2004.
      Database last updated on 18-May-2004 17:50:25 EDT.

      Domain servers in listed order:

      NS5.SECURE-WEBHOSTING.COM 202.186.13.208
      NS6.SECURE-WEBHOSTING.COM 202.157.184.113

      Kannatta erityisesti kiinnittää huomitota registrant ja administrator kohtiin. Domainin varannut henkilö/yritys ei ole viitsinyt jättää itsestään mitään tietoja.

      Tuo "technical contact" kohtakin kertoo vain hostaus-palvelun tiedot.

    • Clixo

      Kyllä se clixo toimii !!!

      Ostin prelaunch vaiheessa 5000 osaketta 0,4€/kpl, tässä vaiheessa niiden arvo on noin 8000€. Rahat pystyy siirtää suoraan omalle tilille (siirto maksu 5€) tai ne voi nostaa visa kortilla ottomaatista. visakortti lähetetään kaikille mukaan lähteneille, ekat kortit saapuu noin 6-8vko päästä!

      Ihan kiva systeemi.

      • faktaa

        Hahhahahahaaa!!!! Minä ostin pennillä virtuaaliosakkeita ja kun suomi siirtyi euroon tein yhdessä yössä noin 500% tuoton!!

        Ei hyvää päivää lapset, kuka noita clixoja aina keksii :-)))


    • jorma-o

      ...menisin sittenkin mukaan wgi:n enkä clixoon? Siinä voi menettää rahansa kuulemma VIELÄKIN NOPEAMMIN kuin clixossa, pitääkö paikkansa?

    • Mistä raha

      Jos jokainen mukaan tulia nostaisi rahansa pois niin kuinka luulette että kävisi.. Sitä rahaa on siellä tasan niin paljon kun kuvittelette, että on sen osakkeen arvo. virtuaali rahaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe