lähiaikoina kategoriajakoa.
"Uskonnot ja uskomukset" siirtyy ala-kategoriaksi eli ei ole niin merkittävä aihepiiri kuin ennen.
Uskontojen ja uskomusten ohi ajaa pääkategorioina esim. "Muoti ja kaunes" ja "Seksi".
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9424138/
Itse olen joskus ehdotellut yölläpidolle joitain muutoksia, esim sitä että "Mormonit" siirrettäisiin Kristinuskon" alle, koska ovat kristittyjä ja "Jumala"-palsta siirrettäisiin pelkästään "Uskonnot ja uskomukset"-kategorian alle koska muillakin kuin kristinuskoisilla uskovilla on Jumalia.
Suomi24 muuttaa
10
239
Vastaukset
* Mitä ihmeen väliä sillä on, missä kohtaa foorumilla ollaan? Tässähän sitä keskutellaan, oltiin sitten missä gategoriassa hyvänsä? On sullakin murheet, että oikein Ylläpidolle ehdotellut missä kukin voisi parhaiten olla?
* Sinun kuuluisi olla vapaajattelijoiden tai ateistien palstalla, etkö sitä ole huomannut ollenkaan?- averea
Näsäviisas. Hänellä on Todensa ja Pakiksensa ja oletettu paikka hellaripalstalla n.s.psykiatrisen sairaanhoitajan Leahimin suojeluksesta.
Älä sinä siitä vällitä, Mohis! - averea
averea kirjoitti:
Näsäviisas. Hänellä on Todensa ja Pakiksensa ja oletettu paikka hellaripalstalla n.s.psykiatrisen sairaanhoitajan Leahimin suojeluksesta.
Älä sinä siitä vällitä, Mohis!Sinun teXtit kaikki on sitä hellutailaisuutta parhaimmillaan. Olen EDELLEEN sitä mieltä...
taas katkera ja syyttelevä henkilöä vastaan tapasi mukaan.
Mielipiteen vapautta ei voi kieltää edes valtiovalta kansainväliseen tuomioistuimeen joutumatta ja sinä vaan haluat kieltää.
Olisihan se mukavaa jos palstat olisi aihepiirien mukaisessa järjestyksessä ja ehdotuksia voi laittaa vaikka alla olevalle ylläpidon palstalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6026
Itsehän sinä ehdotit taannoin että saisit ihan henkilökohtaisen palstan omaan käyttöösi tältä foorumilta ja olisit itse sen palstan seriffikin.- aina auot päätäsi
Miksi sinä Mohikaani aina alat nokkia yksilöitä? Onko sulla oikeesti noin paha olla oman "uskosi" kanssa? Et osaa olla ihmisten lailla ollenkaan, vaan äkiset ja päkiset, vittuilet muille ja iniset, kun joku sanoo samalla mitalla sulle.
Mene itseesi. Tee parannus ja ole mies, jos ekrran mies olet. - ......
averea kirjoitti:
Sinun teXtit kaikki on sitä hellutailaisuutta parhaimmillaan. Olen EDELLEEN sitä mieltä...
Perseen nuolija.....
- leahim
averea kirjoitti:
Älä sinä siitä vällitä, Mohis!Viestisi averea ei ole
taas vastaamisen arvoinen.
N.s.Sari,averea aurorabore,..
Etkös sinä tullut uudelleen uskoon betsyn kautta?
Silloin morkkasit Mohista uskosi vähättelystä!
Ja luovuit taas..kovin on kuin tuuliviiri
sinun elämäsi.
Turmeluksen kyvää sitä niittä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492