Miksihän se raakaöljyn hinta on nousussa ?
Tänään, 6.5 2004: $ 36,76 (1 € = 1,2126 $)
Onko "öljylähteet" ehtymässä, vai johtuuko tämä niistä Lähi-Idän ongelmista ?
Miten raaka-öljyn hinnan nousu vaikuttaa bensiinin hintaan ?
Raaka-öljyn hinta ?
5
523
Vastaukset
- Oiler
Syitä raakaöljyn hinnan nousuun on monia:
- tuotannonrajoitukset
- alhainen varastotaso
- kesää kohti kasvava kysyntä
- poliittinen tilanne yms.
Raaka-öljy on öljytuotteiden, mm. bensiinin, raaka-aine, jota tislaamalla ja jalostamalla saadaan eri tuotteita. Jos raaka-aineen hinta nousee, niin nousee jalostetun tuotteenkin.
Ihmeen paljon vaan ovat hinnat nyt nousseet. Varsinkin bensan hinta suhteessa dieselin hintaan.- OIL-MAN
Halpeneeko se enää koskaan ??
- Oiler
OIL-MAN kirjoitti:
Halpeneeko se enää koskaan ??
Pitkällä aikajaksolla trendi on pikkuhiljaa tasaisesti nouseva eli öljytuotteiden hintahan nousee hitaasti, mutta varmasti koko ajan.
Lyhyemmällä aikajaksolla hinnat luultavasti taas laskevat, mutta tuskin kovin paljon ennen syksyä. Tässä asiassa on niin monta eri tekijää, että ennustaminen on mahdotonta (itse asiassa, jos sen osaisi, niin ei tarvitsisi töitä tehdä...).
Paikkakuntakohtaisia kampanjoja, tarjouspiikkejä yms. varmaankin esiintyy edelleen kesälläkin, joten silmät auki ja tankille, kun edullinen mahdollisuus avautuu.
- OIL-MAN
$ 37,61 (1 € = 1,2116 $)
Miten se taas on noussut ??
Kohta se on $ 40.... Miten se sitten vaikuttaa bensan hintaan, kun on noin kallista öljyä ?? - ripe
raakaöljy on maksanut -70 luvulla, suhteessa bensan sen aikaseen hintaan. Onko suomessa tullu veroa kuinka paljon lisää? Jos joku viitsis etsiä hintoja ja sen aikasia palkkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889