Sain kavereitani peruskoulussa

jesse17

Olen saanut peruskoulu aikana (5-9 luokalla) kahta kaveriani aina kun on mieli tehnyt. No en ole näitten henkilöiden kanssa ollut yhtä aikaa, Nimeltään ville ja eetu (nimet eivät ole oikeat) vaan olen saanut kumpaakin aina erikseen.

Kaikki alkoi 5 luokalta kun olimme luokan kanssa teatterissa, Istuimme eetun kanssa vierekkäin ja yht äkkiä eetu livauttaa kenkänsä pois ja silittelee minun jalkaani kengällään, No minä ihmeissäni katson häntä ja tunnen kuinka housuissani näkyy kohoama. No livautan oman kenkänikin pois ja sivelen häntäkin jalallani, Ja hetken päästä eetu laittaa varovasti mutta aika uskaliaasti kätensä minun housuilleni ja puristaa kaluani.

Laitan kuitenkin eetun käden pois ja sanon että ei nyt, että joku voi nähdä. Eetu ymmärtää asian ja heti teatterin esityksen päätyttyä, Menemme koulun vessaan jossa riisumme itsemme alasti. No eetu ottaa kyrpäni suuhun ja tunnen kuinka kyrpäni jäykistyy isoksi ja kuinka hyvältä se tuntuu.

Sitten on minun vuoroni ottaa eetulta suihin, Imen hänen kyrpäänsä vähän aikaa kunnes eetu ehdottaa että haluaisinko työntää hänen peppuunsa, Minä sanon että "Joo" ja alan työntämään kyrpääni hänen peppuunsa ja samalla eetu rupeaa voihkimaan, Ja minä tunnen kuinka kaluni alkaa sykkiä ja yht äkkiä spermani syöksyy eetun peräsuoleen.

Eetu kysyy että voisiko hän nyt vuorostaan työntää minun peppuuni, No minä siihen että "joo, tottakai" ja niin eetu varovasti mutta samalla tahtia kiihdyttäen alkaa vetelemään minua peppuuni ja eikä kauan kun tunne kuinka lämmin sperma lentää peräsuoleeni. Sitten pukeudumme ja lähdemme tunnille.

Jatkuu vielä....

11

15220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesse17

      Eräänä päivänä ville pyytää minua koulun jälkeen luokseen, No minä vastaan että "joo, voin mä tulla sun luo" Saavumme villen luokse ja kun menemme hänen huoneeseensa niin hän tarttuu minuun kiinni ja halaa minua, Sitten hän puristelee kaluani housuni läpi ja kaluni jäykistyy heti.

      Ville sanoo että "puristele kaluani" ja minä puristelen, Ja tunnen kuinka villellä on kova kalu jo housuissa. Sitten otamme vaatetta vähemmälle ja menen bokserit jalassa villen sängylle ja ville tulee boksereideni kohdalle ja riisuu ne ja kaluni pääsee vapauteen.

      Ville alkaa ottamaan suihin kaluani ja tunnen kuinka ihanasti hän imee kaluani ja eikä aikaakaan kun tunnen kaluni sykkivän, Sanon "kohta tulee" mutta ville keskittyy kaluni imemiseen ja sitten se tapahtui, Laukesin hänen suuhunsa ja ville imee vielä kaluni puhtaaksi.

      Sitten ville sanoo että "nyt on sun vuoros ottaa multa suihin", Mä vastaan "joo", Ja riisun villeltä bokserit ja alan samalla tavalla imemään hänen kaluaan ja eikä aikaakaan kun villekin laukeaa suuhuni ja tunnen lämpimän sperman suussani ja imen vielä hänenkin kalunsa puhtaaksi.

      Tässä oli tarina "villen" kanssa, Mielipiteitä tulemaan :D,

      • Ville 17v

        Kiva, kun suostuit.


      • Auts !
        Ville 17v kirjoitti:

        Kiva, kun suostuit.

        JOO, JOO, JOO


      • Ville17v
        Auts ! kirjoitti:

        JOO, JOO, JOO

        Tuutsä meille iltapäivällä?


      • Olitte aika tasa-arvoisia. Itsellä on omat Eetu ja Ville. Tosin meillä on roolit selvät. Minä imen ja annan. Pojat panee ja parittaa. Olen porukan hintelin. Viihdyin kyllä porukassa.


    • --------------------

      Joo, vitosluokallahan sitäl..................................

    • vanha1

      n uo ovat niin kiihoittavia, se on ihanaa kun sperma purkautuu suuuhun ja saa niellä kaiken ja samoin nuo perse panot kun kyrpä tunkeutuu peräsuoleen ja alkaa hillitön pumppaus loppuen ihanaan orgasmiin ja sperman purkautumiseen pyllyyn josta se kiihoitavasti hiljalleen valuu pois ja jos oikein haluaa namutella niin anaalia voi nuolla ja samalla maistella sieltä valuvaa spermaa.

    • kiimanenbi

      vithuu te ootte kiimasii...yhtä paljon ko mä:> oon 17 vee ja vittu haluun et joku pnaee mua peppuun ja laukee ja et mäkin laukeen jonkin peppuunn oooohhh auttakaa....

    • jeppe124

      mä voisin auttaa sua ja imeä kanssa kunnolla ite oon 22vee

    • hornyBoi-18

      en oo ennen kokeillu seksiä poikien kanssa mut se kiihottais ;) ois kiihottavaa kokeilla peppuseksiä ,et sais munaa omaa peppuun ja panna jotain toista

    • Anonyymi

      Kell stondaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe