Kävinpä siellä ilmaisella näöntarkastuksella. Ihan järkky paikka! Myyjä hihitteli koko ajan omituisesti ja optikkonainen oli aivan hirmu törkeä! Hän tiuski ja jankkasi minulle ihan koko näöntarkastuksen ajan erittäin töykeästi... onko sinulla lasit, onko, onko, mitä ongelmia sinulla on, mitä sinä täällä teet, ai niin nuorena sait lasit, jaahas, ja näkö on parantunut, aha... Olin ihan itku kurkussa siellä, hän oli niin kaamea!
Olen menettänyt juuri läheiseni, olin itkeskellyt taas koko päivän, kun menin optikkokäynnille mietin että tällaista paskaa en kestä, pariin kertaan olin jo aikeissa lähteä optikolta vetämään, ajattelin jo, onko tämä piilokamera. Koskaan en missään ole niin huonoa kohtelua saanut kuin Pirkkalan Citymarketin uudessa Instrumentariumissa, ja siellä nimenomaan naisoptikko oli kamala!!!!
Ihan niinkuin sinne nyt ihminen ihan huvin vuoksi menisi, optikolle saatana! Lasithan minun sitten on uusittava, näkö oli sen verran muuttunut, mutta voitte arvata, että otan ne toisesta liikkeestä kuin tuosta, ja tämä siis sen hirveän optikkonaisen takia.
Onko muilla sieltä paikasta minkälaisia kokemuksia?
Pirkkalan Citymarketin
10
1401
Vastaukset
- edelliseen...
siis hän tiuski ja valitti ja jankkasi ihan koko ajan ja ihan kaikesta, ei uskonut minua, ei sitten millään, ihan kuin olisin huijannut, järjetöntä, kuka menee optikolle huijaamaan sieltä itselleen lasit? Kaikki mitä vastasin oli väärin, ei miellyttänyt, siis ihan u s k o m a t o n optikkonainen! Onko hän kaikille niin helvetin pingottunut, vaan vai minulle? En ymmärrä, en.
Ps. Eipä tule olemaan kovinkaan pitkäikäinen paikka tuo, veikkaan, jos siellä tuo nykyinen naisoptikko saa vapaasti rehottaa.- ammattivalittajako?
Jos kerran olit herkistyneessä mielentilassa, niin miksi juuri silloin iskee tarve lähteä optikolle? Eikö olisi ollut parempi rauhoittua päivä tai kaksi? Eihän itkuisilla silmillä näöntarkastusta edes kannata tehdä, silmien täytyy olla levänneet.
En puolustele tapahtunutta enkä tunne asiaa, mutta omalla tunnetilallasi varmasti oli vaikutusta siihen, miten koet ja suhtaudut asioihin.
- Kokeile seuraavaksi
Specsaversia!
- käynyt enkä toiste m
Ei voi sanoa että optikkoa olisi asiakas ystävällisyydellä pilattu.
- mainonnan hölmö uhri
Luvattiin toiset lasit kaupanpäälle tai aurinkolasit kaupanpäälle. Kävin Instrussa. Vikatikki! Hah! Ne "ilmaislasit" ja "ilmaisaurinkolasit" oli ihan shaissee. Niitä oli todella pienet valikoimat ja ne olivat ihan lasten kokoja. Mallitkin oli ehkä vähän vanhan oloisia. Varsinaisia lasejakin tutkailin. Niissä oli valinnanvaraa enemmän, mutta silti liian vähän minun makuuni. Nou tänks. Lasini hankin muualta. Mutta ehkä tuo instrun minilasit sitten jollekin käy (lapselle tai erittäin pienikokoiselle ja retrohenkiselle?)
- Ouzzy88
Siis katselet laseja ja myyjä hihittää koko ajan sulle vieressä. Kuulostaa uskomattomalta mutta hei jos sillä myyjällä oli joku hepulihetki tai joku oli just sanonu sille jotain hauskaa? Yleensä kaikki myyjät on vaan niin yrmyjä suomessa että tuollainen hihitys olisi mielestäni ihan ok vaihtelua. Mut hei tää oli vaan mun mieli
pide. - lköjdsfjö
Kävin kanssa. Ajattelin aluksi että myyjä on vain iloinen eikä siinä mitään, mutta aika oudoissa kohdissa se taisi hihitellä.
- ei ole pakko käydä
Asioin myös kyseisessä paikassa. Miehen käytös ok, mutta vanhempi nainen karkoittaa asiakkaat jo pelkällä ilmeellään.
- onneksi.on.muitakin
Harvoin saa näin tylyä palvelua ja haukkumista osakseen. Antajana jo hieman varttuneempi nainen, liekö omistaja? Onneksi jo ennen kaupan päätöstä, niin suurempaa vahinkoa ei sattunut. Suosittelen kiertämään ja kaukaa.
nimim. kaksi kertaa käynyt.
Ensimmäisen ja viimeisen. - Mitämyyjiä
Huonoin optikkoliike .Kerran erehdyin meneen🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279