sääleihin mentiin 78:lla pisteellä, pelejä oli 2 vähemmän, eli nyt tarvittanee sellaiset 80 pistettä ainakin.
Tepsillä on nyt 10 pistettä ja 40 peliä pelaamatta, uupuu siis 70 pistettä, tekee 1,75 pistettä/ottelu jatkossa.
Jos tepsi voittaa joka toisen pelin, eli 20 puhtaasti ottamalla niistä täydet kolme pistettä/peli, tulee lopputulemaksi 70 pistettä, ei jatkoon.
Jos tepsi voittaa joka toisen ja häviää joka toisen vasta jatkoilla, niin tulee pisteitä 90, se riittää.
Pitää siis jäljellä olevissa peleissä joka toinen voittaa puhtaasti (3 pistettä) ja lopuissa 20 pelissä ottaa vähintään joka toisessa (10) tasapelipiste. Se riittänee, varmaa tietoa ei ole kellään.
Jos häviää pelinkin nollilla, niin pitää seuraavaksi voittaa aina kaksi (3p. 2p.)
Jos häviää kaksi peliä putkeen nollilla, niin onkin jo voitettava putkeen neljä.
Mahdotonta mikään ei siis ole, mutta vaikeaa, oli viimeinen hetki herätä voittamaan.
Jos tepsi voittaisi kolmesta pelistä kaksi puhtaasti (3 3), niin tulisi pisteitä 100, sillä oltaisiin viimekauden perusteella sijalla 5. Viimekauden perusteella, jos voitetaan kaikki loput ilman pistemenetyksiä, niin tulee runkosarjan voitto.
Viimekaudella jumbosija vältettiin pisteillä 72, tosin 59:kin olisi riittänyt. Tuohon 59:sään pisteeseen on matkaa 49 pistettä, se on yhtäkuin 16 3-pisteen voittoa. Eli siis erot sijoilla 10-13 ovat taaskin varmasti hyvin pienet, mutta joka toinen peli olisi syytä puhtaasti voittaa, jotta on edes mahdollisuudet sääleihin.
Aika isolta takamatkalta on siis kiihdytettävä.
Viimekauden jumbon saldo oli 17 voittoa 7 tasapeliä.
Sijalla kuusi oli tepsin saldo 25 ja 8.
Sijalla 10. jokereiden 22 ja 8.
Tepsillä 2010-11 on nyt 1 ja 4.
Tältä pohjalta ja täältä pohjalta.
Spekulointia
4
193
Vastaukset
- Mestaruus on
jo meidän!!!
- meni pistekeskiarvol
la 1,5. Jos siis Tepsi löytää viimekauden vireen niin lopuista peleistä on luvassa 60 pistettä, yhteensä 70.
Viimekaudella siis kahdella ottelulla vähemmän otettiin sija 13. 72:lla pisteellä, kiitos ilveksen joka sukelsi pahasti, mutta nyt se ilves on tps ,joten 70:llä pisteellä ei taida välttää edes jumbosijaa, jos sitten ei jokin muu seura romahda vielä totaalisesti.- siis sanoa että
tepsi välttää karsinnat vain jos joku muu seura romahtaa totaalisesti ?
- kjhgfd
siis sanoa että kirjoitti:
tepsi välttää karsinnat vain jos joku muu seura romahtaa totaalisesti ?
sinun laskentataulukkosi koske TPSiä . Ei varmasti tapahdu sellaista ihmettä että näin kävisi. Toi noi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734