Tosiasioita

naisista.

Olen alle 30 vuotias mies. Olen oikeastaan aina ihmetellyt sitä, että miten joku voi olla sovinisti eli, että joku vihaa naisia.

Olen kuitenkin viimevuodet työskennellyt naisvaltaisessa työpaikassa ja olen muuten ollut naisten kanssa normaalia enemmän tekemisissä kuin ennen kun olin yksityisyrittäjä.

Olen alkanut päiväpäivältä ymmärtämään mikä sovinisteja oikein riivaa. Vaikka kuinka yritän kitkeä sen pois mielestäni, niin päiväpäivältä se tulee vahvempana mieleeni.

Naisten mielestä(yleensä, eli 99& naisista) KAIKKI miehet on aina tyhmiä, tunneköyhiä ja ei heidän mielestään ymmärrä ihmisiä vaan ovat kaikki sikoja. Mitä tästä pitäisi ajatella, ja miten tällä tavalla naiset odottavat, että miehet kauheasti arvostaisi heitä?

Yksi asia mikä minua vaivaa eniten on se, että KUN nainen on väärässä jossain asiassa, niin hän ei varmasti myönnä tätä, vaan inttää vaan vastaan vaikka tuomiopäivään asti, ilmeisesti periaatteesa koska kokee muuten olevansa jotenkin kierolla ja erittäin oudolla ajattelutavalla alistetussa asemassa. Eli virheitä naiset ei myönnä vaikka he olisivat tehneet mitä ja vaikka kuinka väärässä. Mikään ei olisi helpompaa kuin pyytää yksinkertaisesti anteeksi virhettään tai ainakin myöntää, että "väärässä olin"jne..MUTTA EI!

Fiksu ihminen, eli tässätapauksessa mies on rehti ja myöntää toimineensa väärin jne.

Mitä pitäisi myös ajatella siitä, että naiset puhuvat kaikista ( jopa toinen toisistaan) pahaa seläntakana, erittäin ilkeämielisesti ja ovat muutenkin usein ilkeitä ja pahansuopia akkoja!

Alan olemaan siis sitä mieltä, että kaikkienkannalta olisi todellisuudessa parempi kun naiset olisivat kuten ennenvanhaan kotona, tekisi miehelleen ja perheelle ruokaa ja siivoaisi. Miesten pitäisi ainakin johtotehtävät hoitaa ehdottomasti, koska naisista ei selvästikään siihen ole, koska kun nainen saa valtaa hänestä tulee välittömästi maailman kusipäisin ihminen, mutta mies omaksuu johtajankin aseman yleensä nöyrästi, johtajanhan on oltavakin nöyrä tietyssä mielessä, muuten ei pärjää!

4

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afhrj

Kun tuo on niin totta, ja kaikki vastaanväittäjät tulevat nyt tänne haukkumaan meitä, käy jälleen se yksi tosiasiasi toteen; naiset eivät myönnä tätä asiaa vaan tulevat väittämään ja haukkumaan sovinistiksi! Siis ihan totta on, että MONET ovat juuri tätä mitä kirjoitat, miksi se pitää kiistää?

• #&¤

on kaksi pomoa, toinen iloinen ja ymmärtäväinen, hommat hoituu ja pätkätyöläiset vuosi toisen jölkeen onnesta soikeena jonottaa ovella homman saantia. On toinen pomo joka sanavarasto on luokkaa " tohelo, sokee, köntys.-- saamarin jutti jokos joutuu, heti jo. ala tulla...
        Molemmat miehiä. Ja on ollut saman sarjan naisiakon johtotehtävissä. Jonkun kanssa pärjää, toisen kanssa ei.

• AmySpears

Jos kerta olet itsekin osannut laittaa viestisi ryhmään "sovinismi", niin miksi luulet, että ketään kiinnostaa vielä erikseen kertoa, että olet/kirjoituksesi on sovinistinen?

• sitten mies.

"Naisten mielestä(yleensä, eli 99& naisista) KAIKKI miehet on aina tyhmiä, tunneköyhiä ja ei heidän mielestään ymmärrä ihmisiä vaan ovat kaikki sikoja."

Kammottavan suuri osa naisistakin on seksistejä. En kuitenkaan jaksa uskoa tuohon 99 prosenttiin, kyllä meitä antiseksistejä on enemmän kuin 1%. Tai sitten olen vain onnistunut keräämään ympärilleni parhaat päältä.

"Yksi asia mikä minua vaivaa eniten on se, että KUN nainen on väärässä jossain asiassa, niin hän ei varmasti myönnä tätä, vaan inttää vaan vastaan vaikka tuomiopäivään asti, ilmeisesti periaatteesa koska kokee muuten olevansa jotenkin kierolla ja erittäin oudolla ajattelutavalla alistetussa asemassa. Eli virheitä naiset ei myönnä vaikka he olisivat tehneet mitä ja vaikka kuinka väärässä. Mikään ei olisi helpompaa kuin pyytää yksinkertaisesti anteeksi virhettään tai ainakin myöntää, että "väärässä olin"jne..MUTTA EI!"

Kiva kun yleistit kaikkiin naisiin, joten voin kysyä: Miksi valehtelet?

"Mitä pitäisi myös ajatella siitä, että naiset puhuvat kaikista ( jopa toinen toisistaan) pahaa seläntakana, erittäin ilkeämielisesti ja ovat muutenkin usein ilkeitä ja pahansuopia akkoja!"

Minulla on tapana sanoa asiat suoraan.

"Alan olemaan siis sitä mieltä, että kaikkienkannalta olisi todellisuudessa parempi kun naiset olisivat kuten ennenvanhaan kotona, tekisi miehelleen ja perheelle ruokaa ja siivoaisi."

Jaa-a. Orjatar fantasia vai?

"kun nainen saa valtaa hänestä tulee välittömästi maailman kusipäisin ihminen, mutta mies omaksuu johtajankin aseman yleensä nöyrästi, johtajanhan on oltavakin nöyrä tietyssä mielessä, muuten ei pärjää! "

Nauroin itseni kipeäksi. Henkilökohtaisen kokemukseni ja tieteellisten tutkimusten mukaan valta turmelee syrjimättä kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe