Jäin kiiinni itsetyydytyksestä

voi pien vemppaaja!

Olin siinä 13-14v., kun olin mennyt mummolan yläkertaan onanoimaan Apu-lehden naiskuvia katsellen. Olin päässyt jo hyvään vauhtiin sängyllä poikittain istuen ja housut nilkoissa, kun pikkuveljeni astuu yllättäin ovesta! Olin ajatellut, että portaista kuuluu narinaa, niinkuin normaalisti, kun joku tulee. Jotenkin veikka tuli niin hiljaa, tai olin sitten niin omissa maailmoissani, etten kuullut. Äkkiä vaan lehti jököttävän munan peitoksi, ja olevinaan muka että luen vaan rauhassa lehteä. Mutta kyllä pikkuveli oli nähnyt touhuni, olen siitä varma. Asiasta ei ole kyllä koskaan puhuttu. Yllätti äitinikin minut kerran vemputtamasta, mutta se on jo toinen juttu.

4

1861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoseksuaali

Minä tulin kaapista ulos tällä tavalla. 14vuotiaana jäin vanhemmille kiinni kun työnsin kurkkua peppuun. kyllä oli vanhemmat hämästyneitä isä huusi ja äiti hakkas

• Telmarg

itse masturboin koulun ulkovessassa, se on sellainen rakennus, jossa on monta vessaa. kuitenkin, mast urboin pytyllä kynällä työntäen. ja kuvittelin itsekkin että kuulisin jos joku tulisi sisään. olin niin uppoutunut Terveystiedon kirjan kuviin, etten huomannut että joku oli tullu sisään. masturbointini aikana huomasin paljon jälkenpäin että JOKU TYTTÖ KYYLÄSI MINUA VESSAN IRTOSEINÄN YLI! vedin kirjan emättimeni eteen että hän ei huomaisi mutta sen jälkeen kaikki tytöt tulivat sisään ja odottivat minua vessan ulkopuolella. (se oli aivan liian epähygieenistä!)

• vaikka eihän sitä ti

Vain mies kuvittelee, että tyttö masturboisi noin.....

• heartkiller_

et oo tosissas :( kuka helvetti kynällä noi tekis. no onhan meitä moneen junaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      374
      2675
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2120
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1166
    Aihe