Jäin kiiinni itsetyydytyksestä

voi pien vemppaaja!

Olin siinä 13-14v., kun olin mennyt mummolan yläkertaan onanoimaan Apu-lehden naiskuvia katsellen. Olin päässyt jo hyvään vauhtiin sängyllä poikittain istuen ja housut nilkoissa, kun pikkuveljeni astuu yllättäin ovesta! Olin ajatellut, että portaista kuuluu narinaa, niinkuin normaalisti, kun joku tulee. Jotenkin veikka tuli niin hiljaa, tai olin sitten niin omissa maailmoissani, etten kuullut. Äkkiä vaan lehti jököttävän munan peitoksi, ja olevinaan muka että luen vaan rauhassa lehteä. Mutta kyllä pikkuveli oli nähnyt touhuni, olen siitä varma. Asiasta ei ole kyllä koskaan puhuttu. Yllätti äitinikin minut kerran vemputtamasta, mutta se on jo toinen juttu.

4

1867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homoseksuaali

Minä tulin kaapista ulos tällä tavalla. 14vuotiaana jäin vanhemmille kiinni kun työnsin kurkkua peppuun. kyllä oli vanhemmat hämästyneitä isä huusi ja äiti hakkas

• Telmarg

itse masturboin koulun ulkovessassa, se on sellainen rakennus, jossa on monta vessaa. kuitenkin, mast urboin pytyllä kynällä työntäen. ja kuvittelin itsekkin että kuulisin jos joku tulisi sisään. olin niin uppoutunut Terveystiedon kirjan kuviin, etten huomannut että joku oli tullu sisään. masturbointini aikana huomasin paljon jälkenpäin että JOKU TYTTÖ KYYLÄSI MINUA VESSAN IRTOSEINÄN YLI! vedin kirjan emättimeni eteen että hän ei huomaisi mutta sen jälkeen kaikki tytöt tulivat sisään ja odottivat minua vessan ulkopuolella. (se oli aivan liian epähygieenistä!)

• vaikka eihän sitä ti

Vain mies kuvittelee, että tyttö masturboisi noin.....

• heartkiller_

et oo tosissas :( kuka helvetti kynällä noi tekis. no onhan meitä moneen junaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1413
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1047
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      951
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      744
    Aihe