Olin siinä 13-14v., kun olin mennyt mummolan yläkertaan onanoimaan Apu-lehden naiskuvia katsellen. Olin päässyt jo hyvään vauhtiin sängyllä poikittain istuen ja housut nilkoissa, kun pikkuveljeni astuu yllättäin ovesta! Olin ajatellut, että portaista kuuluu narinaa, niinkuin normaalisti, kun joku tulee. Jotenkin veikka tuli niin hiljaa, tai olin sitten niin omissa maailmoissani, etten kuullut. Äkkiä vaan lehti jököttävän munan peitoksi, ja olevinaan muka että luen vaan rauhassa lehteä. Mutta kyllä pikkuveli oli nähnyt touhuni, olen siitä varma. Asiasta ei ole kyllä koskaan puhuttu. Yllätti äitinikin minut kerran vemputtamasta, mutta se on jo toinen juttu.
Jäin kiiinni itsetyydytyksestä
4
1861
Vastaukset
- homoseksuaali
Minä tulin kaapista ulos tällä tavalla. 14vuotiaana jäin vanhemmille kiinni kun työnsin kurkkua peppuun. kyllä oli vanhemmat hämästyneitä isä huusi ja äiti hakkas
- Telmarg
itse masturboin koulun ulkovessassa, se on sellainen rakennus, jossa on monta vessaa. kuitenkin, mast urboin pytyllä kynällä työntäen. ja kuvittelin itsekkin että kuulisin jos joku tulisi sisään. olin niin uppoutunut Terveystiedon kirjan kuviin, etten huomannut että joku oli tullu sisään. masturbointini aikana huomasin paljon jälkenpäin että JOKU TYTTÖ KYYLÄSI MINUA VESSAN IRTOSEINÄN YLI! vedin kirjan emättimeni eteen että hän ei huomaisi mutta sen jälkeen kaikki tytöt tulivat sisään ja odottivat minua vessan ulkopuolella. (se oli aivan liian epähygieenistä!)
- vaikka eihän sitä ti
Vain mies kuvittelee, että tyttö masturboisi noin.....
- heartkiller_
et oo tosissas :( kuka helvetti kynällä noi tekis. no onhan meitä moneen junaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166