Olin siinä 13-14v., kun olin mennyt mummolan yläkertaan onanoimaan Apu-lehden naiskuvia katsellen. Olin päässyt jo hyvään vauhtiin sängyllä poikittain istuen ja housut nilkoissa, kun pikkuveljeni astuu yllättäin ovesta! Olin ajatellut, että portaista kuuluu narinaa, niinkuin normaalisti, kun joku tulee. Jotenkin veikka tuli niin hiljaa, tai olin sitten niin omissa maailmoissani, etten kuullut. Äkkiä vaan lehti jököttävän munan peitoksi, ja olevinaan muka että luen vaan rauhassa lehteä. Mutta kyllä pikkuveli oli nähnyt touhuni, olen siitä varma. Asiasta ei ole kyllä koskaan puhuttu. Yllätti äitinikin minut kerran vemputtamasta, mutta se on jo toinen juttu.
Jäin kiiinni itsetyydytyksestä
4
1849
Vastaukset
- homoseksuaali
Minä tulin kaapista ulos tällä tavalla. 14vuotiaana jäin vanhemmille kiinni kun työnsin kurkkua peppuun. kyllä oli vanhemmat hämästyneitä isä huusi ja äiti hakkas
- Telmarg
itse masturboin koulun ulkovessassa, se on sellainen rakennus, jossa on monta vessaa. kuitenkin, mast urboin pytyllä kynällä työntäen. ja kuvittelin itsekkin että kuulisin jos joku tulisi sisään. olin niin uppoutunut Terveystiedon kirjan kuviin, etten huomannut että joku oli tullu sisään. masturbointini aikana huomasin paljon jälkenpäin että JOKU TYTTÖ KYYLÄSI MINUA VESSAN IRTOSEINÄN YLI! vedin kirjan emättimeni eteen että hän ei huomaisi mutta sen jälkeen kaikki tytöt tulivat sisään ja odottivat minua vessan ulkopuolella. (se oli aivan liian epähygieenistä!)
- vaikka eihän sitä ti
Vain mies kuvittelee, että tyttö masturboisi noin.....
- heartkiller_
et oo tosissas :( kuka helvetti kynällä noi tekis. no onhan meitä moneen junaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254467
- 1072247
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601284
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501039
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111029Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994