Mitä mieltä olette Jari Iivanaisen opetuksista?
http://www.jariiivanainen.net/Iivanaisen_Jarin_kirjoituksia.html
Jari Iivanainen
23
4453
Vastaukset
siitä, että ilman Kristukselta saatua Henkeä ja tehtävää hän Saatanan johdatuksessa on kirjoituksensa kirjoittanut:
"Kuten voi huomata, olen kirjoittanut kotisivulleni kirjoituksia varsin monilta eri alueilta. Niissä olen pyrkinyt parhaani mukaan tuomaan esille tärkeinä pitämiäni asioita sen mukaan kuin olen ymmärtänyt ja mitä olen Jumalan sanasta käsittänyt. En voi tosin sanoa, että olisin kaikkiin kirjoituksiini tyytyväinen, mutta ainakin olen yrittänyt parhaani."- häpeä!
joka aina vain herjaat muita ja korotat omaa surkeaa ihmisoppiasi ja halveksit Jeesuksen sovitustyötä. Helvettiin sinä menet, jos et parannusta tee!
häpeä! kirjoitti:
joka aina vain herjaat muita ja korotat omaa surkeaa ihmisoppiasi ja halveksit Jeesuksen sovitustyötä. Helvettiin sinä menet, jos et parannusta tee!
tunnistaa siitä, että he häpeävät omaa nimeäänkin.
- tee parannus!
TeuvoSuni kirjoitti:
tunnistaa siitä, että he häpeävät omaa nimeäänkin.
siitä sinä voit syyttää vain omia vanhempiasi. Anna heille kuitenkin anteeksi, jos voit ja lakkaa väärentämästä Herran suoria teitä!
tee parannus! kirjoitti:
siitä sinä voit syyttää vain omia vanhempiasi. Anna heille kuitenkin anteeksi, jos voit ja lakkaa väärentämästä Herran suoria teitä!
niin omalle äidille, kuin sille miehelle, joka minut siitti, mutta ei kuitenkaan pojakseen tunnustanut. Enkä minä heitä kumpaakaan koskaan mistään syyttänyt. Syytin vain Jumalaa, joka oli sallinut minun aviottomana syntyä.
Kaiketi sekin Jumalan kauaskantoinen sunnitelma, kun hän minua testasi: kestänkö 40 vuotta hänen vihansa alla yksinäisyydessä ja ihmisten silmissä äpäränä.
Ja kun sen kestin, hän lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä, hetkessä parantaa Jumalan vihan aiheuttamat vaivat, ja ottaa opetuslapsekseen. Ja tässä nyt sitten olen nauttimassa kaltaisesti totuudesta luopuneiden ja Saatanan tekopyhittämien luontaiseduista:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- Häivy täältä
TeuvoSuni kirjoitti:
niin omalle äidille, kuin sille miehelle, joka minut siitti, mutta ei kuitenkaan pojakseen tunnustanut. Enkä minä heitä kumpaakaan koskaan mistään syyttänyt. Syytin vain Jumalaa, joka oli sallinut minun aviottomana syntyä.
Kaiketi sekin Jumalan kauaskantoinen sunnitelma, kun hän minua testasi: kestänkö 40 vuotta hänen vihansa alla yksinäisyydessä ja ihmisten silmissä äpäränä.
Ja kun sen kestin, hän lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä, hetkessä parantaa Jumalan vihan aiheuttamat vaivat, ja ottaa opetuslapsekseen. Ja tässä nyt sitten olen nauttimassa kaltaisesti totuudesta luopuneiden ja Saatanan tekopyhittämien luontaiseduista:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."Suni-surkimus! Tämä palsta ei ole riivattuja tai saastaisia valehtelijoita varten!
- näin se on.
TeuvoSuni kirjoitti:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."rypee rapakossa. Näin on sinun kohdallasi käynyt.
Teuvoo! Aika mennä pesullee!!
- pekkatakaa
Jari Iivanainen, jos haluat löytää Kristuksen, sinun on löydettävä Hänen seurakuntansa jossa Hän on oppinsa kanssa. Ikäväkseni joudun kertomaan Sinulle Jari että aistin sinun olevan juuri tuo "suuri" jonka tiputit myös minun postilaatikkooni.
- Dorothea47
Iikullakin on kai oikeus omaan näkemykseen ja mielipiteeseen niin kuin muillakin.
- väntty
Onko iikulla oikeus pudotella ihmisten postilaatikkoihin lehtisiä, jotka ovat häiriöksi kovien sanojen ja kuvien vuoksi. Lehtinen: MAHTAVA MIES. Kun tutkin lehtisen sisältöä totesin, että se on Iiivanaisen Jari, joka on MAHTAVA MIES. Ainakin luulee olevansa. Kato iikku, meitä ihmisiä on maailmassa moneen lähtöön. On monenlaista Jeesuksen pyörittäjää ja käyttävät terveitä ihmisiä keppihevosenaan omaan pahaan oloonsa. ja tekevät verkkoon tarttuneita epätoivoisiksi, vaikka itse ovat henkisen avun tarpeesa.Jumala on niin suuri ja kaikkivaltias. Hän on meissä jokaisessa ja auttaa jokaista joka Häneltä pyytää hätäänsä. Siinä ei tarvita kaikenlaisia lahkolaisjoukkoja. Jotka vain ovat omissa piireissään MAHTAVAINA MIEHINÄ.
- Hohhoijakkaa
Teuvon nyt ei tarvitsi edes kommentoida. Jos kirjoituksessa ei mielistellä Teuvoa ja Teuvon harhaista oppia niin hän ei varmasti hyväksy sitä.
- HarriHeikkilä
Pyysin 10 vuotta sitten mielipiteitä Jari Iivanaisen opetuksista. En Teuvo Sunista.
- Eikökuusi
Kymmenen? Eikö kuusi?
- TotuudenTorvi777
Kuusi voidaan pyöristää kymmeneksi. Kauan joka tapauksessa, eikä tähän kyllä mitään sisältöä ole tullut.
Hän on selvästi kuitenkin ajatteleva mies, ja paljon jaksaa tutkia. Tästä syystä olen pettynyt hänen peruslässytykseen kolminaisuudesta. Olisin kaivannut siihenkin kriittistä otetta, koska sille ei ole Raamatussa perusteita. Jumala on suuri Jumala ja Jeesuksen yläpuolella. Taitaa tosiaan olla pitkälti omassa ymmärryksessä vain kirjoitettu ilman Hengen ohjausta. Ja en tosiaan ole mikään jehova tai mormoni tai muu pelle. Ärsyttää itseäni koulutettuna ihimisenä vaan yli kaiken tuo kolminaisuuden omaksumisen vaatiminen pelastumiseksi, jolle en löydä mitään perustetta samoin kuin en ihmisen aiheuttamalle ilmastonmuutoksellekaan.
Paljon noista jutuista tuo Iivanainen on kuitenkin ottanut Päliköltä. Lähdeviittauksista siis tulee pitkä miinus, ne eivät ole mitenkään uskottavia. Jos toisen uskovaisen kirjoja käyttää lähteenä, niin se on yhtä kuin -0.
- H.anuri
Sitä mieltä, että saa olla viimeinen kerta kun tota paskaa lykätään mun postilaatikkoon. Jos haluan saada tota osaan sen itse kertoa. Mä työnnään kaikki jätteet ton saastan laatikoon jos vielä kerran se kuormittaa mun keräyspaperia.
- Tönö68
Uskokaa vaan hölmöt satuolentoihin. Herätkää nyt jo oikeesti todellisuuteen ja lopettakaa se vetten päällä kävely. Naurettavaa pelleilyä!
- Anonyymi
Sillä niin on Jumala maailmaa ( Sinua ) rakastanut, että antoi ainoan Poikansa ristinkuolemaan, ettei yksikään ( Sinä mukaan luettuna ) joka Häneen ( Jeesukseen ) uskoo hukkuisi ( joutuisi kadotukseen ) vaan olisi iankaikkinen elämä. Evankeliumi Johanneksen mukaan luku 3 jae 16.
Suluissa lisäys Sinulle. - Anonyymi
Paavalin valheisiin uskomien ei ole Kristuksen uskomista!
Ei kukaan voi palvella kahta herraa: Kristusta ja Paavalia.- Anonyymi
Oletko ihan normaali?
En tunne ketään Paavalin palvelijaa.
Voisitko kertoa jonkun Paavalin "valheen"?
- Anonyymi
Islaminuskoiset, muslimit, yrittävät vedättää...?
Sen vähän ,mitä olen lukenut Iivanaisen kirjoituksia niin ne oli hyvää tekstiä ,mutta tietenkään en voi kommentoida sen enempää .
- Anonyymi
Ei ole Iivanaisen kirjoituksissa mitään hyvää.
Kaikki Iivanaisen muka tieteelliseksi tarkoittama on pielessä ihan alkeellisista perusasioista alkaen. Noin kepeältä pohjalta kun lähtee kumoamaan varsin hyvin ymmärrettyjä tieteellisiä teorioita niin pieleen menee, ja kunnolla.
Turha kenenkään haaskata aikaa Iivanaisen kanssa. Menetetty tapaus. - Anonyymi
Teuvo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906