Lopunajan eksytykset jylläävät sillä Antistakin on tullut viittävaille adventisti ja tunnettu adventisti raamatunopettaja/kanttori "raamattuhotellin omistaja" on eronnut adventtikirkon jäsenyydestä.
##Minulle EGW on vain eräs varteenotettava kirjailija, hartauskirjoittaja ensisijaisesti, ei niinkään opettaja.
Viikolla havaitsin erässä krist. yhteisössä, jossa olen yksi vastuunkantajista, ilmaispöydällä pinon EGWn
"Tie Kristuksen luo" -kirjasta ja media7 esitteitä. Iloiten annoin niiden olla, en tiedä kuka lienee tuonut.
Yhteisöllä ei ole varsinaisesti adventistien kanssa mitään tekemistä.
Omasta puolestani ja adventistien puolesta,
Antti##
1. Tie Kristuksen luo - kirja ei ole Ellen Whiten kirjoittama vaan hänen plagioimansa ja omiin niiminsä ottama teos (poikkeaa myös täysin muusta tuotannosta).
2. Ellen White oli profeetta sillä hän sai yli 2100 profetaallista unta ja näkyä. Ilman Ellen Whiteä 7. päivän Adventtikirkkoa ei olisi syntynytkään.
Antista tulee adventisti?
12
172
Vastaukset
- valle stenius
Vastaus
http://www.biblicalperspectives.com/BradfordOffer/ProphetCover.jpg- tuliko selväksi!
Onko totta että adventistipastoreiden on toteltava enemmän Pääkonferenssia kuin Jumalaa?
- ihan varmasti!
Toivottavasti joku naispastori kastaa Antin Adventtikirkon jäseneksi.
- häpeällistä on
On häpeällistä mennä Jumalan kasvojen eteen kastattamaan itsensä naispastorin toimiessa kastajana. Ala-arvoista on ja häpeällistä.
- täi tervassa
häpeällistä on kirjoitti:
On häpeällistä mennä Jumalan kasvojen eteen kastattamaan itsensä naispastorin toimiessa kastajana. Ala-arvoista on ja häpeällistä.
Jarlau on käynyt kolme kertaa kasteella ja ainut oikea kaste hänen mielestään on adventtikirkon kaste.
Mies ei pääse kuitenkaan eroon adventismista vaikka haluaisi sillä eroaminenkaan kirkon jäsenyydestä ei siihen auta. - sopii hänelle
täi tervassa kirjoitti:
Jarlau on käynyt kolme kertaa kasteella ja ainut oikea kaste hänen mielestään on adventtikirkon kaste.
Mies ei pääse kuitenkaan eroon adventismista vaikka haluaisi sillä eroaminenkaan kirkon jäsenyydestä ei siihen auta.Antti taitaa ruveta käännyttämään kristittyjä ihmisiä adventisteiksi?
" Toivottavasti joku naispastori kastaa Antin Adventtikirkon jäseneksi. "
Kaunis naispastori kyllä totesi minulle, että eiköhän olisi aika uudistaa kaste.
Mutta ei ole ainakaan vielä semmoisen aika. Nyt on lähimmäisen aika.
Onko elämäsi tylsää kun elät fantasioimalla muiden elämää?
Hanki oma elämä! Älä kurki aidanraosta!
Minä nautin suunnattomasti Betelin sapattikoulusta ja vien siunaukset mukanani
siihen yhteisöön, missä palvelen Herraa. Se systeemi riittää tällä hetkellä, mitä
seurakunta-asioihin tulee. Miksi juuri minun täytyisi päästä jäseneksi parhaaseen
porukkaan, eikö korjaamista tarvita enemmän siellä, missä on enemmän vialla?
HANKI OMA ELÄMÄ
http://www.hs.fi/omaelama/artikkeli/Hankin elämän/NYT2006012023j72
http://www.unrealvoodoo.org/projects/ostaelama/sopii hänelle kirjoitti:
Antti taitaa ruveta käännyttämään kristittyjä ihmisiä adventisteiksi?
" Antti Adventisti. Antti taitaa ruveta käännyttämään kristittyjä ihmisiä adventisteiksi? "
Aika paha herja tuo, sillä muistaakseni vain alexia olen vakavissani rohkaissut liittymään adventisteihin.
Syystä että hän tätä nykyä tiettävästi on tyhjän päällä, kuuluen vapaa-ajattelijoiden ja ateistien sekalaiseen
maailmanlaajuiseen seurakuntaan. Ei pidä perhettä kauan pitää tuuliajolla, varsinkin kun on vastuussa siitä,
että on heidät painostanut kanssaan eroamaan Svenskakyrkanista.
Joka ei sitten millään voi tuntea tämänhetkistä seurakuntaansa hengelliseksi kodikseen, voipi seuraavaksi kokeilla vaikkapa
adventtiseurakuntaa. Siellä on hyvää raamattukouluopetusta jumalanpalveluksen yhteydessä. Tuuliajolle ei
pidä jäädä kenenkään. Turun seudulla, JOS kaikkia seurakuntia vieroksuu, ehkä märkivien haavojen vuoksi,
voisin kyllä siinä tapauksessa ehdottaa tutustumaan Turun Weijon ylläpitämään uskonyhteisöön.
( http://www.jeesus-on-herra.com/ )
Kyllä siinä adventtiseurakunnan taso romahtaisi, jos minut ottaisivat huomaansa. En ole toki pyrkinyt.
Mutta erinäisissä yhteyksissä yhteistyöhön olen ajautunut, yhteistyö näyttää olevan ihan Herran johdatusta.
PS. Toivotan siunausta kaikille niille monille ystävilleni, jotka ovat liittyneet Betelin yhteisöön!
Siunaten ihan jokaista lukijaa,
Antti
Toteat vahvistamattomia asioita minun puolestani ja Jarin puolesta:
Lopunajan eksytykset jylläävät sillä Antistakin on tullut viittä vaille adventisti ja tunnettu adventisti raamatunopettaja/kanttori "raamattuhotellin omistaja" on eronnut adventtikirkon jäsenyydestä.
Vastaan: Onko Antin elämä nyt sitten aivan hunningolla ja Jarin elämä senkun seestymistään seestyy
"aina sydänpäivään saakka"?
Vedät hatustasi pari väittämää:
1. Tie Kristuksen luo - kirja ei ole Ellen Whiten kirjoittama vaan hänen plagioimansa ja omiin nimiinsä ottama teos (poikkeaa myös täysin muusta tuotannosta).
2. Ellen White oli profeetta sillä hän sai yli 2100 profeetallista unta ja näkyä. Ilman Ellen Whiteä 7. päivän Adventtikirkkoa ei olisi syntynytkään.
Minä en suosittele Tie Kristuksen Luo kirjaa kirjoittajan perusteella vaan hyvän asiasisällön vuoksi.
Yhteisöni ilmaispöydällekin oli joku tuonut läjän tuota kirjaa, enkä Ellen G White nimen vuoksi niitä
pois heittänyt. On aivan sama kuka herättävää kirjallisuutta painaa tai kirjoittaa tai jakaa - kirja tekee tehtävänsä. Jos annan jollekin kyseisen kirjan ja totean samalla, että kirjoittaja on varastanut tekstin,
toiselta tai Raamatusta, niin se ei kovin innosta lukemaan. Sitäpaitsi ei pidä paikkaansa että EGW olisi varas.
Kuten jo sanoin, minun sisimpääni ei ole kolahtanut Ellenin profetioita, haukut väärää puuta. Sinun pitää
kommunikoida niiden kanssa, joihin on iskenyt jokin Ellenin profetia ja ovat sen sitten arvioineet oikeaksi
tai vääräksi. En ota kantaa sellaisiin asioihin, joiden ulkopuolella olen.
Siunaten kaikkia,
anttiTäällä puhutaan jos vaikka mitä perätöntä adventisteista ja adventismista ja syy on se, ettei haluta tietää oikein!
Jos joku oikoo valheita, niin häntä heti pidetään adventistina, kun ei ole anti-adventisti. VOISIN olla adventisti.
Kun viihdyn nykyisissä kuvioissa niin miksen A-luokassakin. Sensijaan alex-kasi joka ei viihtynyt Svenskakyrkanissa,
ei viihtyisi tietenkään yhtään sen paremmin adventtiseurakunnassa. Tuskin liittyy enää koskaan mihinkään.
Käykää edes kerran adventtiseurakunnan raamattukoulussa (ent. sapattikoulu) ja sitä seuraavassa
jumalanpalveluksessa, niin tiedätte totuuden nykypäivän adventismista. Voittehan silti jatkaa valheiden
kirjoittamista, jos pystytte.- Usko tärkein
AnttiVKantola kirjoitti:
Täällä puhutaan jos vaikka mitä perätöntä adventisteista ja adventismista ja syy on se, ettei haluta tietää oikein!
Jos joku oikoo valheita, niin häntä heti pidetään adventistina, kun ei ole anti-adventisti. VOISIN olla adventisti.
Kun viihdyn nykyisissä kuvioissa niin miksen A-luokassakin. Sensijaan alex-kasi joka ei viihtynyt Svenskakyrkanissa,
ei viihtyisi tietenkään yhtään sen paremmin adventtiseurakunnassa. Tuskin liittyy enää koskaan mihinkään.
Käykää edes kerran adventtiseurakunnan raamattukoulussa (ent. sapattikoulu) ja sitä seuraavassa
jumalanpalveluksessa, niin tiedätte totuuden nykypäivän adventismista. Voittehan silti jatkaa valheiden
kirjoittamista, jos pystytte.Alex-kasi taitaa viihtyä kirkkojen ulkopuolella, eihän hänkään hyväksy naispastoreita. Kirkkojen ulkopuolella voi siis olla uskossa ja pitää sapatin pyhänä.
Usko tärkein kirjoitti:
Alex-kasi taitaa viihtyä kirkkojen ulkopuolella, eihän hänkään hyväksy naispastoreita. Kirkkojen ulkopuolella voi siis olla uskossa ja pitää sapatin pyhänä.
Jos alex on ns. ekklesia-ihminen vaihteeksi, niin miksi sitten puolustaa adventismia muita haukkuen?
Onko adventismi hänen mielestään erityisen hyvä vaikkei ihan hänen tasoonsa riitäkään?
Vastaa sie kun niin kovin hyvin tiedät toisten asiat.
Minä puolustan adventismia siksi, että puolustan kaikkia kristillisiä yhteisöjä, Kristuksen ruumista.
Kirkkojen ulkopuolelle lähteneistä on minulla sellainen kuva, että laittomiksi tulevat monet heistä ...
http://www.esaimaa.fi/Online/2008/02/22/T%F6rke%E4st%E4 petoksesta tuomittu Marko Lind tyytyy tuomioonsa/200814848503/4
Kun hän vielä oli adventisti, oli todistus hänestä hyvä ...
http://pt.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=22809816
Nyt laittomuuden henki taas nostaa päätään ja omaa kirkkoa puuhataan, ettei olisi ketään yläpuolella valvomassa:
http://www.kuninkaansoturit.org/
Kyllä kansa tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27818443Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877593Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414281Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853494"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392