Eli haluaisin vaihtaa Windows Vistan Windows 2tuhanteen. Yritin ladata asennusohjelman Microsoftin Download Centeriltä, mutta siinä tulee kokoajan sellainen virheilmoitus jossa lukee "asennusta ei suoritettu loppuun". Mistä voisin siis asentaa windows 2k:n?
Mistä voisin asentaa Windows 2000 käyttöjärjestelmän?
7
806
Vastaukset
- dfdsgfghfhjjhg
laita nyt edes se Xp... sekin on uudempi kuin 2K ja prempi...
Sulla täytyy olla Microsoftin kanssa soppari, että voit ladata sen. Tiedustele asiaa Microsoftilta.
Tietystikään Windows 2000:lla ei ole muuta virkaa kuin jossain erikoistapauksissa, esim. jos on tietokoneohjattu sorvi joka toimii Windows 2000:lla niin sitten asennetaan se. Windows 2000:sta kun ei enää voi kytkeä nettiin.- ei taida olla
"Windows 2000:sta kun ei enää voi kytkeä nettiin. "
onko jotain relevanttia perustetta tälle?
minullapa on w2k-kone "netissä". - Ohos
Mä kirjoitan tätä viestiä vanhalla 386:sella..ja hyvin tuntuu pelaavan !
- ......
Piratebaysta löytyy yritysversiona (ei tarvitse näplätä key generaattoreiden tms. kanssa) Win2k sp4 boottaava image. Kopioit sen bitcometilla, poltat cd:lle, boottat cd:ltä ja asennat.
- samaa mieltä ku muut
joo se on tuo Windows XP (SP3:lla varustettuna) vanhin enää tuettu Windows
- RiippuuMyösKoneesta
jos koneesi on ostettu vistan aikakaudella, niin mikään win 2000 tuskin siihen enää menee.
kaverillanikin oli vuonna 2007 ostettu kone, johon ei edes XP asennus onnistunut.
vähintään windows vista (tai linux) piti olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892