Joko rähinäviinat loppui?;)

Satumainen.Nainen

Tulin töistä...ja mondeon moottori toimi.;)
Siinä ei ole sitäpaitsi jakopään hihnaa...siinä on ketju, joka ei mene poikki.;)

Pakkasta näytti auton mittari -8 astetta...meillä on siis talvi nyt, tosin ilman lunta.:)

http://www.youtube.com/watch?v=XCCQG23r3iE

36

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rainman-64

      puskilta on kait jo muumi-limpperit juotu ;D
      Tänään ei jaksanut itse ottaa kuin yhden saunaoluen.
      Vai pakkasta pukkaa.....täällä lotkottaa vettä....mut kaipa se tännekin talven tekee jossain vaiheessa.=)

      • Corsasta lasit jäässä, katso vaikka.;))
        Onpas tänne tahmeeta tulla sisään...ja tuli tungettua tota aloitusta monesti, kun ilmoitti koko ajan, että try later...minähän yritin...ja nyt on niitä palsta pullollaan heh.;D


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Corsasta lasit jäässä, katso vaikka.;))
        Onpas tänne tahmeeta tulla sisään...ja tuli tungettua tota aloitusta monesti, kun ilmoitti koko ajan, että try later...minähän yritin...ja nyt on niitä palsta pullollaan heh.;D

        Tahmee corsa sul on housuissas! ;P Mun mustaan paholaiseen ei ees jää tartu, on se sen verran nopee...
        Ja sinähän sitten yritit niin että susta tuli spämmäri.. ;-DDDD No ehkä kuitenkin mukavampi ja nätimpi kuin se öhöm...tiedäthän.. ;))


      • rainman-64 kirjoitti:

        Tahmee corsa sul on housuissas! ;P Mun mustaan paholaiseen ei ees jää tartu, on se sen verran nopee...
        Ja sinähän sitten yritit niin että susta tuli spämmäri.. ;-DDDD No ehkä kuitenkin mukavampi ja nätimpi kuin se öhöm...tiedäthän.. ;))

        nyt, kun spämmäsin.;) Tulkoot...ylläpidon vika se.;D
        Maalasitko sen valkoisen mustaksi vai?;)
        Corsa on hyvä auto....minä tiedän...ja poikani myös tietää.;DDD


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        nyt, kun spämmäsin.;) Tulkoot...ylläpidon vika se.;D
        Maalasitko sen valkoisen mustaksi vai?;)
        Corsa on hyvä auto....minä tiedän...ja poikani myös tietää.;DDD

        se yhden hommat! Se kuules suuttuu pian ja sitten saat pyyhkiä sen kyyneleet... ;)
        Opel ei ole auto....nih!


    • demoniiih

      Meil ei ole ollengan rähinäviinaa, kun se on niin pahaa..;o)...

      Viel näyttää nollaa toi mittari partsilla, mut varmasti yön aikana kipuaa muutamaan pakkasasteeseen..Niin lupasi säämies...;o)...

      • tänne...onpas tahmeeta, en taida jaksaa takoa huuhaan porttia koko yötä.;)
        Täältä se sinnekin puhaltaa pohjoisen tuuli.:)
        Tai, nyt ei tuule...oli ihanan kirpeä kuulas ilman, ei ollenkaan paha tuon sateen jälkeen.
        Mutta, tänään tankkasin taas autoa illalla, niin jopas oli bentsatankin räppänä jäässä.:/


    • pitänyt mondeota sellaisena lantapaukun teiniikäisen tenavan peltoautona, mutta tänään piti v'hän muuttaa mielipidettä.
      Mulla on tyttären 2l, madallettu modeo ja se on nyt mun käytös seuraavat pari kk.
      Tänään porhalsin 450km ilman pysähdykdiä, tupakantuska kyllä vihoitteli....
      Mutta ihan näppärä peli tuo on, mun perseeniki sopi pekille kuin tehtynä, huomem voi sit mennä kokeileen mitä hönkii kun potkii turbot päälle;))
      http://www.youtube.com/watch?v=_BDLcutLekU

      • Cassis-Alma

        on ihgu ;o),,, siinäkun on kaikkia mausteita,,, semmottia mitä ei viitsi edes luetella,,, tulis koko sivun täyttävä romaani,,, joten Mondeo on hyvä peli ainakin siihen asti kun kaikki toisetkin autot,,, kaikkihan ne muuttuu ooppeleiks ;o),,,


      • Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D

        eipä ole vara tiputtaa maavaraa,,, on sen verran kiskottavaa kotteron peräss, että saattaa kuulua se ikävä krutsssss,,, ja sit pruitttt, kun öljy ruuttaa,,,
        No ihan olen issekseen tuon Mondeon ostanu,,, joskus vaan tuntuu,,, no antaa tuntua ;o),,, jonain päivänä tuntuu varmaan paremmaltaki ;o),,,


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D

        kovilla niissä vähän korkeimmissakin autoissa....vaikka muuten liikkuu hyvin kuoppaisessakin maastossa..tai liikku, eihän mulla sitä enää ole.. ;)


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        on ihgu ;o),,, siinäkun on kaikkia mausteita,,, semmottia mitä ei viitsi edes luetella,,, tulis koko sivun täyttävä romaani,,, joten Mondeo on hyvä peli ainakin siihen asti kun kaikki toisetkin autot,,, kaikkihan ne muuttuu ooppeleiks ;o),,,

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)

        hienoudet pitää löytyä joka autosta... ;))
        Ja hevosvoimia kans.....ai niin sulla on ford... heh heh heh.... ;P


      • rainman-64 kirjoitti:

        kovilla niissä vähän korkeimmissakin autoissa....vaikka muuten liikkuu hyvin kuoppaisessakin maastossa..tai liikku, eihän mulla sitä enää ole.. ;)

        polkupyörälläkö sä nykyisin ajat?;) Sillä isovihan aikuisella, isomummun mummun pyörällä?


      • rainman-64 kirjoitti:

        hienoudet pitää löytyä joka autosta... ;))
        Ja hevosvoimia kans.....ai niin sulla on ford... heh heh heh.... ;P

        onkin traktorivoimia, eikä hevos.;-P


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)

        ei oo niin fiini biili :o(,,, Pakko irrottaa händy ratista kun surffaa reidion kimpussa,,, mut naps, ja se on siinä,,, se kanavavalikosta ennalta haettu kanava,,, No on todella ne aurinkoklasien paikat,,, ja keskikonsolissa ne mukien paikat ;o),,, kiva muuten Mondeolla ajella ;o),,, huomenna taas seikkailuretkelle,,, ;o),,, suuntaa en vielä tiedä, mut sehän on vain ratinkäännön päässä ;o),,,


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        polkupyörälläkö sä nykyisin ajat?;) Sillä isovihan aikuisella, isomummun mummun pyörällä?

        kohta tarttee vaihtaa jalakset alle....kuhan nyt alkaa liukastua....


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        onkin traktorivoimia, eikä hevos.;-P

        missä on on erikseen naisten ja miesten istuimet? Otetaan satula pois kun emännät ajaa.. ;PP
        Ja oikein kunnon vakoon rytkyttämään....siis pellolle tietysti... ;PP


      • rainman-64 kirjoitti:

        missä on on erikseen naisten ja miesten istuimet? Otetaan satula pois kun emännät ajaa.. ;PP
        Ja oikein kunnon vakoon rytkyttämään....siis pellolle tietysti... ;PP

        sanonko mikä?;-P


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        ei oo niin fiini biili :o(,,, Pakko irrottaa händy ratista kun surffaa reidion kimpussa,,, mut naps, ja se on siinä,,, se kanavavalikosta ennalta haettu kanava,,, No on todella ne aurinkoklasien paikat,,, ja keskikonsolissa ne mukien paikat ;o),,, kiva muuten Mondeolla ajella ;o),,, huomenna taas seikkailuretkelle,,, ;o),,, suuntaa en vielä tiedä, mut sehän on vain ratinkäännön päässä ;o),,,

        tänne eksyisit, saat kyllä ekana siivota, kun itse en jouda.;))
        Tervetuloa.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sanonko mikä?;-P

        jos oot jo saunas käyny? ;-P mä kävin ainakin ja nyt on puhtoset paikat... ;))


      • rainman-64 kirjoitti:

        jos oot jo saunas käyny? ;-P mä kävin ainakin ja nyt on puhtoset paikat... ;))

        enkä käy tänään ollenkaan...kun pitää lähteä taas aamulla. Huomenna sitten illalla saunotaan.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        enkä käy tänään ollenkaan...kun pitää lähteä taas aamulla. Huomenna sitten illalla saunotaan.;)

        pitääkin käydä haudoilla laittamassa kynttilät.....toivottavasti on mukava keli niin on hienon näköistä hautuumaalla.... :))


    • Cassis-Alma
      • laittaa haastamaan riitaa jokapaikassa.;)
        Miten ihmeessä te pääsette tänne vastailemaan, minä en...vit...ja tu!


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        laittaa haastamaan riitaa jokapaikassa.;)
        Miten ihmeessä te pääsette tänne vastailemaan, minä en...vit...ja tu!

        helppoo meidänkään vastata....tökkii niin perhanasti....puskia ei näy ollenkaan? Taitaa olla nikittömillä täyskielto tällä hetkellä ;D


      • rainman-64 kirjoitti:

        helppoo meidänkään vastata....tökkii niin perhanasti....puskia ei näy ollenkaan? Taitaa olla nikittömillä täyskielto tällä hetkellä ;D

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D

        :-DDD


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D

        sitähän tää sivusto taas tekee,,, mutta jos onnaa, niin laitampa tään,,, hän tietää kenelle tarkotan,,,

        http://www.youtube.com/watch?v=dyAZzfUngqg&feature=related

        No kenties huomenna jotain toisin ;o),,,


      • rainman-64 kirjoitti:

        :-DDD

        tuu sulle yllätyksenä enää.;)
        Mistähän minä tein aloituksen?



      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tuu sulle yllätyksenä enää.;)
        Mistähän minä tein aloituksen?

        täh?..... :o? .......omena piirakastako? ;P


      • Gabriel.

        verrattuna enkeli.


      • Gabriel. kirjoitti:

        verrattuna enkeli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe