Joko rähinäviinat loppui?;)

Satumainen.Nainen

Tulin töistä...ja mondeon moottori toimi.;)
Siinä ei ole sitäpaitsi jakopään hihnaa...siinä on ketju, joka ei mene poikki.;)

Pakkasta näytti auton mittari -8 astetta...meillä on siis talvi nyt, tosin ilman lunta.:)

http://www.youtube.com/watch?v=XCCQG23r3iE

36

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rainman-64

      puskilta on kait jo muumi-limpperit juotu ;D
      Tänään ei jaksanut itse ottaa kuin yhden saunaoluen.
      Vai pakkasta pukkaa.....täällä lotkottaa vettä....mut kaipa se tännekin talven tekee jossain vaiheessa.=)

      • Corsasta lasit jäässä, katso vaikka.;))
        Onpas tänne tahmeeta tulla sisään...ja tuli tungettua tota aloitusta monesti, kun ilmoitti koko ajan, että try later...minähän yritin...ja nyt on niitä palsta pullollaan heh.;D


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Corsasta lasit jäässä, katso vaikka.;))
        Onpas tänne tahmeeta tulla sisään...ja tuli tungettua tota aloitusta monesti, kun ilmoitti koko ajan, että try later...minähän yritin...ja nyt on niitä palsta pullollaan heh.;D

        Tahmee corsa sul on housuissas! ;P Mun mustaan paholaiseen ei ees jää tartu, on se sen verran nopee...
        Ja sinähän sitten yritit niin että susta tuli spämmäri.. ;-DDDD No ehkä kuitenkin mukavampi ja nätimpi kuin se öhöm...tiedäthän.. ;))


      • rainman-64 kirjoitti:

        Tahmee corsa sul on housuissas! ;P Mun mustaan paholaiseen ei ees jää tartu, on se sen verran nopee...
        Ja sinähän sitten yritit niin että susta tuli spämmäri.. ;-DDDD No ehkä kuitenkin mukavampi ja nätimpi kuin se öhöm...tiedäthän.. ;))

        nyt, kun spämmäsin.;) Tulkoot...ylläpidon vika se.;D
        Maalasitko sen valkoisen mustaksi vai?;)
        Corsa on hyvä auto....minä tiedän...ja poikani myös tietää.;DDD


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        nyt, kun spämmäsin.;) Tulkoot...ylläpidon vika se.;D
        Maalasitko sen valkoisen mustaksi vai?;)
        Corsa on hyvä auto....minä tiedän...ja poikani myös tietää.;DDD

        se yhden hommat! Se kuules suuttuu pian ja sitten saat pyyhkiä sen kyyneleet... ;)
        Opel ei ole auto....nih!


    • demoniiih

      Meil ei ole ollengan rähinäviinaa, kun se on niin pahaa..;o)...

      Viel näyttää nollaa toi mittari partsilla, mut varmasti yön aikana kipuaa muutamaan pakkasasteeseen..Niin lupasi säämies...;o)...

      • tänne...onpas tahmeeta, en taida jaksaa takoa huuhaan porttia koko yötä.;)
        Täältä se sinnekin puhaltaa pohjoisen tuuli.:)
        Tai, nyt ei tuule...oli ihanan kirpeä kuulas ilman, ei ollenkaan paha tuon sateen jälkeen.
        Mutta, tänään tankkasin taas autoa illalla, niin jopas oli bentsatankin räppänä jäässä.:/


    • pitänyt mondeota sellaisena lantapaukun teiniikäisen tenavan peltoautona, mutta tänään piti v'hän muuttaa mielipidettä.
      Mulla on tyttären 2l, madallettu modeo ja se on nyt mun käytös seuraavat pari kk.
      Tänään porhalsin 450km ilman pysähdykdiä, tupakantuska kyllä vihoitteli....
      Mutta ihan näppärä peli tuo on, mun perseeniki sopi pekille kuin tehtynä, huomem voi sit mennä kokeileen mitä hönkii kun potkii turbot päälle;))
      http://www.youtube.com/watch?v=_BDLcutLekU

      • Cassis-Alma

        on ihgu ;o),,, siinäkun on kaikkia mausteita,,, semmottia mitä ei viitsi edes luetella,,, tulis koko sivun täyttävä romaani,,, joten Mondeo on hyvä peli ainakin siihen asti kun kaikki toisetkin autot,,, kaikkihan ne muuttuu ooppeleiks ;o),,,


      • Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D

        eipä ole vara tiputtaa maavaraa,,, on sen verran kiskottavaa kotteron peräss, että saattaa kuulua se ikävä krutsssss,,, ja sit pruitttt, kun öljy ruuttaa,,,
        No ihan olen issekseen tuon Mondeon ostanu,,, joskus vaan tuntuu,,, no antaa tuntua ;o),,, jonain päivänä tuntuu varmaan paremmaltaki ;o),,,


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Ja siksi mulla kait on mondeo, vaikka miesväki meilläkin suosiis bemaria/mersua...muttei uskalla ostaa, kun olen sanonut, että ne on mulkunjatkeita.:D
        Minä en madallettuja juttuja osta näille kuoppaisille metsäteille, pitäis olla nostettu auto.:D

        kovilla niissä vähän korkeimmissakin autoissa....vaikka muuten liikkuu hyvin kuoppaisessakin maastossa..tai liikku, eihän mulla sitä enää ole.. ;)


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        on ihgu ;o),,, siinäkun on kaikkia mausteita,,, semmottia mitä ei viitsi edes luetella,,, tulis koko sivun täyttävä romaani,,, joten Mondeo on hyvä peli ainakin siihen asti kun kaikki toisetkin autot,,, kaikkihan ne muuttuu ooppeleiks ;o),,,

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)

        hienoudet pitää löytyä joka autosta... ;))
        Ja hevosvoimia kans.....ai niin sulla on ford... heh heh heh.... ;P


      • rainman-64 kirjoitti:

        kovilla niissä vähän korkeimmissakin autoissa....vaikka muuten liikkuu hyvin kuoppaisessakin maastossa..tai liikku, eihän mulla sitä enää ole.. ;)

        polkupyörälläkö sä nykyisin ajat?;) Sillä isovihan aikuisella, isomummun mummun pyörällä?


      • rainman-64 kirjoitti:

        hienoudet pitää löytyä joka autosta... ;))
        Ja hevosvoimia kans.....ai niin sulla on ford... heh heh heh.... ;P

        onkin traktorivoimia, eikä hevos.;-P


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Mulla on ratissa se radion säätö...voi vaihtaa kanavaa, muuttaa volyymia...vasemmalla kädellä ajaessa.:)
        Ja aurinkolaseille paikka katossa sijaitsevassa luukussa, teline juomalasille...ja monta muuta yksityiskohtaa.;)

        ei oo niin fiini biili :o(,,, Pakko irrottaa händy ratista kun surffaa reidion kimpussa,,, mut naps, ja se on siinä,,, se kanavavalikosta ennalta haettu kanava,,, No on todella ne aurinkoklasien paikat,,, ja keskikonsolissa ne mukien paikat ;o),,, kiva muuten Mondeolla ajella ;o),,, huomenna taas seikkailuretkelle,,, ;o),,, suuntaa en vielä tiedä, mut sehän on vain ratinkäännön päässä ;o),,,


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        polkupyörälläkö sä nykyisin ajat?;) Sillä isovihan aikuisella, isomummun mummun pyörällä?

        kohta tarttee vaihtaa jalakset alle....kuhan nyt alkaa liukastua....


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        onkin traktorivoimia, eikä hevos.;-P

        missä on on erikseen naisten ja miesten istuimet? Otetaan satula pois kun emännät ajaa.. ;PP
        Ja oikein kunnon vakoon rytkyttämään....siis pellolle tietysti... ;PP


      • rainman-64 kirjoitti:

        missä on on erikseen naisten ja miesten istuimet? Otetaan satula pois kun emännät ajaa.. ;PP
        Ja oikein kunnon vakoon rytkyttämään....siis pellolle tietysti... ;PP

        sanonko mikä?;-P


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        ei oo niin fiini biili :o(,,, Pakko irrottaa händy ratista kun surffaa reidion kimpussa,,, mut naps, ja se on siinä,,, se kanavavalikosta ennalta haettu kanava,,, No on todella ne aurinkoklasien paikat,,, ja keskikonsolissa ne mukien paikat ;o),,, kiva muuten Mondeolla ajella ;o),,, huomenna taas seikkailuretkelle,,, ;o),,, suuntaa en vielä tiedä, mut sehän on vain ratinkäännön päässä ;o),,,

        tänne eksyisit, saat kyllä ekana siivota, kun itse en jouda.;))
        Tervetuloa.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sanonko mikä?;-P

        jos oot jo saunas käyny? ;-P mä kävin ainakin ja nyt on puhtoset paikat... ;))


      • rainman-64 kirjoitti:

        jos oot jo saunas käyny? ;-P mä kävin ainakin ja nyt on puhtoset paikat... ;))

        enkä käy tänään ollenkaan...kun pitää lähteä taas aamulla. Huomenna sitten illalla saunotaan.;)


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        enkä käy tänään ollenkaan...kun pitää lähteä taas aamulla. Huomenna sitten illalla saunotaan.;)

        pitääkin käydä haudoilla laittamassa kynttilät.....toivottavasti on mukava keli niin on hienon näköistä hautuumaalla.... :))


    • Cassis-Alma
      • laittaa haastamaan riitaa jokapaikassa.;)
        Miten ihmeessä te pääsette tänne vastailemaan, minä en...vit...ja tu!


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        laittaa haastamaan riitaa jokapaikassa.;)
        Miten ihmeessä te pääsette tänne vastailemaan, minä en...vit...ja tu!

        helppoo meidänkään vastata....tökkii niin perhanasti....puskia ei näy ollenkaan? Taitaa olla nikittömillä täyskielto tällä hetkellä ;D


      • rainman-64 kirjoitti:

        helppoo meidänkään vastata....tökkii niin perhanasti....puskia ei näy ollenkaan? Taitaa olla nikittömillä täyskielto tällä hetkellä ;D

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D


      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D

        :-DDD


      • Cassis-Alma
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Minä en enää muista edes mitä piti vastata, kun niin pitkiä taukoja takoo tää sivusto.;))
        Saatan jopa sivuta aihetta...melko pahastikin.:D

        sitähän tää sivusto taas tekee,,, mutta jos onnaa, niin laitampa tään,,, hän tietää kenelle tarkotan,,,

        http://www.youtube.com/watch?v=dyAZzfUngqg&feature=related

        No kenties huomenna jotain toisin ;o),,,


      • rainman-64 kirjoitti:

        :-DDD

        tuu sulle yllätyksenä enää.;)
        Mistähän minä tein aloituksen?



      • rainman-64
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tuu sulle yllätyksenä enää.;)
        Mistähän minä tein aloituksen?

        täh?..... :o? .......omena piirakastako? ;P


      • Gabriel.

        verrattuna enkeli.


      • Gabriel. kirjoitti:

        verrattuna enkeli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe