Enkelit

DivineLight

Enkelit ovat ihania rakastavia valo-olentoja, jotka ohjaavat, auttavat, parantavat ja rakastavat meitä!

Voit olla yhteydessä omaan enkeliisi monilla tavoilla, ajatuksen kautta tai voit jopa saada yhteyden kirjoittamalla paperille niin että enkelisi vastaavat sinulle takaisin.

Se on syvempi yhteys johon jokaisella halukkaalla on mahdollisuus.

Enkelit ♥ ♥ ♥


ps. ja sinulle admin, joka poistelet täällä minun viestejäni pyydän vähän hyväksyntää muidenkin ajatuksille. Tuskin tätä palstaa on tarkoitettu vain sinun mielipiteillesi. Pyytäisin sinua myös kohteliaasti ilmoittamaan miksi poistelet ihmisten viestejä ylivaltaisesti.

15

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      mihin sinun viestisi ovat kadonneet.

      Olen saanut sellaisen käsityksen että jos joku pyytää poistamaan viestejä ne poistetaan, ei ennen. Itsekin yritin kerran laittaa tänne linkkiä tosienkelistä (Amerikasta, jossa eräs entinen rikollinen, jos en muista väärin nyt, auttoi nuoria). Ne poistettiin koko ajan. Tiesin kyllä kenen toimesta.

      Sinun viesteissäsi ei kuitenkaan ole mitään ärsyttävää. Päin vastoin.

      • DivineLight

        Eli ilmeisesti täällä on kiellettyä kirjoittaa jotain mikä ei sovi jonkun - ilmeisesti tämän viestejä poistavan henkilön- uskomuksiin. Mielenkiintoista ja sanoisinko jopa omituista keskustelupalstan ylläpitoa. Olisi mielenkiintoista tietää millä perusteilla näitä admineita tänne on valittu ja mitkä ovat perusteet noin yleensäkin viestien poistamiselle.

        Tuntuu ihan kuin olisi saanut Jumalan tuomion ylleen jostakin synnistä....tästähän tässä taitaa olla kyse kun joku leikkii Jumalaa tällä palstalla....haluaisin vain kyseisen adminin osoittavan myös syntini että voisin taas oikaista harhapolkuni, rukoilla syntien anteeksiantoa ja tulla kuuliaiseksi hänen jumaluudelleen...

        Eikös se ollut niin että Jeesuskin oli synnitön mutta silti hänet tuomittiin? Huomaako kukaan muu samanlaista yhtäläisyyttä tässä? :)

        Voinen sanoa, että olen loukkaantunut tämän palstan tavasta toimia ja kyseinen tai kyseessä olevat henkilöt eivät edes uskalla tulla kaapista ulos. No jos olisin kristitty tai joku muu lahkolainen niin tähän väliin voisin tietysti toitottaa, että helvettiin joudutte!, mutta koska en siihen usko niin sanonkin, että taivaassa nähdään! :P


      • Saagapolku
        DivineLight kirjoitti:

        Eli ilmeisesti täällä on kiellettyä kirjoittaa jotain mikä ei sovi jonkun - ilmeisesti tämän viestejä poistavan henkilön- uskomuksiin. Mielenkiintoista ja sanoisinko jopa omituista keskustelupalstan ylläpitoa. Olisi mielenkiintoista tietää millä perusteilla näitä admineita tänne on valittu ja mitkä ovat perusteet noin yleensäkin viestien poistamiselle.

        Tuntuu ihan kuin olisi saanut Jumalan tuomion ylleen jostakin synnistä....tästähän tässä taitaa olla kyse kun joku leikkii Jumalaa tällä palstalla....haluaisin vain kyseisen adminin osoittavan myös syntini että voisin taas oikaista harhapolkuni, rukoilla syntien anteeksiantoa ja tulla kuuliaiseksi hänen jumaluudelleen...

        Eikös se ollut niin että Jeesuskin oli synnitön mutta silti hänet tuomittiin? Huomaako kukaan muu samanlaista yhtäläisyyttä tässä? :)

        Voinen sanoa, että olen loukkaantunut tämän palstan tavasta toimia ja kyseinen tai kyseessä olevat henkilöt eivät edes uskalla tulla kaapista ulos. No jos olisin kristitty tai joku muu lahkolainen niin tähän väliin voisin tietysti toitottaa, että helvettiin joudutte!, mutta koska en siihen usko niin sanonkin, että taivaassa nähdään! :P

        Laitan vielä tämän linkin luettavaksi, kun se on niin kaunis.

        http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=3987&mforum=uusimaa


      • Aritta
        DivineLight kirjoitti:

        Eli ilmeisesti täällä on kiellettyä kirjoittaa jotain mikä ei sovi jonkun - ilmeisesti tämän viestejä poistavan henkilön- uskomuksiin. Mielenkiintoista ja sanoisinko jopa omituista keskustelupalstan ylläpitoa. Olisi mielenkiintoista tietää millä perusteilla näitä admineita tänne on valittu ja mitkä ovat perusteet noin yleensäkin viestien poistamiselle.

        Tuntuu ihan kuin olisi saanut Jumalan tuomion ylleen jostakin synnistä....tästähän tässä taitaa olla kyse kun joku leikkii Jumalaa tällä palstalla....haluaisin vain kyseisen adminin osoittavan myös syntini että voisin taas oikaista harhapolkuni, rukoilla syntien anteeksiantoa ja tulla kuuliaiseksi hänen jumaluudelleen...

        Eikös se ollut niin että Jeesuskin oli synnitön mutta silti hänet tuomittiin? Huomaako kukaan muu samanlaista yhtäläisyyttä tässä? :)

        Voinen sanoa, että olen loukkaantunut tämän palstan tavasta toimia ja kyseinen tai kyseessä olevat henkilöt eivät edes uskalla tulla kaapista ulos. No jos olisin kristitty tai joku muu lahkolainen niin tähän väliin voisin tietysti toitottaa, että helvettiin joudutte!, mutta koska en siihen usko niin sanonkin, että taivaassa nähdään! :P

        Älä tuhlaa energiaasi siihen. Tiedäthän kuitenkin itse mikä on oikein. :-)


      • DivineLight
        Aritta kirjoitti:

        Älä tuhlaa energiaasi siihen. Tiedäthän kuitenkin itse mikä on oikein. :-)

        Kiitos Aritta! Sydän sanoo mikä on oikein mutta vastaanotto täällä on ollut aikamoisen hurja. En olisi ikupäivinä kuvitellut sen paisuvan näihin mittakaavoihin joihin se on täällä paisunut. Mutta matka jatkuu kaikesta huolimatta kunhan ensin kokoan itseni takaisin....


      • Saagapolku
        DivineLight kirjoitti:

        Kiitos Aritta! Sydän sanoo mikä on oikein mutta vastaanotto täällä on ollut aikamoisen hurja. En olisi ikupäivinä kuvitellut sen paisuvan näihin mittakaavoihin joihin se on täällä paisunut. Mutta matka jatkuu kaikesta huolimatta kunhan ensin kokoan itseni takaisin....

        Minusta sinun aloituksen ovat hyvin tervetulleita tänne ja minne vain.
        Aina kun pienikin Valo syttyy pimeyteen, niin se rupeaa kasvamaan ja haihduttaa varjon pois.


      • Aritta
        DivineLight kirjoitti:

        Kiitos Aritta! Sydän sanoo mikä on oikein mutta vastaanotto täällä on ollut aikamoisen hurja. En olisi ikupäivinä kuvitellut sen paisuvan näihin mittakaavoihin joihin se on täällä paisunut. Mutta matka jatkuu kaikesta huolimatta kunhan ensin kokoan itseni takaisin....

        Minä kirjoitin ensimmäisen kerran eräälle maranatasivulle tarkoituksenani kertoa heille ettei heidän tarvitse pelätä mitään saatanaa eikä helvettiä. Hupsista heijakkaa miten kimppuuni hyökättiin ja lopuksi viestini poistettiin saman tien kuin ne sinne kirjoitin. Taisin olla aika naiivi siihen aikaan. :-)

        Joten jatka niin kuin tähänkin asti. :-)


      • Aritta
        Saagapolku kirjoitti:

        Minusta sinun aloituksen ovat hyvin tervetulleita tänne ja minne vain.
        Aina kun pienikin Valo syttyy pimeyteen, niin se rupeaa kasvamaan ja haihduttaa varjon pois.

        Mukava lukea teidän molempien viestejä.


      • Saagapolku
        Aritta kirjoitti:

        Minä kirjoitin ensimmäisen kerran eräälle maranatasivulle tarkoituksenani kertoa heille ettei heidän tarvitse pelätä mitään saatanaa eikä helvettiä. Hupsista heijakkaa miten kimppuuni hyökättiin ja lopuksi viestini poistettiin saman tien kuin ne sinne kirjoitin. Taisin olla aika naiivi siihen aikaan. :-)

        Joten jatka niin kuin tähänkin asti. :-)

        Täytyy muistaa että jokainen omistaa sanomansa ja ne palautuvat omistajalleen.
        Negatiivisella sanomisella on sellanen puoli ettei sitä kukaan halua joten nykypäivänä kuten on sanottu, kun lähestymme vuotta 2012 niin syyn ja seurauksen laki voimistuu sekä nopeutuu. Tämä on sellainen voima joka karsii kaiken negatiivisen toiminnan, koska sitä kautta sillä ei ole tilaa tulevassa maailmassa, kun seuraamukset ovat liikaa. Me voimme aina valita aikajanamme millä kuljemme. Rakkaus perusteiset positiiviset teot ym. sanomiset myös voimistuvat saman lain nojalla.
        Joten negatiivinen ajatus, teko tahi sanominen palautuu (esim. vaikka fyysisenä vammana) takaisin omistajalleen. Taasen positiivinen palautuua Rakkautena ja ilona ym. onnellisesti ja luo jatkuvuutta voimistuen kokoajan.
        DivineLightin avauksesta ei löydy negaativisuutta, vaan pelkästään Valoa ja Rakkautta joita välitetään luettavaksi, jotta kaikilla olisi parenpi olla.
        Näille jotka ovat hanakoita arvostelemaan ja mollaamaan, niin täytyy muistaa että se on vain teidän järkiminänne eli ego joka pelkää asemansa puolesta ja sitä että paljastuisi mitä pohjimiltaan on. Se pelko on aiheeton. Me olemme kaikki sisaria ja veljiä keskenämme ja yhtä niin maapallon kuin kaiken muunkin kanssa. Miettikää ensin mitä sanotte. Sanoillanne ei minuun ole minkäänlaista vaikutusta, koska en omista niitä, vaan pallo on kokonaan teillä. Ja muistakaa kumminkin se että jokaista rakastetaan yhtä paljon siellä minne me kaikki jonakin päivänä jälleen palaamme. Ketään ei tuomita eikä aseteta lokeroihin, vaan jokainen kuten sanoin valitsee oman aikajanansa ja on hyväksytty, mutta sanat eivät vaikuta kuin omistajalleen. Tämä on taivaan tosi. Pelko on aivan turhaa.


      • DivineLight
        Saagapolku kirjoitti:

        Täytyy muistaa että jokainen omistaa sanomansa ja ne palautuvat omistajalleen.
        Negatiivisella sanomisella on sellanen puoli ettei sitä kukaan halua joten nykypäivänä kuten on sanottu, kun lähestymme vuotta 2012 niin syyn ja seurauksen laki voimistuu sekä nopeutuu. Tämä on sellainen voima joka karsii kaiken negatiivisen toiminnan, koska sitä kautta sillä ei ole tilaa tulevassa maailmassa, kun seuraamukset ovat liikaa. Me voimme aina valita aikajanamme millä kuljemme. Rakkaus perusteiset positiiviset teot ym. sanomiset myös voimistuvat saman lain nojalla.
        Joten negatiivinen ajatus, teko tahi sanominen palautuu (esim. vaikka fyysisenä vammana) takaisin omistajalleen. Taasen positiivinen palautuua Rakkautena ja ilona ym. onnellisesti ja luo jatkuvuutta voimistuen kokoajan.
        DivineLightin avauksesta ei löydy negaativisuutta, vaan pelkästään Valoa ja Rakkautta joita välitetään luettavaksi, jotta kaikilla olisi parenpi olla.
        Näille jotka ovat hanakoita arvostelemaan ja mollaamaan, niin täytyy muistaa että se on vain teidän järkiminänne eli ego joka pelkää asemansa puolesta ja sitä että paljastuisi mitä pohjimiltaan on. Se pelko on aiheeton. Me olemme kaikki sisaria ja veljiä keskenämme ja yhtä niin maapallon kuin kaiken muunkin kanssa. Miettikää ensin mitä sanotte. Sanoillanne ei minuun ole minkäänlaista vaikutusta, koska en omista niitä, vaan pallo on kokonaan teillä. Ja muistakaa kumminkin se että jokaista rakastetaan yhtä paljon siellä minne me kaikki jonakin päivänä jälleen palaamme. Ketään ei tuomita eikä aseteta lokeroihin, vaan jokainen kuten sanoin valitsee oman aikajanansa ja on hyväksytty, mutta sanat eivät vaikuta kuin omistajalleen. Tämä on taivaan tosi. Pelko on aivan turhaa.

        Oi kiitos Saagapolku! Et tiedä miten paljon noi sanasi koskettivat mua juuri tällä hetkellä.

        Ja kiitos Aritta kun jaoit oman kokemuksesi. Tunnistin samat piirteet!

        Matka jatkuu! Valoani ja rakkauttani en sammuta eikä sitä kukaan täällä pysty sammuttamaan. Se mikä ei tapa vahvistaa! Rakkaus voittaa aina.... ja nytkin!


      • DivineLight
        Saagapolku kirjoitti:

        Laitan vielä tämän linkin luettavaksi, kun se on niin kaunis.

        http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=3987&mforum=uusimaa

        olipas ihana lukea toi suomeksi! Mulla on toi sama kirja englannin kielellä.

        Varsinkin toi viimeinen lause kertoi kaiken

        "Muistakaa aina," Jumala oli hymyillyt, "olen lähettänyt teille vain enkeleitä."

        Diggaan muutenkin tosi paljon Nealen kirjoista kuten Keskusteluja Jumalan kanssa, Huomisen Jumala, What God wants etc. Ootteko te lukeneet mitään Nealen kirjoja?


      • Saagapolku
        DivineLight kirjoitti:

        olipas ihana lukea toi suomeksi! Mulla on toi sama kirja englannin kielellä.

        Varsinkin toi viimeinen lause kertoi kaiken

        "Muistakaa aina," Jumala oli hymyillyt, "olen lähettänyt teille vain enkeleitä."

        Diggaan muutenkin tosi paljon Nealen kirjoista kuten Keskusteluja Jumalan kanssa, Huomisen Jumala, What God wants etc. Ootteko te lukeneet mitään Nealen kirjoja?

        Hienoa :) juuri sen viimeisen lauseen takia laitoin linkin :) kun Enkeleistä oli puhe.

        20 vuoteen olen lukenut vain yhden kirjan melkein kokonaan. Gary R. Renard Maailmankaikkeus katoaa ja tilasin sen jatko-osanki jo valmiiksi luettavaksi. Suosittelen.


      • DivineLight
        Saagapolku kirjoitti:

        Hienoa :) juuri sen viimeisen lauseen takia laitoin linkin :) kun Enkeleistä oli puhe.

        20 vuoteen olen lukenut vain yhden kirjan melkein kokonaan. Gary R. Renard Maailmankaikkeus katoaa ja tilasin sen jatko-osanki jo valmiiksi luettavaksi. Suosittelen.

        Laitanpa kirjan nimen korvan taakse :)


      • Saagapolku
        DivineLight kirjoitti:

        Oi kiitos Saagapolku! Et tiedä miten paljon noi sanasi koskettivat mua juuri tällä hetkellä.

        Ja kiitos Aritta kun jaoit oman kokemuksesi. Tunnistin samat piirteet!

        Matka jatkuu! Valoani ja rakkauttani en sammuta eikä sitä kukaan täällä pysty sammuttamaan. Se mikä ei tapa vahvistaa! Rakkaus voittaa aina.... ja nytkin!

        Opetellaan suojaamaan itsemme.
        Istutaan aivan rauhassa ja menkäämme turvalliseen paikkaan itsessämme.
        Maadotetaan itsemme visualisoimalla juuret Äiti Maahan. Annetaan juurten juurtua ja tiedostetaan Äiti Maan ydin piste joka on vaaleanpunaista valoa josta nousee Valon kanava shakraamme joka sijaitsee noin 3 metrin syvyydessä allamme ja sieltä Valo nousee juurishakraamme joka on minä elän ja avataan se jonka jälkeen avataan loputkin kehon shakrat minä tunnen, minä tahdon, minä rakastan, minä puhun, minä näen, minä olen ja yliminän shakra minä olen se mikä minä olen, jonka kautta yhdistymme linnuradan shakraan josta aukeaa yhteys Lähteeseen. Visualisoidaan Valon putki etusormen ja peukalon ympyrän halkasialtaan oleva timantin kova valon putki kruunushakrasta juurishakraan. Hengitetään Lähteestä tulevaa Valoa valonputkea pitkin alas Äiti Maan keskukseen ja takaisin. Annetaan Valon vain virrata edestakaisin ilman esteitä. Jos ego haluaa ruveta kelailemaan omiaan, niin ohjataan se vain syrjään ilman että luodaan sille pelkoa. Kun Valo virtaa ylös ja alas vaivatta, niin keskitytään sydänshakraan ja sisään hengityksellä kerätään Valoa siihen ja uloshengityksellä luovutetaan sitä kautta Valoa aurakenttäämme kirkastaen auramme valon määrää. Ja lopuksi kun alamme lopetella, niin suljetaan aurakenttämme visualisoimalla vetoketju joka sulkee vuodot ja sen jälkeen kun tämä kaikki on tehty, niin näiden energia imijöiden on hyvin vaikea horjuttaa harmoniaamme. Tämä voi jostakin kuulostaa huuhaalta, mutta tässä vaiheessa sanon että kaikki on energiaa ja tämä praana hengitys on kaikille meille hyväksi jo siitäkin syystä että se auttaa meitä kestämään paremmin kun vanhat uskomukset rupeavat oikeesti karisemaan ja uutta luodaan. Nämä ohjeet on antanut kaikille meille Arkkienkeli Michael.


      • Aritta
        DivineLight kirjoitti:

        olipas ihana lukea toi suomeksi! Mulla on toi sama kirja englannin kielellä.

        Varsinkin toi viimeinen lause kertoi kaiken

        "Muistakaa aina," Jumala oli hymyillyt, "olen lähettänyt teille vain enkeleitä."

        Diggaan muutenkin tosi paljon Nealen kirjoista kuten Keskusteluja Jumalan kanssa, Huomisen Jumala, What God wants etc. Ootteko te lukeneet mitään Nealen kirjoja?

        varmaan kaikki jotka on käännetty ruotsin kielelle. Viimeinen muistaakseni oli "Morgondagens Gud".
        Minäkin "diggaan" hänen kirjojaan. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1550
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1255
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1044
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      382
      758
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      125
      716
    Aihe