suomessa riehuva tauti on. Synnin tekijät joutuu pulaan, on sitten rikas, tai ei, kun ei ole rokotetta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9442182
Mikähän tämä
2
132
Vastaukset
- Sen jo sairastanut
...keuhkoputket siinä määrin, että nukkuminen vaaka-asennossa on mahdotonta!
Taudin saavat ne, joilla on alttius yleensäkin saada flunssa, joten syntisyydellä on tämän kanssa vain sen verran tekemistä, että esivanhempiemme perisynnin vuoksi nykyajan ihmiset ovat alttiita erilaisille sairauksille, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
Mä en ole ottanut sikaflunssapiikkiä, enkä ole koskaan ottanut ennalta ehkäisevää rokotustakaan flunssaa varten, koska tahdon kehoni pysyvän iskuvalmiina sellaisia vastaan. Rokotukset heikentävät luontaista vastustuskykyä, mitä flunssiin tulee.
Viime huhtikuussa minuun iski tuo edellä mainittu erikoinen flunssa, jonka seurauksena keuhkoputkiin tuli erittäin paksua ja sitkeää ruskehtavan vihreää limaa, jota ei meinannut saada mitenkään sieltä yskimälläkään pois. Kokeilin erilaisia 'kotikonsteja', kuten pilliin puhaltamista, valkosipulin syöntiä jne. Kolme päivää ja yötä olin hirveän heikossa kunnossa ja aloin kuulla selkeästi jo merkillisiä ääniä, kuinka kaksi eri olentoa taisteli kiivaasti minun hengestäni Sanan miekkaa heilutellen (Huom. Olen ollut vakaa uudestisyntynyt kristitty jo vuosikymmenten ajan!). Käytännöllisesti katsoen valvoin nuo viimeiset 3 vrk ja yöt vietin sohvan reunalla istuvassa asennossa, koska pelkäsin tukehtuvani, jos nukahdan! Oli näet täysi työ valveilla ollessakin pakottaa pallealihaksilla hengityksen kulkemaan pihisten edes jotenkin keuhkoihin.
Lopulta soitin ambulanssin, kun lepopulssini oli ollut jo kauan 95, vaikka se on mulla tavallisesti poikkeuksellisen alhainen 46! Mut pantiin hengittämään hengitystiehyitä avaavaa kaasuseosta ja mulle annettiin lisähappea letkulla. Sitten mulle määrättiin voimakas aleneva lääkekuuri ja kehotettiin menemään astmatutkimuksiin.
Mulla ei ole astmaa, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen yli 60-vuotias. Voin neuvoa, että jos saat tuon saman taudin, niin siitä on leikki kaukana ja hengenlähtö lähellä, joten mene ajoissa lääkäriin!- Sen jo sairastanut
Tauti alkoi ihan tavallisen tapaisena flunssana, mutta noin 11 pv sen alkamisesta se muuttui noin pahaksi, että hengitysongelmien vuoksi oli jatkuvaa happivajetta ja huimausta, etenkin öisin. Tauti kesti siis 'vain' noin 2 viikkoa, koska selvisin siitä sairaalan toimenpitein ja extra-lääkityksellä, 'noinkin' pian.
Oireita olivat tässä järjestyksessä: päänsärky, lihassärky, vatsanväänteet, hengittäessä kuului keuhkoputkista lirinää ja lotinaa ja kuplintaa, kuumetta öisin, erittäin väsynyt olo, harhaäänien kuuleminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251