jumppa/balettitossufetissi

gymfan

Muita jumppa/balettitossufetisistejä ? Pidän pehmeistä nahkatossuista. Ihailen myös notkeita jumppari/balettityttöjä.

48

3749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qum

Täällä myös balettitossu fetissi.

• gymfan

Mitä balettitossuja sinulla on, pidätkö myös pehmeistä nahkatossuista ?

• cjokke
        gymfan kirjoitti:

mua kiihottaa tavis voikkatossut ... nytkin jalassa mustat nahkaiset

• gymfan
        cjokke kirjoitti:

joo mulla kanssa mustia jumppatossuja, nyt on kyllä mustat tosi pehmeät nahkaiset balettitossut.

• gymfan
        cjokke kirjoitti:

pidän myös niistä tavis voikkatossuista

• Lissu45
        gymfan kirjoitti:

mulla on kotona käytössä kultaiset jumppatossut olis mukava nähdä mies voikkatossuissa

• gymfan
        Lissu45 kirjoitti:

mulla on kotona käytössä kultaiset jumppatossut olis mukava nähdä mies voikkatossuissa

Mullakin on kultaiset jumppatossut, löysin ne marketista. Enemmän tykkään mustista nahkatossuista, mutta kultatossut on välillä makeita pitää.

• Talkkari1
        gymfan kirjoitti:

Moi mä käytän voikkatossuja työkenkissä korvaa villasukat .. lämpimät ja kiihottavat jalassa

• tossumies
        Lissu45 kirjoitti:

täällä jumppa/baletti tossuja käyttävä 49 v mies.tulisin mielelläni pitämään tossuja .missä haluaisit tavata.t.tossumies

• Mayray
        Lissu45 kirjoitti:

Onko mukava 0 hassu vai onko se peräti kiihottavaa?

• capez

Capezion tossut on minun suosikkeja.

• Mike25

ostin itselleni tiukat voikkatoosut ... kiihottavat paljaassa jalassa

• gymfan
        Mike25 kirjoitti:

ostin itselleni tiukat voikkatoosut ... kiihottavat paljaassa jalassa

Onko teillä muilla tossufriikeillä valkoisia nahkajumppa/balettitossuja ?

• v-pano

vakipano harrastaa balettia ja kyllä täytyy kehua että on seksikkään näköinen baletti puvussa ja tossuissa. Mukavaa on nuuskia hänen käyttämiään tossuja. Harmi vaan ettei oo antanut tulla tossuille vaikka on suostunutkin antamaan tossuilla hyväilyä.

• gymfan

balleriina pehmeissä balettitossuissa on kyllä tosi seksikäs näky ja mikä notkeus...

• Palleriinako

Olen nelikymppinen mies, tykkään kyllä balettitossuista, mutta en todellakaan naisen jalassa vaan omissani! Pidän joskus myös balleriina tyyppistä röyhelö hametta sekä sellaisia sukkiksia joissa on leikattu kikkelille aukko. Seisokki tuntuu mukavalta siellä röyhelöiden seassa. En ole suhteessa, joskus on jotain viritystä ollut naisten kanssa, mutta en ole uskaltanut kenellekkään kertoa tästä taipumuksesta josta en kyllä halua parisuhteen takia luopuakkaan.

• gymfan

Miksi salata tyttö-naisystävältä, vaan aina voi ostaa hänellekin hyvälaatuiset balettitossut vaikka joululahjaksi.

• Seisooo hyvin

hyvä seisokki balettisukkikissa ja tossuissa.

• gymfan
        Seisooo hyvin kirjoitti:

hyvä seisokki balettisukkikissa ja tossuissa.

Onko kenelläkään tossufriikillä grishkon pehmeitä nahkatossuja.

• spritti
        gymfan kirjoitti:

Onko kenelläkään tossufriikillä grishkon pehmeitä nahkatossuja.

Tossut ja baletti-jumppatytöt on ok.

• gymfan
        spritti kirjoitti:

Tossut ja baletti-jumppatytöt on ok.

Näin on, nytkin kuljen tosi pehmeissä ja mukavissa nahkaisissa mustissa balettitossuissa. Ja baletti ja jumppatytöistä tykkään yli kaiken !

• gymfan
        gymfan kirjoitti:

Näin on, nytkin kuljen tosi pehmeissä ja mukavissa nahkaisissa mustissa balettitossuissa. Ja baletti ja jumppatytöistä tykkään yli kaiken !

Löysin tänään marketista kotimaiset punaiset jumppatossut (ei pinkit). Ovat jotain keinomateriaalia, ei siis nahkaiset. Mutta mukavat pitää ja sopivasti jouluksi juuri punaiset. Onko joku tossufriikeistä löytänyt joskus jostain kirkkaanpunaisia nahkaisia jumppatossuja ?

• cjokke
        gymfan kirjoitti:

Löysin tänään marketista kotimaiset punaiset jumppatossut (ei pinkit). Ovat jotain keinomateriaalia, ei siis nahkaiset. Mutta mukavat pitää ja sopivasti jouluksi juuri punaiset. Onko joku tossufriikeistä löytänyt joskus jostain kirkkaanpunaisia nahkaisia jumppatossuja ?

tuutko meseen tossuillaan camissa os yllä ... laita viestii

• tossumies

täällä toinen tossuissa viihtyvä.olen myös käyttänyt baletti hameita ja röyhelöitä. olen bi seksuaali .

• cjokke
        tossumies kirjoitti:

täällä toinen tossuissa viihtyvä.olen myös käyttänyt baletti hameita ja röyhelöitä. olen bi seksuaali .

Moro
        Laita ossas otan yhteyttä tossuillaan yhdessä

• cjokke

istun koneella pelkät mustat voikkatossut jalassa ...

• gymfan

Tänään pidän valkoisia ohuesta ja tosi pehmeästä tehtyjä voimistelutossuja. Muilla tossufriikeillä valkoisia voimistelu/balettitossuja ?

• kenkäpeli
        gymfan kirjoitti:

Tänään pidän valkoisia ohuesta ja tosi pehmeästä tehtyjä voimistelutossuja. Muilla tossufriikeillä valkoisia voimistelu/balettitossuja ?

Mun naisystäväni tykkää sellaisista tosi pehmeistä valkoisista nahkatossuista. Ja minä siitä kun hän käyttää niitä. Hänellä on hoikat pitkät sääret ja sirot jalat. Tossut näyttävät tosi seksikkäiltä hänen jaloissaan. Sopivat tyyliinsä kotioloissa.

• cjokke
        kenkäpeli kirjoitti:

Mun naisystäväni tykkää sellaisista tosi pehmeistä valkoisista nahkatossuista. Ja minä siitä kun hän käyttää niitä. Hänellä on hoikat pitkät sääret ja sirot jalat. Tossut näyttävät tosi seksikkäiltä hänen jaloissaan. Sopivat tyyliinsä kotioloissa.

kokeileppa itse voikkatossuja ... tosi kiihottavat paljaassa jalassa

• gymfan
        cjokke kirjoitti:

Itämaisen tanssin kaupasta löysin uudenväriset tossut, ne on tehty hopeanvärisestä ohuesta nahasta.
        Kullanväriset tossut minulla olikin aiemmin markettilöytönä, mutta hopeatossuja en ollut onnistunut aiemmin löytämään.

• gymfan
        cjokke kirjoitti:

minkä valmistajien tavis voikkatossuja sulla on

• gymfan

Tossufriikit: onko kellään muulla itämaisen tanssin kulta/hopeatossuja ?

• tossuilija

täällä uusi tossuilija.valikoimista löytyy kulta,hopea,musta,valkoisia ja pinkkejä voimistelu ja balettitossuja.käytän myös sukkahousuja ja stay up sukkia tossujen kanssa.tykkään etenkin miesten kanssa tossu leikeistä,

• cjokke

nam laita ossas camitellaan tossuissa ja sukkiksissa

t- jokke

• gymfan

Entä Capezion nahkatossuja ?

• Järki jäässä

Mul on tossut päässä

• gymfan

Hei ! Löytyisikö vielä jostain Tamperelaisen E. ja H. Pallas Ky:n valmistamia nahkatossuja ? Tehdas on ilmeisesti lopettanut toimintansa. Jos joku tietää, niin vinkkiä !!

• cjokke

Moi samoja olen etsinyt :)

• gymfan

Joo ! Pallaksen tossuja ei kai saa enää mistään.

• Mayray

Joo, tässä myös yksi. Miten saan suhun meiliyhteyden? ois hauska jutella aiheesta.

• gymfan

Hei cjokke ja Mayray ! Pallaksen tossuja löysin enää joitain tosi pieniä jäännöskokoja. Eli loppu on.

• cjokke

Okke

Täytyy pitää näitä nykyisiä sit säästeliäästi :)

• cjokke

Kuinka moni käyttää voikkatossuja kotona ?

• gymfan

Minä ainakin, nytkin on mustat Pallaksen tosi pehmeät nahkatossut.

• baletto

tykkään kanssa käyttää nahkaisia jumppa ja balettitossuja

• Löysin kirpparilta uudenveroiset mustat 41 Pallaksen voikkatossut

• voikkarifani

Kävipäs säkä, Pallaksia ei enää löydä hyväkuntoisina mistään. Ovat minunkin suosikkitossut. Harmi kun ei enää valmisteta, vastaavia en ole muuta merkkiä löytänyt. Itselläni on mustat ja valkoiset nahkatossut. Tuntuvat tosi hyviltä kun nahka on niin pehmeää.

• lkaahane

Voi jessus kun naurattaa kuvitella ...150KG setä balettitossuissa hörtylä hame paskaperseen päällä muna suorana BUAHAAAAHHAAHHHAA Ei vetishhhh olo tuu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe