Mahtaako kukaan muistaa mikä ja kellä on hallussa liigan pisin voittoputki?
JYPillähän se on nyt 10 ottelun mittainen.
Liigan pisin voittoputki?
15
3625
Vastaukset
- Tepsillä-
TPS 12 OTTELUA kaudella 93-94
- poriporiporipori
Ässät teki tänään uuden ennätyksen 13 voittoa ! Ja voitti vielä jokerit buhahahahaaa
- vertailukelpoisuus
Kaikki suoria 3 pisteen voittoja? - kahden pisteen voitot ovat tasapelejä
- Pohojosen poika
Kärpillä 10 ottelun voittoputki ja tällä hetkellä johtaa bluesia 1-0, joten 11. voitto jo lähellä. Veikkaan että tuo ässien ennätys menee vielä rikki ku kärpät ottaa vielä muutaman voiton
- kärpät
Ja kohta 11, Blues on sillassa, 2-0
- Poika pohojoseen
Nyt jo 12 "voittopeliä" putkeen eli otteluita, joista enemmän pisteitä kuin vastustaja. Saipa kaatui tänään rankuilla. Wuhuu!
- kateellinen etelästä
Itse asiassa liigan ennätysputki on 14 peräkkäistä voittoa ja sen on saavuttanu ensin Kärpät ja sit myöhemmin Ässät. Tosiaa 13 voitto tulossa. Eka erätauko HPK:ta vastaa ja kärpille 2-0
- terveiset etelään
7-0 jäi taululle hahaha, kärpät tuo pojan kotiin tällä kaudella
- Kärpät!
Tänään kaatu TPS rankkareilla 1-2 ja 14 perättäinen voitto Kärpille!
- kärpät porskuttaa
Liigaennätys on totta 15 voittoa putkee ja kenties jatkoa tuleee!
- kärpät
taitaa tulla voitto lukosta tällä hetkellä 5-3
- Kärpät!
Niinhän siinä sitte kävi että 16 voitto putkeen. Lukko kaatu numeroin 7-4
- Voittoputki...
sen kun jatkuu. Tällä hetkellä HIFK-Kärpät tilanne 0-2.
- TÖÖLÖN WESA
OIKEA ENNÄTYS ON EDELLEEN TEPSILLÄ. NE EI SAANEET SÄÄLIVOITTOJA VAAN IHAN OIKEITA VARSINAISELLA PELIAJALLA. TPS12-KÄRPÄT 9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679