Mulla kun seksielämä on nykyjään vähän niin ja näin,kun tuota ikääkin on jo vaimolle varsinkin kertynyt.
Mielikuvitukseni on aina ollut kova laukkaamaan,jos olen koneen ohjaamossa pitempään istuskellut,niin siinä on aikaa mietiskellä vaikka mitä.
Sattui tuossa muutama viikko sitten kyntöhommissa ollessani,että mieleeni muistui entiset ajat joina vaimon kanssa peuhattiin vähän siellä sun täällä ja miten siinä alkoikin sitten sarkahousussa pullottamaan siihen malliin,että piti laskea suoro sieltä vapauteen ja muutenkin sen oloa helpottamaan.
Siinä alkoi saranpää lähestyä uhkaavasti,mutta en sitä siinä vemputtaessani sillai tajunnut,kun alkoi muukin jo lähestyä ja olemaan sillä hilkulla,että kohta lentää.
Mulla kun vehkeet on kun ruutisarvi ja miten siinä ajattelemattomuuttani sitä siinä ratinpuolien välistä vemputin,
niin se helekatin sarka loppu,ennenkuin tajusinkaan.
Eihän se ratti siittä mihinkään kääntyny,kun oli jäykkä halko siellä puoliin välisä ja niin siinä sitten kävi,että saran päästä alas ja raktori nurin pyörät taivasta kohren.
Olivat naapurista nähneet,kun raktorin valot pyssyy paikallansa ja puittenlatvoja vallaisivat,eikä liiku mihinkään.
Tulivat sitten kattomaan ja minä kun siellä vöisä olin housut kintusa jallaat taivasta kohren kansa,mutta eihän mulla muuton mittään hättää ollu,mutta nolotti pirusti,kun naapurin ukko tuli vappauttammaan sen vyön.
Nolottaahan toi vieläkin ja aattelin panna myyntiin koko tilukset ja muuttaa vaikka Espanjaan ko ei täälä kehtaa ennää majjailla.
Tämä nyt on vähän noloa kertoa,mutta...
Verkussonni
2
1439
Vastaukset 2
- -
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751220
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821147Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241105Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73724Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 25512
- 36505
- 112502
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää41457- 19446
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.79436