Mulla kun seksielämä on nykyjään vähän niin ja näin,kun tuota ikääkin on jo vaimolle varsinkin kertynyt.
Mielikuvitukseni on aina ollut kova laukkaamaan,jos olen koneen ohjaamossa pitempään istuskellut,niin siinä on aikaa mietiskellä vaikka mitä.
Sattui tuossa muutama viikko sitten kyntöhommissa ollessani,että mieleeni muistui entiset ajat joina vaimon kanssa peuhattiin vähän siellä sun täällä ja miten siinä alkoikin sitten sarkahousussa pullottamaan siihen malliin,että piti laskea suoro sieltä vapauteen ja muutenkin sen oloa helpottamaan.
Siinä alkoi saranpää lähestyä uhkaavasti,mutta en sitä siinä vemputtaessani sillai tajunnut,kun alkoi muukin jo lähestyä ja olemaan sillä hilkulla,että kohta lentää.
Mulla kun vehkeet on kun ruutisarvi ja miten siinä ajattelemattomuuttani sitä siinä ratinpuolien välistä vemputin,
niin se helekatin sarka loppu,ennenkuin tajusinkaan.
Eihän se ratti siittä mihinkään kääntyny,kun oli jäykkä halko siellä puoliin välisä ja niin siinä sitten kävi,että saran päästä alas ja raktori nurin pyörät taivasta kohren.
Olivat naapurista nähneet,kun raktorin valot pyssyy paikallansa ja puittenlatvoja vallaisivat,eikä liiku mihinkään.
Tulivat sitten kattomaan ja minä kun siellä vöisä olin housut kintusa jallaat taivasta kohren kansa,mutta eihän mulla muuton mittään hättää ollu,mutta nolotti pirusti,kun naapurin ukko tuli vappauttammaan sen vyön.
Nolottaahan toi vieläkin ja aattelin panna myyntiin koko tilukset ja muuttaa vaikka Espanjaan ko ei täälä kehtaa ennää majjailla.
Tämä nyt on vähän noloa kertoa,mutta...
Verkussonni
2
1409
Vastaukset
- -
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061