Tämä nyt on vähän noloa kertoa,mutta...

Verkussonni

Mulla kun seksielämä on nykyjään vähän niin ja näin,kun tuota ikääkin on jo vaimolle varsinkin kertynyt.
Mielikuvitukseni on aina ollut kova laukkaamaan,jos olen koneen ohjaamossa pitempään istuskellut,niin siinä on aikaa mietiskellä vaikka mitä.
Sattui tuossa muutama viikko sitten kyntöhommissa ollessani,että mieleeni muistui entiset ajat joina vaimon kanssa peuhattiin vähän siellä sun täällä ja miten siinä alkoikin sitten sarkahousussa pullottamaan siihen malliin,että piti laskea suoro sieltä vapauteen ja muutenkin sen oloa helpottamaan.
Siinä alkoi saranpää lähestyä uhkaavasti,mutta en sitä siinä vemputtaessani sillai tajunnut,kun alkoi muukin jo lähestyä ja olemaan sillä hilkulla,että kohta lentää.
Mulla kun vehkeet on kun ruutisarvi ja miten siinä ajattelemattomuuttani sitä siinä ratinpuolien välistä vemputin,
niin se helekatin sarka loppu,ennenkuin tajusinkaan.
Eihän se ratti siittä mihinkään kääntyny,kun oli jäykkä halko siellä puoliin välisä ja niin siinä sitten kävi,että saran päästä alas ja raktori nurin pyörät taivasta kohren.
Olivat naapurista nähneet,kun raktorin valot pyssyy paikallansa ja puittenlatvoja vallaisivat,eikä liiku mihinkään.
Tulivat sitten kattomaan ja minä kun siellä vöisä olin housut kintusa jallaat taivasta kohren kansa,mutta eihän mulla muuton mittään hättää ollu,mutta nolotti pirusti,kun naapurin ukko tuli vappauttammaan sen vyön.
Nolottaahan toi vieläkin ja aattelin panna myyntiin koko tilukset ja muuttaa vaikka Espanjaan ko ei täälä kehtaa ennää majjailla.

2

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Amen

      • mikä juttu...aivan varmasti XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe