Tämä nyt on vähän noloa kertoa,mutta...

Verkussonni

Mulla kun seksielämä on nykyjään vähän niin ja näin,kun tuota ikääkin on jo vaimolle varsinkin kertynyt.
Mielikuvitukseni on aina ollut kova laukkaamaan,jos olen koneen ohjaamossa pitempään istuskellut,niin siinä on aikaa mietiskellä vaikka mitä.
Sattui tuossa muutama viikko sitten kyntöhommissa ollessani,että mieleeni muistui entiset ajat joina vaimon kanssa peuhattiin vähän siellä sun täällä ja miten siinä alkoikin sitten sarkahousussa pullottamaan siihen malliin,että piti laskea suoro sieltä vapauteen ja muutenkin sen oloa helpottamaan.
Siinä alkoi saranpää lähestyä uhkaavasti,mutta en sitä siinä vemputtaessani sillai tajunnut,kun alkoi muukin jo lähestyä ja olemaan sillä hilkulla,että kohta lentää.
Mulla kun vehkeet on kun ruutisarvi ja miten siinä ajattelemattomuuttani sitä siinä ratinpuolien välistä vemputin,
niin se helekatin sarka loppu,ennenkuin tajusinkaan.
Eihän se ratti siittä mihinkään kääntyny,kun oli jäykkä halko siellä puoliin välisä ja niin siinä sitten kävi,että saran päästä alas ja raktori nurin pyörät taivasta kohren.
Olivat naapurista nähneet,kun raktorin valot pyssyy paikallansa ja puittenlatvoja vallaisivat,eikä liiku mihinkään.
Tulivat sitten kattomaan ja minä kun siellä vöisä olin housut kintusa jallaat taivasta kohren kansa,mutta eihän mulla muuton mittään hättää ollu,mutta nolotti pirusti,kun naapurin ukko tuli vappauttammaan sen vyön.
Nolottaahan toi vieläkin ja aattelin panna myyntiin koko tilukset ja muuttaa vaikka Espanjaan ko ei täälä kehtaa ennää majjailla.

2

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Amen

• mikä juttu...aivan varmasti XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      390
      2796
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1765
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1427
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1313
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1236
    Aihe