Onko palsta kuollut, kun täällä on etusivulla yli viikon vanhoja aloituksia? Mitä täällä tapahtuu? Häh? Ovatko pikkujoulujuhlat hyydyttäneet porukan?
Onx tää delannu?
69
778
Vastaukset
- teerenpelin palsta
Eipä ole teikäläistäkään näkynyt. Pistäs kehään jotain kiinnostavaa asia-aloitusta, että syntyis oikeeta keskustelua.
jotain sanottavaa, niin kyllähän sitä laittaisi. Meinasin tehdä aloituksen tuosta Ruotsin kunkun tilanteesta, mutta sitten huomasin, että siitähän on jo keskusteltu.
- .,
oon kyllästynyt.
Kiinnosti aikansa, ei enään me ollaan vaan kaikki bannissa, riidellään, ollaan tyhmiä jne.
Teotwawki kirjoitti:
bannissa? Anceli, Pupu, HTZA, minttupuu, Teotwawki, Nittaminax????????
Mutta leipuri Pulla Pupunen on herännyt henkiin ja leiponut uunillisen sydämen mallisia suklaamuffinseja.
- Pimppinella*¨¨*
Teotwawki kirjoitti:
bannissa? Anceli, Pupu, HTZA, minttupuu, Teotwawki, Nittaminax????????
tunnetut palstantäyttäjät Friidu ja pirre-tyttö ym.? Handekin kirjoittelee silloin tällöin mutta ei niin usein enää kuin ennen. Sefu poistelee kaikki vähänkin poikkeavat aloitukset ettei vaan 5-kymppisten lastenmielisten ajatusmaailma saastu!
- Hymy;))
Pimppinella*¨¨* kirjoitti:
tunnetut palstantäyttäjät Friidu ja pirre-tyttö ym.? Handekin kirjoittelee silloin tällöin mutta ei niin usein enää kuin ennen. Sefu poistelee kaikki vähänkin poikkeavat aloitukset ettei vaan 5-kymppisten lastenmielisten ajatusmaailma saastu!
sitten taas tulen. Täällä aina väliin niin masentavaa. Ettei jaksa kirjoitella. Mutta, toisinaan täällä jopa keskustelu ihan mukaavaa ja hauskaakin. Nyt ihmettelen tätä itseni perässä kuskeksijaa....täytyy hänen jättää oma merkkinsä jokaisen kirjoitetun viestini perään. Joskus heitä jopa kaksi;))) eivät muuten saa huomiota. Niin saavathan raukat näin... Tähänkin nyt ilmestyy MIINUSMERKKI ellei yksi niin kaksi;))) tai kolme tai neljä;))) Jeesus tätä kakaramaisuutta täällä tosiaan toisinaan...Ei tarvitse ihmetellä yhtään jos, täällä sitten kirjoittajat toisinaan luopuvatkin toivosta;))) Tämänhän pitäisi olla vaan yleinen kirjoituspalsta. Mutta, ilmeisesti se ei ole suotavaa edelleenkään kaikille....vain joillekin;))) joidenkin mielestä jotka näkevät tarkoisen mukaisena rajoittaa VAPAATA KESKUSTELUA EDELLEENKIN. Mikä aina merkki ihmisen sivistymättömyydestä ja yksinkertaisuudesta;))) Kertoo paljon sellainen että, haluaa rajoittaa muiden keskustelua....jos se on omia intressejä vastaan;))) Eli lasten hiekkalaatikkohan tämä palsta ja sellaisena pysyy....
tsau:Friidu - aitokaino*
Hymy;)) kirjoitti:
sitten taas tulen. Täällä aina väliin niin masentavaa. Ettei jaksa kirjoitella. Mutta, toisinaan täällä jopa keskustelu ihan mukaavaa ja hauskaakin. Nyt ihmettelen tätä itseni perässä kuskeksijaa....täytyy hänen jättää oma merkkinsä jokaisen kirjoitetun viestini perään. Joskus heitä jopa kaksi;))) eivät muuten saa huomiota. Niin saavathan raukat näin... Tähänkin nyt ilmestyy MIINUSMERKKI ellei yksi niin kaksi;))) tai kolme tai neljä;))) Jeesus tätä kakaramaisuutta täällä tosiaan toisinaan...Ei tarvitse ihmetellä yhtään jos, täällä sitten kirjoittajat toisinaan luopuvatkin toivosta;))) Tämänhän pitäisi olla vaan yleinen kirjoituspalsta. Mutta, ilmeisesti se ei ole suotavaa edelleenkään kaikille....vain joillekin;))) joidenkin mielestä jotka näkevät tarkoisen mukaisena rajoittaa VAPAATA KESKUSTELUA EDELLEENKIN. Mikä aina merkki ihmisen sivistymättömyydestä ja yksinkertaisuudesta;))) Kertoo paljon sellainen että, haluaa rajoittaa muiden keskustelua....jos se on omia intressejä vastaan;))) Eli lasten hiekkalaatikkohan tämä palsta ja sellaisena pysyy....
tsau:FriiduKuten kirjoitat, tämä on vapaa keskustelupalsta ja jokainen saa kirjoittaa sekä ilmaista mielipiteensä.
Ylläpito on suonut tuollaisen mahdollisuuden peukutteluun ja henk. kohtaisesti olen sitä mieltä, että on paljon sivistyneenpää ilmaista negatiivinen mielipide "miinuspeukulla", kuin kirjoittaa tuollaista solvaavaa tekstiä, mitä Sinä harrastat.
- HTZA
ja muutenkin on minua sorsittu.
H.kuka sinua nyt on sorsinut? Eihän sinua saa sorsia. Jos minä huomaan, että joku yrittää kävellä ylitseni, niin lakkaan huomioimasta tyypin viestit. Tee sinä samoin.
- HTZA
luulevat että mä oon joku kuuskymppinen.
Svidud oo, nahka on,
H. - HTZA
Teotwawki kirjoitti:
kuka sinua nyt on sorsinut? Eihän sinua saa sorsia. Jos minä huomaan, että joku yrittää kävellä ylitseni, niin lakkaan huomioimasta tyypin viestit. Tee sinä samoin.
huomioimatta.
Kaikki ovat minun lemppareitani.
Se että minä en ole kaikkien lemppari, raastaa kyllä sieluani.
Miks heevetissä en ole!
:)
H. - egopelienkin palsta
Teotwawki kirjoitti:
kuka sinua nyt on sorsinut? Eihän sinua saa sorsia. Jos minä huomaan, että joku yrittää kävellä ylitseni, niin lakkaan huomioimasta tyypin viestit. Tee sinä samoin.
Yksinkertainen ratkaisu silloin, kun itsetunto ei ole riippuvainen muiden ihailusta.
egopelienkin palsta kirjoitti:
Yksinkertainen ratkaisu silloin, kun itsetunto ei ole riippuvainen muiden ihailusta.
ei tiedä mitä palstan ulkopuolella tapahtuu.:-D)))))
- egopelien palsta?
HTZA kirjoitti:
luulevat että mä oon joku kuuskymppinen.
Svidud oo, nahka on,
H.Nahka vähintään kuuskymppisen, mutta ajatukset ja ainakin 7kymppisen.
HTZA kirjoitti:
huomioimatta.
Kaikki ovat minun lemppareitani.
Se että minä en ole kaikkien lemppari, raastaa kyllä sieluani.
Miks heevetissä en ole!
:)
H.on tuntunut siltä, että olet svidduillut minulle rivien välissä ja poistit kaverilistaltasi ihan tuosta vain. Voisitko valaista asiaa jollain lailla?
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
on tuntunut siltä, että olet svidduillut minulle rivien välissä ja poistit kaverilistaltasi ihan tuosta vain. Voisitko valaista asiaa jollain lailla?
epäillyttäviä säröjä. Vain tarkkanäköisimmät huomaavat ne ja laskevat Kristallilasinsa puisen kirjahyllyn sivupöydälle.
On vaikeaa huomauttaa omistajalle niistä, omistajalle joka ei niitä itse huomaa.
Tai ei halua huomata.
Lulu Amberla laulaa pienistä sanoista, me taas kirjoitamme sanoja.
Ystäväni, minä en koskaan svidduile sinulle, enkä muillekaan, minä käytän hammastikkua ja pyrin ronkkimaan.
H. HTZA kirjoitti:
epäillyttäviä säröjä. Vain tarkkanäköisimmät huomaavat ne ja laskevat Kristallilasinsa puisen kirjahyllyn sivupöydälle.
On vaikeaa huomauttaa omistajalle niistä, omistajalle joka ei niitä itse huomaa.
Tai ei halua huomata.
Lulu Amberla laulaa pienistä sanoista, me taas kirjoitamme sanoja.
Ystäväni, minä en koskaan svidduile sinulle, enkä muillekaan, minä käytän hammastikkua ja pyrin ronkkimaan.
H.Renault Carte Noire-lasini shakkipöydälleni ja annan Padrón-sikarini sammua itsestään, mietin joskus, että pitääkö minun ottaa tuo kaikki todesta.
- HTZA
egopelien palsta? kirjoitti:
Nahka vähintään kuuskymppisen, mutta ajatukset ja ainakin 7kymppisen.
Sillanpään marssilaulu kertoo asian hyvin.
Sama kaiku on askelten, ja nuo kaiut ovat isiltä pojille.
Sinne sinäkin joudut, kuuntelemaan kaikuja.
En toivo että ukkoudut liian aikaisin.
Ajattele: Eric Clapton ja minä, totaalisesti vanhoja ukkoja!
Ja sitten sinä, Jari Sillanpään kanssa.
H. - HTZA
Teotwawki kirjoitti:
Renault Carte Noire-lasini shakkipöydälleni ja annan Padrón-sikarini sammua itsestään, mietin joskus, että pitääkö minun ottaa tuo kaikki todesta.
kirjoittaa, joskus on aika heittää lyhyt kommentti.
Olet varmaan saanut vastauksen.
H. - egopelien palsta?
HTZA kirjoitti:
H.Maailma muuttuu, ja ihmiset sen mukana, mikäli ovat vielä kyydissä. Sillanpää sun muut humppakansan tähdet ovat mulle ja monelle muullekin aika tuntemattomia. Sä et vissiin tiedä, että Claptonin jälkeen musiikissa on tapahtunut muutakin kuin Jari Sillanpää.
HTZA kirjoitti:
H.tulee kesällä Suomeen, sitä vois oikeesti käydä vilkasemassa!!
- enpä tiiä
no mitä muuta voit odottaa, täällä oot joidenkin naisena esiintyvinen miesten kanssa pokkuroinut ja mielistellyt. Pitäisi sinun hatsapappa tietää mitä seuraa, kun antaa ymmärtää, muttei ikinä sitten kuitenkaan osaa antaa. Turhan lietsominen sekin on taito sinällään.
affenanmaallako? - HUNKSZ
enpä tiiä kirjoitti:
no mitä muuta voit odottaa, täällä oot joidenkin naisena esiintyvinen miesten kanssa pokkuroinut ja mielistellyt. Pitäisi sinun hatsapappa tietää mitä seuraa, kun antaa ymmärtää, muttei ikinä sitten kuitenkaan osaa antaa. Turhan lietsominen sekin on taito sinällään.
affenanmaallako?että HTZA sanoi hänelle olevan yhdentekevää, koska hän on jo pelin säännöt oppinut.
Onkohan tarpeellista, enää, antaa vanhukselle lisää hihiteltävää?
Yli viisi vuotta sitten, muistan että samanlaista hyrinää käytiin, silloin katosi monta kirjoittajaa.
MIehiäkin, jotka eivät oppineet. - eipä kiinnosta
HUNKSZ kirjoitti:
että HTZA sanoi hänelle olevan yhdentekevää, koska hän on jo pelin säännöt oppinut.
Onkohan tarpeellista, enää, antaa vanhukselle lisää hihiteltävää?
Yli viisi vuotta sitten, muistan että samanlaista hyrinää käytiin, silloin katosi monta kirjoittajaa.
MIehiäkin, jotka eivät oppineet.portot pelaa mitä porton pitää, kaikkia ei kiinnosta "ammattilaiset".
Pappa ottaa sitten vaan nappia ja vetää lasillisella alas, niin loppuu nikoittelu.
Mikäs sellainen meriitti on, että saa kadotettua ihmisiä, onkos pappa niin pahaksi suivaantunut ihan ite ja mitä hän sitten opettaa täällä, digtatuuriako?
Mikäs peesaaja se siinä?P.S: ihan sama, en ehkä silti muista lukea vastausta. - ylikävelijä
Teotwawki kirjoitti:
Minä kävelin sun yli ja sitten et enää kommentoinut, koska et löytänyt puolustuksen sanoja. Niitä ei ole.
Näin se meneepi
aina jaksa, sitäpaitsi on paljon muutaki tekemistä:))))
olenkin ollut n. viikon muualla täältä, mutta kun tulin katselemaan niin huomasin, että kovin on hiljaista.
tuonne kuusen juureen, tule hakemaan jos tarvitset rukkastarpeita.
tarvii, kun mulla on toi vanha kissa tossa ihan viime metreillä. Mä venttaan, että se delaa, niin sitten saan siitä hyvät rukkaset.
Teotwawki kirjoitti:
tarvii, kun mulla on toi vanha kissa tossa ihan viime metreillä. Mä venttaan, että se delaa, niin sitten saan siitä hyvät rukkaset.
kun ei kelpaa, taidanpa sitten tehdä siitä itselleni muhvin, jos tiedät mikä se on.
Ja jos materiaali riittää, niin vielä korvaläpät, sävy sävyyn.Anceli kirjoitti:
kun ei kelpaa, taidanpa sitten tehdä siitä itselleni muhvin, jos tiedät mikä se on.
Ja jos materiaali riittää, niin vielä korvaläpät, sävy sävyyn.pitää pistää kiertoon, koska se on ekologista, siksi mullakin on vehnäterrierihattu ja kissatossut. Kaikkea olen suunnitellut niiden lopun tultua. Exä tykkäs hyvää, kun paijasin koiraa ja sanoin lempeällä äänellä, että sinusta tulee papalle vielä hieno hattu.
Teotwawki kirjoitti:
pitää pistää kiertoon, koska se on ekologista, siksi mullakin on vehnäterrierihattu ja kissatossut. Kaikkea olen suunnitellut niiden lopun tultua. Exä tykkäs hyvää, kun paijasin koiraa ja sanoin lempeällä äänellä, että sinusta tulee papalle vielä hieno hattu.
kaikki mahdollinen täytyy kierrättää, minä taidan tehdä kissasta rannetuet, kun tietokonetta naputan, niin mukavasti lämmittävät. Kissa on kutistunut vanhuuttaan, ei siitä muuta tulisikaan.
Ja silmälappu olisi kiva, voisin autoillessa laittaa tuon huonomman silmän päälle.Anceli kirjoitti:
kaikki mahdollinen täytyy kierrättää, minä taidan tehdä kissasta rannetuet, kun tietokonetta naputan, niin mukavasti lämmittävät. Kissa on kutistunut vanhuuttaan, ei siitä muuta tulisikaan.
Ja silmälappu olisi kiva, voisin autoillessa laittaa tuon huonomman silmän päälle.päällystää kissan turkilla, että ei tuntuisi niin kylmältä talvella.
Teotwawki kirjoitti:
päällystää kissan turkilla, että ei tuntuisi niin kylmältä talvella.
vain hännän siihen ympärille, narulla kiinni tai kaksi häntää jos jostain löytyisi toinen. Kaksihäntäisiä kissoja tapaa harvoin.
Arvaa muuten miten hirveästi sedna suuttuu jos nämä jutut lukee. Ei varmana soita mulle kahteen päivään ;))Anceli kirjoitti:
vain hännän siihen ympärille, narulla kiinni tai kaksi häntää jos jostain löytyisi toinen. Kaksihäntäisiä kissoja tapaa harvoin.
Arvaa muuten miten hirveästi sedna suuttuu jos nämä jutut lukee. Ei varmana soita mulle kahteen päivään ;))ymmärtää kyllä, että tämähän on ihan silkkaa soopaa. Kuka nyt tosiaan voisi rakkaan kotieläimensä pistää tuolla tavalla kiertoon. Siis kuka muu kuin minä?
Teotwawki kirjoitti:
ymmärtää kyllä, että tämähän on ihan silkkaa soopaa. Kuka nyt tosiaan voisi rakkaan kotieläimensä pistää tuolla tavalla kiertoon. Siis kuka muu kuin minä?
mutta hämätään sednaa ja väitetään ettei me koskaan sellaista tehtäisi.
Kun hän tulee kylään, laitan rannetuet ja silmälapun piiloon.Anceli kirjoitti:
mutta hämätään sednaa ja väitetään ettei me koskaan sellaista tehtäisi.
Kun hän tulee kylään, laitan rannetuet ja silmälapun piiloon.Aarno Loka Laitisen ensimmäisen kerran livenä, hänellä oli susiturkki päällään. Silloin paheksuin sitä, sillä susien tappaminen tuohon tarkoitukseen oli mielestäni luonnon diversiteetin kannalta epäeettistä. Myöhemmin ajattelin, että jos ne on joka tapauksessa tapettu, niin miksi niiden turkkia ei voi käyttää asusteena. Niin tai näin, mutta karhun lihaa en ole vielä maistanut. Se on kuulema pahaa.
- pahjapyh
kunnolla kuollut, kuin keinotekoisesti hengissäpysytetty.
Mitäketun väliä on , minkä ikäisiä ketjuja on. Kaikki teitä kiinnostaakin.
Kiinnostavaan ketjuunhan voi tulla vaikka vuoden uusia viestejä.aloituksia tai jatkaa vanhoja ketjuja loputtomasti. Pitää olla jotain tuoretta sanottavaa. Tämä aloitus ei nyt välttämättä sitä ollut, mutta noin yleisesti ottaen. Joka jumalan viikonloppu täällä joku tekee sen iänikuisen musiikkialoituksen. Ei kiinnosta, meillä kaikilla on oma musiikkimakumme ja ainaista kinastelua siitä, kuka sen kauneimman melodian Youtubesta löytää ja on omasta mielestään oikeassa.
Tässä esimerkki omastani: http://www.youtube.com/watch?v=u_TmMmmFLfQ
Tämänkin Katri-Helena on kehdannut tehdä suomeksi, vaikka edellytykset ovat kovin vaatimattomat.
- viivatiina
täällä on liikkellä niitä önkkästönkkäreitä jotka ei tykkää musta eikä mun kirjoitustyylistä hengissä ollaan ja hyvissä =))))
Meidän kaikkien kohdalle sattuu aina silloin tällöin. Viis me niistä, me menemme eteen päin niistä piittaamatta.:-)
- viivatiina
Teotwawki kirjoitti:
Meidän kaikkien kohdalle sattuu aina silloin tällöin. Viis me niistä, me menemme eteen päin niistä piittaamatta.:-)
mut joskus ne ainakin täällä hidastaa menoo joskus ne taas oikeen innostaa =)))
- enpä tiiä
pari kertaa yritin sun kanssas keskustella, mut ei voi mitään jos et pidä itseäsi fiksummista ja haluat heidän sanomansa tutustumattasi heti kumota. Keskustelu on silloin antoisaa kun se elää ja kirjoittajat saavat mahdollisuuden hahmottaa uudenlaisia vaihtoehtoja jymähtyneisyyteensä.
Niin että jyrää sitten vaan itseksesi, kerroit hatsalle jo toimintatavoistasi miten pysyä itsekeskeisyydessä. Minä kun en ole mikään seuraneiti kaikkeen kyllästyneille nettailijoille.- Niinpä niin
Teotwawki kirjoitti:
kuka olet.:-XD
Niinpä ne kaikki täällä väittävät, jotkut kutsuvat kyseistä olotilaa jopa vainoharhaksi, lienevätkö silloin siis itsekin. Sitten on pari imitaatiota äidinkielen virheistä, jonkun äikänopen kirjoitusvirheharha on päässyt pahalle mallille ja levy pyörimään. No grammarit soittaa sitten vaan rahisevia levyjään.
Mitäköhän sana uusiutuminen tarkoittaa vai onko sananenkin harhaa.
Jokus kurkkaan tänne ja aika vaisua on. Jouluaskarelujen vinkkejä nyt metsästelen tän härvelin kanssa. Yksi partatonttu malli on vasta löytynyt...
etsit, mene Irlantiin. Siellä aivan oma tonttukulttuurinsa. En ole missään nähnyt niin viehättäviä ja hauskoja tonttuja kuin Dublinissa.
- Hymy;))
Mitä vielä elämän voi järkiperäistää ja aikatauluttaa uudestaan;))) Siis järkevästi...
´Toivosta ei pidä luopua koskaan....
Hyvää viikonalkua Teolle...Lähdenkin tästä laittamaan puhtaita pyykkejä kaappeihin (mies meillä käy pyykkituvassa)..Sitten fisun paistamiseen ja sitten korvapuustien tekoon...Siis täytyykin keksiä niille hyvä jemma;))) Tai täällä jotku....syövät kaikki...etukäteen......vitsi.
tsau:Friidu- Hymy;))
Teotwawki kirjoitti:
hankkia lukollinen kaappi, että eivät pääse etukäteen syömään luomuksiasi.:-)
Mikähän tässä masinassa kun viestit eivät näytä tulevan perille..
Vielä ei kuitenkaan stressaa. Joulun alusviikolla ehkä enemmän.
Näetkö Teo...taas toi yksi ja sama hyypiö meikäläisen kimpussa. Täytyy olla jotenkin täys pimee tyyppi. Tollanen käytös ei menee edes himmeydestä;))) Mitä ihmettä se raukka luulee saavuttavansa. Olisi kliffaa tietää...mitä sen bollassa oikein liikkuu....
tsau:Friidu Hymy;)) kirjoitti:
Mikähän tässä masinassa kun viestit eivät näytä tulevan perille..
Vielä ei kuitenkaan stressaa. Joulun alusviikolla ehkä enemmän.
Näetkö Teo...taas toi yksi ja sama hyypiö meikäläisen kimpussa. Täytyy olla jotenkin täys pimee tyyppi. Tollanen käytös ei menee edes himmeydestä;))) Mitä ihmettä se raukka luulee saavuttavansa. Olisi kliffaa tietää...mitä sen bollassa oikein liikkuu....
tsau:Friiduettä anna niiden räkyttää. Niillä on paha olo ja niitä v****taa, että muilla skulaa.:-)
- Hymy;))
Teotwawki kirjoitti:
että anna niiden räkyttää. Niillä on paha olo ja niitä v****taa, että muilla skulaa.:-)
mutta sehän on niiden häpeä. Ei meidän.. Meillä ainakin skulaa nyt hyvinkin;))) ja se tosi kliffa juttu. Ainaiski musta. Muista viis...ja Hatsakin siis on tosi söde taas...;))) tiiäks...siis noh...söde ja söde, ;))))
tsau:Friidu - Voi sämpylä
Hymy;)) kirjoitti:
mutta sehän on niiden häpeä. Ei meidän.. Meillä ainakin skulaa nyt hyvinkin;))) ja se tosi kliffa juttu. Ainaiski musta. Muista viis...ja Hatsakin siis on tosi söde taas...;))) tiiäks...siis noh...söde ja söde, ;))))
tsau:Friiduluvannut sulle taas jotain? Juoda sun sukkamehuas sun punasista korkkareista ehkä;DDDD
- Hymy;))
Voi sämpylä kirjoitti:
luvannut sulle taas jotain? Juoda sun sukkamehuas sun punasista korkkareista ehkä;DDDD
tärkeää. Friidun sukat eivät haise, Friidu vaihtaa jokapäivä puhtaat uudet sukat ja pesee myös jalkansa hyvin päivittäin;))) Ei ehdi tuo haju mitenkään tarttua...
Kaikkee sulle kerro;))) älä luule. Hatsa on vaan söde;)))
tsau:Friidu - ja mä nauran
Hymy;)) kirjoitti:
tärkeää. Friidun sukat eivät haise, Friidu vaihtaa jokapäivä puhtaat uudet sukat ja pesee myös jalkansa hyvin päivittäin;))) Ei ehdi tuo haju mitenkään tarttua...
Kaikkee sulle kerro;))) älä luule. Hatsa on vaan söde;)))
tsau:FriiduTäällä taitaakin olla useampi täti, joka kuittaa viestinsä loppun "Friiduna"?
Toinen Friidu södettelee, toinen haukkuu. - Hymy;))
ja mä nauran kirjoitti:
Täällä taitaakin olla useampi täti, joka kuittaa viestinsä loppun "Friiduna"?
Toinen Friidu södettelee, toinen haukkuu.Friidu olen minä ainoastaan yksi ja sama...Friidulla tuo mieliala Hatsaan päin vaan vaihtelee;)))) sen verran tempperamenttia on itselläni...Sitä ollaan vähän kuin vanha-aviopari tämän Hatsan kanssa. Niinhän ne korppikotkatkin tuolla Korkeasaaressa jotka istuvat samassa häkissä väliin menevät eripuolille häkkiä istumaan toisen naama kun ärsyttää...ja samassa häkissä kuitenkin vuosia istutaan... Hän Hatsa kyllä onneksi ymmärtää Friidua...siis no toistaiseksi ainakin;))) Ei ota tosissaan toisin kuin tiukkapipoiset tädit ja sedät täällä jotka nyt kulkevat perässäni;))) Pitäisi olla otettu;))) Kun näitä läpätyksiäni täällä jotkut viitsivät seurata ja käydä miinusmerkein kommentoimessa päivässä toiseen....;))) Ehkä heillä ei muuta tekemistä?))))
tsau:Friidu - Hymy:))
Hymy;)) kirjoitti:
Friidu olen minä ainoastaan yksi ja sama...Friidulla tuo mieliala Hatsaan päin vaan vaihtelee;)))) sen verran tempperamenttia on itselläni...Sitä ollaan vähän kuin vanha-aviopari tämän Hatsan kanssa. Niinhän ne korppikotkatkin tuolla Korkeasaaressa jotka istuvat samassa häkissä väliin menevät eripuolille häkkiä istumaan toisen naama kun ärsyttää...ja samassa häkissä kuitenkin vuosia istutaan... Hän Hatsa kyllä onneksi ymmärtää Friidua...siis no toistaiseksi ainakin;))) Ei ota tosissaan toisin kuin tiukkapipoiset tädit ja sedät täällä jotka nyt kulkevat perässäni;))) Pitäisi olla otettu;))) Kun näitä läpätyksiäni täällä jotkut viitsivät seurata ja käydä miinusmerkein kommentoimessa päivässä toiseen....;))) Ehkä heillä ei muuta tekemistä?))))
tsau:Friidujos, joku viitsii minua kopioida;))) Sehän on vaan merkki siitä että, herätän mielenkiintoa kirjoittajana ja keskustelijana täällä;))) Elämässä on ajateltava tai pyrittävä ajattelemaan aina positiivisesti;))) Katse eteenpäin ei taaksepäin suunnattuna..
tsau:Friidu - Voi sämpylä
Hymy;)) kirjoitti:
Friidu olen minä ainoastaan yksi ja sama...Friidulla tuo mieliala Hatsaan päin vaan vaihtelee;)))) sen verran tempperamenttia on itselläni...Sitä ollaan vähän kuin vanha-aviopari tämän Hatsan kanssa. Niinhän ne korppikotkatkin tuolla Korkeasaaressa jotka istuvat samassa häkissä väliin menevät eripuolille häkkiä istumaan toisen naama kun ärsyttää...ja samassa häkissä kuitenkin vuosia istutaan... Hän Hatsa kyllä onneksi ymmärtää Friidua...siis no toistaiseksi ainakin;))) Ei ota tosissaan toisin kuin tiukkapipoiset tädit ja sedät täällä jotka nyt kulkevat perässäni;))) Pitäisi olla otettu;))) Kun näitä läpätyksiäni täällä jotkut viitsivät seurata ja käydä miinusmerkein kommentoimessa päivässä toiseen....;))) Ehkä heillä ei muuta tekemistä?))))
tsau:FriiduHatzaa itelles! Se unelmoi jatkuvasti ja pyörtyis jos pääsis mun rintojeni väliin mutta mä pidän Hatzulia pienessä jännityksessä;D Se aikansa kuluksi pyörittää sua ku Mansen ukko mustaamakkaraa:))))
Mulla on sitten salanikki;DDDDD - no joo....
Voi sämpylä kirjoitti:
Hatzaa itelles! Se unelmoi jatkuvasti ja pyörtyis jos pääsis mun rintojeni väliin mutta mä pidän Hatzulia pienessä jännityksessä;D Se aikansa kuluksi pyörittää sua ku Mansen ukko mustaamakkaraa:))))
Mulla on sitten salanikki;DDDDDpöhköt naiset....huoh!!!
Ootteks te ihan tosissanne ?? Hatsa unelmien mies! - antaa haaveiden elää
no joo.... kirjoitti:
pöhköt naiset....huoh!!!
Ootteks te ihan tosissanne ?? Hatsa unelmien mies!eri juttu kuin todellisuus, eiköhän ne ole aina vähän haavemaailmassa elämistä. Parempi kun ei totuutta kohtaakaan, ei myöskään pety.
Täällä joku luo kuvan itsestään, mutta se voi olla kaukana oikeasta. antaa haaveiden elää kirjoitti:
eri juttu kuin todellisuus, eiköhän ne ole aina vähän haavemaailmassa elämistä. Parempi kun ei totuutta kohtaakaan, ei myöskään pety.
Täällä joku luo kuvan itsestään, mutta se voi olla kaukana oikeasta.Siis Hatsan antama kuva itsestään onkin siis kaunisteltu versio todellisuudesta. Vois kyllä luulla parodialliseksi hahmoksi. Kyl mua ihan oikeesti naurattaa toi Hatsa ja hänen ihailijansa (ja kuvitteelliset ihailijansa).
- Voi sämpylä
sedna2003 kirjoitti:
Siis Hatsan antama kuva itsestään onkin siis kaunisteltu versio todellisuudesta. Vois kyllä luulla parodialliseksi hahmoksi. Kyl mua ihan oikeesti naurattaa toi Hatsa ja hänen ihailijansa (ja kuvitteelliset ihailijansa).
Hatza on pannut päänsä tyynyyn
ja asettunut sänkyyn somaan kyyryyn.
On alkanut matka Höyhensaarille
vaikka Friidu se kutsui baarille.
Unissaan partaista suutaan maiskuttaa
ja Nukku-Matille tervetuliaisiks huiskuttaa.
Käsi kulkee sivellen pitkin lakanaa
etsien unelmansa ihanaa haaraa.
Sitten se löytää kostean loven
ja pitää kättään suussaan toven:)))
Pettymys on herätessä Hatzalle suuri
olihan välissä unien muuri:/ sedna2003 kirjoitti:
Siis Hatsan antama kuva itsestään onkin siis kaunisteltu versio todellisuudesta. Vois kyllä luulla parodialliseksi hahmoksi. Kyl mua ihan oikeesti naurattaa toi Hatsa ja hänen ihailijansa (ja kuvitteelliset ihailijansa).
kumma tyyppi tämä kaikki tietävä HTZA. Ensin oli alussa kovin vihamielisen tuntuinen, kun tulin palstalle vähän yli vuosi sitten toiselta palstalta. Sitten vähän pehmeni, kun tehtailin aloituksia, joista ilmeisesti sefukin piti, kun ei niitä poistanut. Hän lupasi vähän ennen joulua mulle Taikiksen lainaksi, mutta vaati, että palautan sitten joulun jälkeen, vai olisko se ollut ennen joulua. Sitten alkoi taas nälviminen ja juttujen arvostelu. Välillä toivoi kaveriksi ja sitten taas uhkasi heittää pois ystävägalleriastaan. Lopulta tekikin sen, mutta esiintyy jälleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Välillä epäilen, että kyseinen henkilö ei oikein itsekään tiedä mitä pitäisi ajatella kenestäkin. Tämän sefu poistaa, koska hän tarkka siitä, että henkilöön ei käydä näin suoraan.:-)
- nakraa nakraa
Teotwawki kirjoitti:
kumma tyyppi tämä kaikki tietävä HTZA. Ensin oli alussa kovin vihamielisen tuntuinen, kun tulin palstalle vähän yli vuosi sitten toiselta palstalta. Sitten vähän pehmeni, kun tehtailin aloituksia, joista ilmeisesti sefukin piti, kun ei niitä poistanut. Hän lupasi vähän ennen joulua mulle Taikiksen lainaksi, mutta vaati, että palautan sitten joulun jälkeen, vai olisko se ollut ennen joulua. Sitten alkoi taas nälviminen ja juttujen arvostelu. Välillä toivoi kaveriksi ja sitten taas uhkasi heittää pois ystävägalleriastaan. Lopulta tekikin sen, mutta esiintyy jälleen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Välillä epäilen, että kyseinen henkilö ei oikein itsekään tiedä mitä pitäisi ajatella kenestäkin. Tämän sefu poistaa, koska hän tarkka siitä, että henkilöön ei käydä näin suoraan.:-)
En ole tämän HOON ihailija, mutta akkamainen oli juoruileva kirjoituksi eli pelle pelleä soimaa.
Voi sämpylä kirjoitti:
Hatza on pannut päänsä tyynyyn
ja asettunut sänkyyn somaan kyyryyn.
On alkanut matka Höyhensaarille
vaikka Friidu se kutsui baarille.
Unissaan partaista suutaan maiskuttaa
ja Nukku-Matille tervetuliaisiks huiskuttaa.
Käsi kulkee sivellen pitkin lakanaa
etsien unelmansa ihanaa haaraa.
Sitten se löytää kostean loven
ja pitää kättään suussaan toven:)))
Pettymys on herätessä Hatzalle suuri
olihan välissä unien muuri:/Oksennus, ja iso sellainen!
Ihmettelen todella, jos joku näkee parodiamaisissa pohjanoteerauksissa unelmien nostetta.
- ...
määrä vai laatu kun ratkaisee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751